• 1
  • 2
2009-09-01, 08:27
Medlem
Jag har en fråga till er tjejjer på FB.
jag tänder oerhört på att bli runkad, skulle med glädje låta en kvinna på mitt jobb bara runka mig, inget mer!
så nu till frågan, vad tycker ni om att ge mannen en handtralla??? kul? skittrist? upphetsande??

hur skall jag visa kvinnan på mitt jobb att jag vill att hon skall ge mig ett handjob, eller skall jag stilla tiga om det??
Citera
2009-09-01, 08:50
Medlem
Prometeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viking112233
Jag har en fråga till er tjejjer på FB.
jag tänder oerhört på att bli runkad, skulle med glädje låta en kvinna på mitt jobb bara runka mig, inget mer!
så nu till frågan, vad tycker ni om att ge mannen en handtralla??? kul? skittrist? upphetsande??

hur skall jag visa kvinnan på mitt jobb att jag vill att hon skall ge mig ett handjob, eller skall jag stilla tiga om det??
Troligtvis gillar hon det i den mån hon är tänd på dig, det kommer inte gå bra för dig om du tigger om ett handjobb, det kommer troligtvis inte gå bra på nåt annat sätt heller.
Citera
2009-09-01, 08:56
Medlem
MajkenMajkens avatar
Avrunkningar kan ju alltid ge en viss känsla av slöseri, men schysst omväxling ibland.

Men frågan är ju varför du går omkring och tror att du kan fråga kvinnan på ditt jobb om en avrunkning? Ni ska nog vara väldigt mycket på g för att det ska funka.
Citera
2009-09-01, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajkenMajken
Avrunkningar kan ju alltid ge en viss känsla av slöseri, men schysst omväxling ibland.

Men frågan är ju varför du går omkring och tror att du kan fråga kvinnan på ditt jobb om en avrunkning? Ni ska nog vara väldigt mycket på g för att det ska funka.

går inte runt å tror att hon skulle göra det........ fantiserar bara kring tanken...
Citera
2009-09-01, 09:40
Medlem
MajkenMajkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viking112233
går inte runt å tror att hon skulle göra det........ fantiserar bara kring tanken...

Jamen det låter som en trevlig fantasi. Fantasier har ju inte direkt några begränsningar så det är väl bara att låta henne älska att runka av dig. I fantasin.
Citera
2009-09-01, 10:08
Medlem
sommarlovs avatar
Avrunkningar är vanliga, i parförhållanden kanske inte alltid kvinnan vill/kan ha vanlig sex, men mannen är sugen som fasiken, då kan en kvinna hjälpa sin sin älskade, och de kan gilla det, eftersom de älskar honom...

Kvinnan på jobbet, tja, prata vanlig med henne först, om hon verkar gilla dig kan du gå vidare, din avrunkning ska inte vara nummer ett!
Citera
2009-09-01, 10:18
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Avrunkningar är vanliga, i parförhållanden kanske inte alltid kvinnan vill/kan ha vanlig sex, men mannen är sugen som fasiken, då kan en kvinna hjälpa sin sin älskade, och de kan gilla det, eftersom de älskar honom...

Kvinnan på jobbet, tja, prata vanlig med henne först, om hon verkar gilla dig kan du gå vidare, din avrunkning ska inte vara nummer ett!

Haha, vilken jäkla klyscha du kommer med. Du får nog tala för dig själv här..
Citera
2009-09-01, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung

Verkligen, sommarlov, du får tala för dig själv! Låter verkligen skittrist.

Att runka av någon är ju halvkul, sen är det ju slut på det roliga liksom. Men i ett förhållande kan man ju göra det om det önskas. Såg ett klipp där en tjej runkar av sin man med diskhandskar och glidmedel, det såg ju riktigt najs ut Men man kanske ska skippa handskarna och bara ta olja eller glidmedel.
Senast redigerad av MissUnderstand 2009-09-01 kl. 10:34.
Citera
2009-09-01, 12:17
Medlem
Arbetsblad1s avatar
Jag tycker faktiskt om att ge en handtralla.
Jag gillar att göra det skönt för killen dvs nu min pojkvänn.
Dock kan det vara lite avtändande om han skulle tigga om det, men det brukar han inte direkt göra.
Men visst, lite tänd blir man när man gör det skönt för någon
Citera
2009-09-01, 12:28
Medlem
kul!!

va roligt att höra era åsikter kring ämnet avrunkningar.......
Citera
2009-09-01, 12:45
Medlem
lyxbehandling............. mums

[quote=MissUnderstand]Verkligen, sommarlov, du får tala för dig själv! Låter verkligen skittrist.

Att runka av någon är ju halvkul, sen är det ju slut på det roliga liksom. Men i ett förhållande kan man ju göra det om det önskas. Såg ett klipp där en tjej runkar av sin man med diskhandskar och glidmedel, det såg ju riktigt najs ut Men man kanske ska skippa handskarna och bara ta olja eller glidmedel.[/QUOTE]
Citera
2009-09-01, 19:56
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung

Vadå har aldrig era partner röda veckor?
Jag har turen som har en partner som verkligen är duktig med sina händer...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in