• 2
  • 3
2010-05-21, 00:05
Medlem
Matteh87s avatar
I en klardröm så kan man! Jag ökade gravitationen så jag nästan låg slickad vid marken. Sprang sen fort som fan!
Citera
2010-05-21, 11:04
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V1P3R
Ingen kan springa i drömmar när det "väl gäller".

Jo det går.
Citera
2010-05-23, 00:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cumshooter
En liknande sak jag har varit med om är att jag inte kan ta i när jag slåss i drömmar. Jag vinner alltid slagsmålen i drömmarna, men det brukar ta rätt lång tid för jag får ingen kraft i slagen.

Det där är sjukt för det är precis så för mig också! Att jag ska ta i med ett knytnävslag, så blir det skitsegt.
Citera
2010-05-23, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cumshooter
För ett tag sen hade jag en dröm där jag och några polare hade stulit en sak från ett laberatorium, så vi var tvungna att fly. Mina kompisar kubbade skit fort och långt. Jag däremot kunde inte springa. Jag försökte med allt jag hade, men jag bromsades likson in. Kändes som att jag sprang i extrem motvind. Gubben som jagade mig fick dock inte tag på mig, men jag tycker att det var konsigt att jag inte kunde springa fort.

I morse hade jag en LD. Kom på att jag drömde när jag såg en person använda sin tankekraft till att stänga en dörr. Då kom jag på att jag också kunde använda min tankekraft, så jag lyfta upp honom. Sen så skulle jag springa så fort jag kunde, men det gick inte. Däremot kunde jag göra massa volter, men springa kunde jag inte.

En liknande sak jag har varit med om är att jag inte kan ta i när jag slåss i drömmar. Jag vinner alltid slagsmålen i drömmarna, men det brukar ta rätt lång tid för jag får ingen kraft i slagen.

Vad kan detta bero på?

Blev ganska liknande för mig förut, jag sprang, men allt gick i slowmotion typ, som du säger extrem motvind, så det gick riktigt slött och jääävligt trögt fick kämpa som fan för att kunna springa och det gick verkligen i slowmotion som om man sprang i vattnet fast segare, gäller även när jag skulle slå nån allt gick i slowmotion.. Så jag känner igen mig lite från förut...Har nog lite med att göra en jobbig period i livet
Citera
2010-05-26, 00:45
Medlem
sjuktrandoms avatar
När jag drömmer känns det som att det är en vägg framför mig när jag springer, väggen flyttas millimeter för millimeter när jag springer, men jävlar vad jag måste kämpa.

Drömde häromveckan att jag skulle springa ett 7 kilometerslopp med/mot min gamla klass. Jag krigade verkligen. Var något jävla stopp vid 3.5km där man skulle byta skor(?!) men inte fan gick det lättare för det. Min bästa vän vann loppet överlägset medans en gammal klasskamrat som jag inte har träffat på år och dagar kom 2:a. Själv la jag på en 4:e plats vid målgången. Men då var jag också sist, alla mina andra klasskamrater var försvunna. När jag är på upploppet så sitter nästan alla mina vänners föräldrar i gräset och har picknick(!?) Då menar jag alla mina vänner, även de som inte deltog i loppet från början. Och precis innan mållinjen faller jag ihop och måste dra mig själv över mållinjen.

När jag vaknade var jag totalt utmattad. Satan vad trött jag var. Kändes verkligen som om jag hade kämpat hur länge som helst.
Citera
2010-08-13, 20:37
Medlem
Händer varenda natt för mig. Sjukt läskigt.
Citera
2010-08-15, 00:56
Medlem
g00dstuffs avatar
Ja detta känns klassiskt. Jag upplever det ibland. Oftast när det är en pressad situation och man bara måste komma iväg snabbt... då äre som att röra sig i tjock gröt/sirap/kära/lera!
Jävligt enerverande!
Citera
2010-08-15, 20:25
Medlem
kanelipullas avatar
Och väldigt konstigt.. för i alla drömmar där jag springer så..
Springer jag jäkla snabbt.. asså det går inte att beskriva känslan.
Jag springer/hoppar.. varje steg jag tar så hoppar jag upp 5 meter i luften.
Citera
2010-08-18, 12:42
Medlem
Showzs avatar
Så sjukt. Upplevde precis en elektrisk stöt av hundratals deja vu. Jag kan heller inte springa i drömmar. Det känns bara segt i låren, det verkar vara en stormvind som trycker mig tillbaka. Men vänder jag mig om och springer baklänges så kan jag vinna maraton.

Hrm hrm, Freud?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in