2003-12-20, 15:16
Medlem
Eazyboys avatar
Hm kan det vara något att ha? Såg reklamen om det men förstår inte varför det skulle vara bättre än adsl , för vad jag fattar så får man betala fast avgift + samtalstaxa för uppkopplingen... Och om man har piratkort då..fungerar det alls då tro ??

Ska flytta ut från stan nu, till ett hus med viasat..men är lite kluven på vilket internet man ska ha!

viasat
nån länk
Citera
2003-12-20, 20:42
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eazyboy
Hm kan det vara något att ha? Såg reklamen om det men förstår inte varför det skulle vara bättre än adsl , för vad jag fattar så får man betala fast avgift + samtalstaxa för uppkopplingen... Och om man har piratkort då..fungerar det alls då tro ??

Ska flytta ut från stan nu, till ett hus med viasat..men är lite kluven på vilket internet man ska ha!

viasat
nån länk

du kan ju inte teckna internet abo. om du inte har deras grundutbud
Citera
2003-12-21, 11:00
Medlem
ghoozts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eazyboy

viasat
nån länk

Har en bekant som har det... Man betalar minuttaxa,
Man tar emot data via parabolen och skickar via modem tror det funkade så...

När han tankar ner så ligger hastigheten CA på 20kb/s i snitt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in