2010-04-12, 15:23
Medlem
Det är faktiskt ganska nice med en avrunkning som omväxling ibland
Kan vara ganska mysigt med någon man har känslor för
Citera
2010-04-12, 15:37
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HectorElFather
Tjejen kan sällan bli bättre på att runka än mig själv, således känns det jävligt onödigt att endast få en avrunkning.. avrunkning med kondom må vara det sunkigaste man kan få, men hos hororna är det lika vanligt som en cheesburgare på donken.

Framförallt så är det nog svårt att få till en avrunkning första gången, tar ju ett tag innan man vet hur sin partner fungerar. Dock måste jag säga att när min tjej runkar mig är det mycket skönare än när jag gör det själv. Har funderat en hel del på hur det kan vara så skönt när hon gör det, för som du säger, man vet ju generellt själv bäst hur man gör det skönt för sig. Kanske att hon har mjukare händer, eller att jag kan slappna av helt, men hon gör det så jäkla bra!
Citera
2010-04-14, 15:48
Medlem
Hmmmm blir mer å mer sugen

u-ringat, målade glansiga läppar, snyggt, upphetsande.....

handarbetet lockar som baaaaara den

spännande......
Citera
2010-04-14, 17:35
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viking112233
Hmmmm blir mer å mer sugen

u-ringat, målade glansiga läppar, snyggt, upphetsande.....

handarbetet lockar som baaaaara den

spännande......

Ditt sätt att skriva får mig att tro att du kommer få sparken om du försöker göra allvar av dina fantasier
Citera
2010-04-14, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Ditt sätt att skriva får mig att tro att du kommer få sparken om du försöker göra allvar av dina fantasier

det fattar du väl att jag aldrig kommer att tordas göra allvar av mina fantasier, om inte hon förlår det förståss....
annars så kommer jag att tiga i det tysta och endast fantisera, och det kan man ju göra hur mycket man vill.
och om hon skulle föreslå nåt spännande så skulle jag vara snabb att tacka ja!! men det är ju en annan sak....
Citera
2010-04-15, 00:22
Medlem
Runka gör jag bäst själv. Men visst, skulle tjejen vilja dra i åderhemsken så får hon göra det hur mycket hon vill så länge hon ser till att jag kommer på ett eller annat sätt. Annars kan hon fan låta bli.
Citera
2010-04-16, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykosomatisk
Runka gör jag bäst själv. Men visst, skulle tjejen vilja dra i åderhemsken så får hon göra det hur mycket hon vill så länge hon ser till att jag kommer på ett eller annat sätt. Annars kan hon fan låta bli.

men allvarligt....... nog är det väl mycket skönare att bli avrunkad av en kvinna än att runka själv..
det känns ju så trist att sitta där och slita i picken ensam

men om det görs av en kvinna i 40 års åldern, som VET hur en kuk skall behandlas!!! då är man i himmelriket!! mogna kvinnor är mycket bättre på att ge kuken en bra behandling, än en som är ung å orutinerad.........
gärna en bystig kvinna som har ljuvliga bröst, som satsen kan landa på...

så skall det vara
Citera
2010-04-16, 20:03
Medlem
idag blev jag vääääldigt sugen.......
var ute å åkte bil tillsammans, fantiserade om ett fantastiskt handjob i bilen...

det hade varit underbart att få en överraskande erbjudande om en avrunkning i bilen......
spännande med sådana fantasier..
Citera
2010-04-16, 20:23
Medlem
Varför vill man bli avrunkad när man kan bli avsugen?
Citera
2010-04-18, 00:13
Medlem
dafers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Eller kombinera båda
Citera
2010-04-18, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysen

kan vara riktigt spännande att bli avrunkad, lite utlämnad där kvinnan bara använder handen för att tillfredställa dig.... inte så intimt som en avsugning, fastän det är skönare med en bra avsugning än en avrunkning så kan det ändå vara bättre ibland med en avrunkning.

dessutom så kan hon deep throat..... så jag skulle absolut vilja ha en avsugning!!! det vore nåt att få uppleva!!! har aldrig fått detta i mitt liv. det är ju inte så många som klarar det.... tyvärr.

så jag får väl innerligt hoppas och fantisera att hon kommer att ge mig detta, med en riktigt deep throat......ojojoj
Citera
2010-04-19, 13:10
Medlem
racerkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Avrunkningar är vanliga, i parförhållanden kanske inte alltid kvinnan vill/kan ha vanlig sex, men mannen är sugen som fasiken, då kan en kvinna hjälpa sin sin älskade, och de kan gilla det, eftersom de älskar honom...

Ja, håller med om detta. Tycker inte alls att det är någon klyscha vilket vissa påstår i den här tråden. Är det "fel" del av månaden så blir det sällan något knullande.

Själv tycker jag det är sjysst att bli avrunkad. Men ännu bättre är förstås att bröstknulla bruden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in