2004-03-09, 07:45
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Jag är under 18 år, och kan köpa smuggel så det är inget problem, men jag kan tjäna lite på att beställa härifrån och lite större utbud, så tror ni jag kan köpa ut från någon av sidorna eller är det omöjligt? Jag kan ENBART köpa mot postförskott.

Och om man kan köpa mot det, kommer de kräva leg på posten eller tror du man bara kan hämta ut skiten smidigt och lätt?!
2004-03-10, 13:05
Medlem
art_Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragone
Vill bara tillägga att jag beställde ifrån http://www.spirituosen-superbillig.de i fredags och idag (torsdag) kom det 10 små fina flaskor (70cl) i en kartong som ramlade igenom tullen finmaskiga nät (ironi).

64.- gav jag för deras billigaste vodka (kermanoff).

Vicken underbar dag

hur betalde du ????
2004-03-10, 15:31
Medlem
ZoltiRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscene
Har en fråga ang www.shopineuro.com. Ifall jag beställer 10 flak Harboe Pils för 77.70Euro, tillkommer nått annat? Där står nått om frakt å skit... ???

Går du till "varukorgen" så ser du att det står:
"Fraktkostnad med EuFreight för denna order: 43.92 Euro"
Så det tillkommer alltså 43.92 Euro.
2004-03-16, 20:45
Medlem
Mr_Crowleys avatar
Så, i dag kom min senaste beställning från spritbutiken.com. 9 liter sprit för 1447:- Nu har man så det räcker över sommaren.

Jag slängde upp några bilder på hur härligheten såg ut när den kom ifall det är någon som är intresserad.

Bilderna kan beskådas på: *****

EDIT: Tog bort bilderna. De är inte aktuella längre.
2004-03-28, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av art_C
hur betalde du ????

Bumpar tråden, jag tänkte oxå beställa från http://spirituosen-superbillig.de/ .

Vilket betalningsätt fungerar? Hur är det med tullen?

EDIT: fick PM, tullen tog inget och betalningen skedde med VISA.
2004-03-31, 00:10
Medlem
vokals avatar
DÅ Kan Man!!

Då kan man juh komma med ett litet instick ..
finns det liknande företag fasst cigaretter?
2004-04-05, 19:02
Bannlyst
finns det inga bra ställen där man kan få tag på billig öl. Sprit kan jag redan få tag på så de räcker.. Men har lite svårt att få fram redigt go öl. Typ nått i björnebrygg 7,5 stilen eller nått sånnt.
2004-04-05, 21:37
Medlem
någon som jämfört fraktpriserna?

spritbutiken var det väl 160kr o sprituosen tror jag det var 19euro = 200 typ. nån som har kollat vart det blir billigast sammanlagt? (pratar om vodkapriser nu) och vilka som har bekvämast fraktmetoder/betalningsmetoder.

tacksam för svar
2004-04-06, 12:12
Medlem
Mr_Crowley skriver i ett inlägg om sin leverans från Spritbutiken.com.
Mr_Crowley bifogar även en länk på sitt mottagna paket från Spritbutiken.com:
http://mrcrowley.no-ip.org/spritbutiken

Tittar man på paketets adresslapp, så ser man att Spritbolagets paket kommer från 93080 Pentling Niedergebraching.

Jämför man ovan postadress med spirituosen-superbillig.de, så finns även de i 93080 Pentling Niedergebraching.

Är spirituosen-superbillig.de och Spritbutiken.com samma? Eller är det bara slupen att de två webbsajterna skickar paket från samma postområde i Tyskland?
2004-04-06, 14:38
Medlem
Jag kollade igenom www.spirituosen-superbillig.de lite snabbt och jag tycker det verkar som allt som finns hos spritbutiken.com även finns hos dem (fast billigare). Jag tror att spritbutiken.com gör sina inköp åt dig på www.spirituosen-superbillig.de och har lite påslag på sina priser, och i så fall är det ju lika bra att köpa direkt från den tyska butiken (kanske till och med går snabbare...).

Dock så erbjuder spritbutiken en garanti som ger pengarna tillbaka om nåt skulle gå snett (återstår dock bara att se hur den tolkas i praktiken om nåt skulle hända, då det enligt dem själva aldrig hänt att ett paket stoppats).

Nån som vet hur lång tid Spritbutiken brukar ta? Hittills 7 arbetsdagar utan leverans (de lovar högst 6)
2004-04-06, 16:34
Medlem
muddafrikkas avatar
Jag tror knappast att Spritbutiken skulle köpa på spirituosen, varför göra det när de lika gärna kan köpa mycket billigare direkt från leverantörer i Tyskland?
Dessutom så har det väl snackats innan om att Spritbutiken sålde från Italien eller hur det var?
2004-04-06, 17:40
Medlem
På spritbutiken.se betalar man ju i förskott. Vars ska man behöva visa legitimation då? Hos paket-ombudet eller?

Är inte 20 nämligen så morsan måste fixa det och en gissning är juh att hon inte ids börja krångla bara för att jag ska få mig lite sprit.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in