Citat:
Ursprungligen postat av h0b0ch1c
Skrev in det här inlägget i Roffe Ruffs skvallertråd där nån bad om Stanna Hemma texten, lägger den här nu... inte hundra på allt, så ändra om ni hör det rätta. (har redan ändrat några ord)
Stanna Hemma:
Bara en margarita eller två..
Jajaja!
Jag vet inte vad du ser i mig baby
Hädanefter kan ni kalla mig Rhianna Ruff – Ja ja! El/Mi Capitan!
Remix!
Ja ja ja!
- du vet att allt jag har nu när jag är på mina äldre dar det är en samling vaga minnen kvar på/från en lördag på en sämre bar och jag vill bara ta det chill och kanske dricka några pavor till sen fram mot natten baby om du vill så kan jag visa hur ett barn blir till
** [baby när du träffar dina folk(?) skall du berätta du har tjockat med en 31:a natten slutar rang? som har det svårt här [rufflar-ruff?] som alltid? dricker hårt (?)
det måste vara svårt för dig o greppa du har aldrig haft nåt skäl o deppa när jag känner tårar börja bränna de är då jag måste ut o ränna änna änna äh äh ey ey då kan jag inte stanna hemma emma emma nej nej nej nej]
- jag trodde att du var min vän men du vill ha mig på behandlingshem du tror att taken kommer rädda mig men dina moderskänslor lurar dig om du måste leka lilljesus då kan du tvätta mig och kamma löss när roffe reggar (?) bara 30+ med hela magen full av antabuse
**
- har alltid haft ett hopplöst liv det blir för svårt för depressivt kom inte och säg att du kan rädda mig så se det från med perspektiv ju mer jag super ju mer jag blir som dig/mig?
**
ge mig lite baileys baileys oo baby lite baileys baileys kom inte och säg att du kan rädda mig utan ge mig lite baileys baileys oo...
Det ska vara "torken" och "roffe vägrar vara 30 plus med magen full av antabus".