2010-07-05, 22:57
Medlem
No-n-sences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan23
Rätt intressant, sundström har sagt något ni ogillar och hon ska därmed slaktas för att hon är just Lena sundström.

Inte riktigt sant. Jag gillade en del av hennes kolummer i Metro förut. Jag gillar inte det här dravlet om att svenskar och danskar är sååå främlingsfientliga och är starkt kritisk till hur hon har kommit fram till det.

Tyckte hon glänste till i kommentarerna om Ohly´s tal för att bli svamlig och osaklig när SD kom på tal. Hennes "Spaning" igår var bland det fånigaste jag sett tills jag såg dagens "Spaning".
Citera
2010-07-05, 23:01
Medlem
Nemesisdivinas avatar
Sundström är en vänsterfitta som skulle behöva berikas av ett gäng somalier.

Själv har jag jobbat nästan ett år i Danmark, och har många danska vänner. jag vet hur snacket går. Jag har kompisar som bor på Nörrebro, och dom är livrädda. I Danmark kallar man en nigger för en nigger, och man är mycket väl medveten om de problem som ohämmad invandring innebär. Det stående skämtet är att man kan skicka invandrarna till Sverige. Den danska polisen är också betydligt hårdare än den svenska velouersnuten "dialogsnuten." . I Danmark finns det riktiga poliser!

Och dom ser till att blattarna får veta sin plats!
Citera
2010-07-05, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan23
Rätt intressant, sundström har sagt något ni ogillar och hon ska därmed slaktas för att hon är just Lena sundström.
Hon pissar på världens lyckligaste folk.

Lyckliga att slippa "svenska" Södertäljen.
Citat:
Danskarna är lyckligast i världen. Det visar en ny brittisk undersökning där 80 000 personer ingick.

Sverige finns bland de tio lyckligaste, på sjunde plats.

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article397265.ab
Citera
2010-07-05, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No-n-sence
Var det bara jag som fann henne pinsamt dålig i TV4´s bevakning av Almedalen i Söndags efter att Fredrik hade talat?
Nej. Fast det säger nog mer om TV4 än Lena Sundström.
Citera
2010-07-10, 06:13
Medlem
Libaneser löpte amok i dansk rättssal

Citat:
Det som började med en ”avsvimmad” och åtalad libanesisk kvinna slutade med fullständigt raseri, attacker och misshandel av fängelsevakter när hennes anhöriga stormade rättssalen.

Läs mer....
http://politisktinkorrekt.info/2010/07/09/libaneser-lopte-amok-i-dansk-rattssal/

Kan detta leda till avighet hos dansken ?
Citera
2010-07-10, 08:53
Medlem
Verklig diskriminering och främlingsfientlighet

Citat:
Vi börjar med att räkna upp vad muslimsk lag, så kallad sharia, skulle innebära för svenska medborgare om det får ytterligare fotfäste i Sverige:
  • Värdet av en kvinnas liv är hälften av en mans liv
  • Vittnesmål från två kvinnor är värt lika mycket som vittnesmål från en man
  • Döttrar ärver hälften mot söner
  • En kvinna har inte rätt till skilsmässa från sin man
  • En man kan skilja sig från sin hustru närhelst han vill och utan hennes vetskap
  • Män tillåts att gifta sig med fyra fruar
  • Kvinnor kan inte resa, arbeta, gå i skolan, eller ens lämna huset utan sin makes tillstånd
  • En kvinna måste vara bosatt där hennes man bestämmer
  • Mödrar får inte vårdnaden om sina barn när mannen skilt sig
  • En änka får inte vårdnaden om sina barn efter makens död. Barnen ges till faderns släktingar, och mamman har inte ens rätt att besöka dem
  • Om mannen inte har någon släkt, tar samhällets präster vårdnaden om kvinnans barn, familjens pengar och ägodelar
  • Äktenskap mellan en muslimsk kvinna och en icke-muslimsk man är förbjudet och ogiltigt, medan en muslimsk man kan gifta sig med en icke-muslimsk kvinna
  • Om en muslimsk kvinna våldtas kan hon inte föra mannen till domstol om inte fyra vittnen kan vittna till förmån för hennes påstående, annars ska hon straffas för äktenskapsbrott
  • Muslimska män får aga sina hustrur för att fostra dem
Är inte det diskriminering, så vet inte jag vad ordet betyder!

http://politisktinkorrekt.info/2010/07/10/insandare-verklig-diskriminering-och-framlingsfientlighet/
Citera
2010-07-16, 19:36
Medlem
trickydicks avatar
I dagens Expressen, så har en dansk journalist/författare gett Lena S och den Svenska debatten svar på tal.. Tyvärr hittar jag det inte på webben men det är på debattsidan i pappersupplagan…
Citera
2010-07-16, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
I dagens Expressen, så har en dansk journalist/författare gett Lena S och den Svenska debatten svar på tal.. Tyvärr hittar jag det inte på webben men det är på debattsidan i pappersupplagan…

Finns här, klart läsvärd:

http://www.expressen.se/debatt/1.2066065/kritik-mot-danmark-hyckleri-pa-hog-niva
Citera
2010-07-16, 23:27
Medlem
Cyklas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Finns här, klart läsvärd:

http://www.expressen.se/debatt/1.2066065/kritik-mot-danmark-hyckleri-pa-hog-niva
japp, inte helt omöjligt att man bor i danmark om några år. När det gått åt helvete med Sverige....
Citera
2010-07-16, 23:42
Medlem
Brookuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykla
japp, inte helt omöjligt att man bor i danmark om några år. När det gått åt helvete med Sverige....
Äsch, då kommer alla "svenskar" flytta efter till DK. Vi kommer inte undan
Citera
2010-07-17, 01:26
Medlem
Cyklas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brookus
Äsch, då kommer alla "svenskar" flytta efter till DK. Vi kommer inte undan
Danmark låter inte turkäcklena komma efter så att där är man fri...
Citera
2010-07-17, 01:31
Medlem
Feedthedamnhorses avatar
Boken är ju ett skämt. Har fortfarande inte förstått varför hon fick ett pris för 100+ sidors lögn och smutskastning av mitt vackra fosterland. Kan nästen höra hur alla de radikala vänsterpartisterna sitter och klappar i deras små, feta händer. Usch och fy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in