Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-09-01, 23:53
  #1
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spanish_Johnny
Finns nån intervju i Offside där Erik Edman snackar om Isaksson när han lirade i Rennes. Fritt ur minnet

"- Ska vi sticka ner till cafét Isak?
- Naeee...
- Hänger du med till Kim Isak?
- Naeee...
- Vad säger du om att hänga med och kolla på Lyon-matchen Isak?
- Naeee..."

Fast han hade tydligen blivit roligare sen.
Blev sugen efter att ha läst det här fantastiska inlägget.

Vill veta mer om honom. Vad vet ni? Han blev pappa nyligen har jag läst, tredje ungen va? Vem är hans fru? Hur ser hon ut? Vad gör Isaksson på sin fritid?

Tack,

Baz
Citera
2009-09-06, 13:52
  #2
Medlem
BarryHeros avatar
Han gjorde en bra insats igår. Straffen var han faktiskt ändå hyfsat nära att knipa. Isaksson är en av de mest stabila landslagsmålvakter vi har haft i modern tid.
Citera
2009-09-06, 14:43
  #3
Medlem
Axells avatar
Var han kriminell som ung?
Citera
2009-09-06, 15:11
  #4
Medlem
Meanmachines avatar
Han var på Kanarieöarna, december 2002.
Citera
2009-11-17, 18:04
  #5
Medlem
BarryHeros avatar
Isaksson sågar Fotbollsgalan:

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article6139754.ab

Citat:
”Den var inte speciellt bra”

CESENA. Varken Zlatan, Henke eller Isaksson kom till Fotbollsgalan i förra veckan.

Nu sågar den sistnämnde hela tillställningen.

– Den var väl inte speciellt bra, det känns som att man borde kunna göra det mer seriöst, säger landslagsmålvakten.

Stjärnorna lös med sin frånvaro när Fotbollsgalan direktsändes i förra veckan och det var många som tyckte att galan föll ganska mycket pladask.

Inte minst Sportbladets skribenter och läsare.

Varken Zlatan Ibrahimovic, som vann sin fjärde Guldboll, eller Henrik Larsson, som precis lagt fotbollskarriären på hyllan, fanns på plats i Malmö.

Andreas Isaksson var inte där han heller eftersom hans barn drabbats av virus och var sjuka.

– Jag stannade hemma för att barnen var sjuka. De sista veckorna har varit lite röriga. Min yngsta är bara två månader och det är otäckt när de är så små och blir sjuka, säger målvakten som anslöt till landslagssamlingen nere Italien först under gårdagen, på grund av samma anledning.
”Borde vara mer seriös”

Galan såg han i stället hemma i tv-soffan.

Och han blev långt ifrån imponerad av spektaklet.

– Jag såg den på tv och det var väl lite så där...? Den var väl inte speciellt bra, det känns som att man borde kunna göra det mer seriöst. Det var inget bra upplägg, säger han.

Hur tycker du den ska vara då?

– Den borde vara lite mer seriös, med prisutdelningen till exempel. Och man borde fokusera mer på de som vinner, inte på att göra någon show utav det, men de vill väl locka tv-tittare.

Det var inte mycket till show tycker du?

– Jag tycker att det var lite så där. Sen var det ju inget folk där, det blev ju konstigt ju.

Så du ångrar inte att du stannade hemma?

– Nej det gör jag inte... Och sen var ju barnen sjuka, så det var viktigast för mig då ju.
__________________
Senast redigerad av BarryHero 2009-11-17 kl. 18:07.
Citera
2009-11-17, 18:14
  #6
Medlem
scrotumsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Blev sugen efter att ha läst det här fantastiska inlägget.

Vill veta mer om honom. Vad vet ni? Han blev pappa nyligen har jag läst, tredje ungen va? Vem är hans fru? Hur ser hon ut? Vad gör Isaksson på sin fritid?

Tack,

Baz
Han har tydligen två träben, men det är allt jag vet.
Citera
2014-12-15, 20:20
  #7
Medlem
BarryHeros avatar
Hur bra ar han pa holländska/franska/turkiska efter aren utomlands? Nagon som vet?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback