2009-09-01, 19:36
Medlem
Fick ett samtal fr ngra dagar sen att jag ska komma till Oslo fr en arbetsintervju.

Det r ju en bit o ka fr mig, men hur stor r chansen att man fr jobbet?
Jag menar r det redan ganska klart att man fr jobbet om man inte gr helt bort sig p intervjun, att dom har redan bestmt sig fr mig.
Han vet att jag bor i sverige.
Eller r det vanligt att man ker dit, och sen fr man ka hem igen fr dom har haft 50 andra som varit dr p intervju.

Har aldrig varit p snt hr tidigare s har 0 koll.
Citera
2009-09-01, 19:42
Medlem
foxxis avatar
Jag r inne p samma, men d r det en intevju i Barcelona haha. Han vet ocks att jag bor i Sverige. Ska man boka en resa hem samtidigt eller frvnta sig att man fr jobbet :S
r man skapligt bildad och utvecklad - s som de har hoppats p - s br man ju f jobbet direkt , och om man d fr jobbet s kan man ju skicka i resan hem.. men d gr back i pengar. Gah!
Citera
2009-09-01, 19:56
Medlem
Xtfrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxxi
Jag r inne p samma, men d r det en intevju i Barcelona haha. Han vet ocks att jag bor i Sverige. Ska man boka en resa hem samtidigt eller frvnta sig att man fr jobbet :S
r man skapligt bildad och utvecklad - s som de har hoppats p - s br man ju f jobbet direkt , och om man d fr jobbet s kan man ju skicka i resan hem.. men d gr back i pengar. Gah!

Boka en enkel resa.

Om du fr jobbet stannar du. Fr du inte jobbet, s tar du ngra veckors semester, och kper en biljett hem.
Citera
2009-09-01, 20:52
Medlem
Tallkottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Headtag
Fick ett samtal fr ngra dagar sen att jag ska komma till Oslo fr en arbetsintervju.

Det r ju en bit o ka fr mig, men hur stor r chansen att man fr jobbet?
Jag menar r det redan ganska klart att man fr jobbet om man inte gr helt bort sig p intervjun, att dom har redan bestmt sig fr mig.
Han vet att jag bor i sverige.
Eller r det vanligt att man ker dit, och sen fr man ka hem igen fr dom har haft 50 andra som varit dr p intervju.

Har aldrig varit p snt hr tidigare s har 0 koll.

Be dom betala biljetten. r de serisa lr dom inte ha ngot problem med det.
Citera
2009-09-01, 23:30
Medlem
Vad r det fr typ av tjnst? r den okvalificerad finns det ju 100 liknande att ska. Bemaningsfretagen gr ju ocks intervjuer fr att ta in dig i deras system fr att sen skicka ut dig p olika jobb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in