Citat:
Ursprungligen postat av cumshooter
För ett tag sen hade jag en dröm där jag och några polare hade stulit en sak från ett laberatorium, så vi var tvungna att fly. Mina kompisar kubbade skit fort och långt. Jag däremot kunde inte springa. Jag försökte med allt jag hade, men jag bromsades likson in. Kändes som att jag sprang i extrem motvind. Gubben som jagade mig fick dock inte tag på mig, men jag tycker att det var konsigt att jag inte kunde springa fort.
I morse hade jag en LD. Kom på att jag drömde när jag såg en person använda sin tankekraft till att stänga en dörr. Då kom jag på att jag också kunde använda min tankekraft, så jag lyfta upp honom. Sen så skulle jag springa så fort jag kunde, men det gick inte. Däremot kunde jag göra massa volter, men springa kunde jag inte.
En liknande sak jag har varit med om är att jag inte kan ta i när jag slåss i drömmar. Jag vinner alltid slagsmålen i drömmarna, men det brukar ta rätt lång tid för jag får ingen kraft i slagen.
Vad kan detta bero på?
Blev ganska liknande för mig förut, jag sprang, men allt gick i slowmotion typ, som du säger extrem motvind, så det gick riktigt slött och jääävligt trögt fick kämpa som fan för att kunna springa och det gick verkligen i slowmotion som om man sprang i vattnet fast segare, gäller även när jag skulle slå nån allt gick i slowmotion.. Så jag känner igen mig lite från förut...Har nog lite med att göra en jobbig period i livet