2012-01-05, 23:28
Medlem
Vem vet? Kanske har Denvers verkat i det tysta i alla år, så det kanske är säkrast att tänka sig för innan man uttalar sig offentligt.

Haha Ja det vore något det. Fin bild på dig ifrån MCM.
Citera
2012-02-15, 15:00
Medlem
nfg78s avatar
Carolina mc vad är det för gäng? aldrig hört talas om dom fören i dag
Citera
2012-02-15, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nfg78

Haha det är en gammal hederlig MC-klubb, inget gäng
Citera
2012-02-15, 19:09
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Goa gubbar i en genuin, traditionell klubb som sysslar med essensen i hojlivet nämligen Brudar, Bågar och Bärs. Klubben har funnits i snart 40 år.
Citera
2012-04-01, 12:33
Medlem
Narcocorridos avatar
Hörde något om ett bråk på någon MC klubb söder om Stockholm igår. Vilken klubb handlade det om, och vad var det för bråk, nån som vet?
Citera
2012-04-01, 16:40
Medlem
Inte helt hundra nu, men jag tror att HA/support eventuellt stökade till det lite nere vid strippklubben i Västberga.
Citera
2012-04-01, 19:36
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Det stämmer bra det. Efter att ha hitta den (dåtidens) största gömma av sprängmedel någonsin i Sverige nedgrävt utanför kåken fick hyresvärde nog. Denvers lät sig dock inte avskräckas så lätt. En avsågad hagelbössa trycktes upp i nyllet på värden inne på hans kontor. Efter det kom väl polisen och hjälpte till med avhysning.
Micke Edlund flyttade till Småland och startade ramtillverkning. Det otroliga originalet Carlberg försvann väl i samma veva. Undrar vad en sådan man gör idag. En kulturgärning god som någon vore väl att intervjuva karln om sitt liv, om han nu minns så mycket. Vore något för framtida generationer att se och häpnas över. Fan vilka sköna killar! Bikerlivet var mycket bättre förr, det bara är så, tyvärr kids.

Jag tror dig! Otroligt nice tråd. Så jobba på ni som kan leverera. Kan vi inte få lite stories?
Citera
2012-04-01, 22:57
Medlem
Citat:

Är Brittis fortfarande president?
Sköna gubbar från en tid då MC betydde motorcykel.
Finns hur många historier som helst, men av respekt för gubbar/kärringar som tillhörde det genuina bikersverige, kan vi nog låta berättelserna stanna oss emellan. Olika storys är mycket roligare face to face över en bira, än som bräckarskrönor över nätet.
Citera
2012-04-02, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemBryrSig
Inte helt hundra nu, men jag tror att HA/support eventuellt stökade till det lite nere vid strippklubben i Västberga.
Hahaha finns det en Strippklubb i Västberga? Var då?
Citera
2012-09-25, 22:27
Medlem
Sarlaccs avatar
Är det bara jag som tycker att det finns likheter mellan Carolina mc´s logga och Outlaws?

Förövrigt diggar att Saxon lirade på Carolina
Citera
2012-09-26, 07:46
Medlem
Arsedestroyers avatar
Förutom redan nämnda så fanns ju även:

Stålsvin MC.
Nordsmen MC.
ASA MC.
Bax MC.
Hog Riders (när dom låg på Kvarnholmen).
Hirdsmen MC.
Balls Choppers.
Sia Dogs.
Umgås än idag med flera av medlemmarna från några av klubbarna, ex Stålsvin... En klubb som i mina ögon hör till en av dom hårdaste under den tiden, detsamma gäller ASA som dök upp något år senare.

Måste även passa på att nämna alla krogar och svartklubbar jag sprang på under den tiden:
Pipeline, Downtown, Playback, Blitz, Open Gate, Ritz, Cantina West, Peppes Bodega, Trash Bar, Trap Bar, 11 to 7 fan tom skitstället Anchor var kul på den tiden, på den tiden när den färgade killen Danne och kampsportaren Björne med hästsvans stog i dörren, på den tiden man hade en graverad tennsejdel hängde i baren om man var stamgäst :-)

Höll på att glömma "Bronx" (Hammarbyhamnen), porrklubben som M*cke E*klöf drev, samma M*cke som idag driver MC Razzia. Bronx var fan öppet dygnet runt ett tag, minns att jag kvartade där någon gång när jag inte pallade ta mig hem tex hahahahaha "Ähh vafan jag drar till Bronx å kvartar, pallar inte dra hem" hahahaha
Senast redigerad av Arsedestroyer 2012-09-26 kl. 08:03.
Citera
2012-09-26, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ponyboynation
Hahaha finns det en Strippklubb i Västberga? Var då?

Jag vill också veta mera, var ligger den? Nej tänkte inte gå dit men väldigt nyfiken!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in