2009-09-01, 00:59
Medlem
Vilken benzo här i svergie är mest likt Bromazepam ...?
Citera
2009-09-01, 01:08
Medlem
Psykotons avatar
Ungefär som att ta Temesta och Stesolid samtidigt.. Tar knappt en timme innan dom slår på, men det är en bra benso, har käkat många Lexotan genom åren. Är en "dagbenso" som Stesolid, Xanor, Sobril etc., mer lugnande än sömngivande. Om du har köpläge, så är mitt råd att investera
Citera
2009-09-01, 01:23
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aishaaa
Vilken benzo här i svergie är mest likt Bromazepam ...?

Den är väldigt olaglig i sverige då antar jag?

eller är det lätt att få igneom eftersom det är lite av en obskyr benso?
Citera
2009-09-01, 02:42
Medlem
Psykotons avatar
Den är klassad som narkotika i förteckning IV precis som alla andra bensodiazepiner (utom flunitrazepam som flyttades upp till förteckn. II av politiska skäl, och kvällspressens artiklar..)
Citera
2009-09-01, 10:15
Medlem
Jungles avatar
Dom är ju rätt svaga, man får käka så jävla många bara.
Citera
2009-09-01, 15:53
Medlem
Psykotons avatar
De är inte så svaga, har man ångest hjälper det med en ganska liten dos, 3-6 mg, men vill man flumma på dom får man naturligtvis ta mer. Lexotan är väl den benso som (miss)brukas mest i Frankrike t.ex. om jag inte minns fel?
Citera
2009-09-01, 20:46
Medlem
SinCitys avatar
Käkade lite Bromazepam för några år sen. Som ett mellanting mellan Stesolid och Sobril rent styrkemässigt tycker jag personligen, men jag skulle välja Bromazepam framför Oxazepam varje dag då den inte alls är så tokig faktiskt, men samtidigt så är jag speciellt svag för Diazepam med och väljer nästan den hellre än Alprazolam(Xanor). Har för mig att halveringstiden för Brom inte är så kraftig som för Diazepam, och bara därför så kan det ju vara ett fullgott alternativ. Funderat en del på vad som gör att vissa sorters benso inte används i Sverige då det ju finns ett behov av t ex Bromazepam, men även Temazepam, och sen skulle säkert någon behövt Bentazepam med om Oxazepam är för starkt, de är inte många som tycker det, men de finns säkert

Fram för Bromazepam!
Citera
2009-09-01, 22:17
Bannlyst
Slår relativt snabbt, lång effekt. Köper mina 6mg jäkligt billigt
Citera
2009-09-01, 23:03
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roche1
Slår relativt snabbt, lång effekt. Köper mina 6mg jäkligt billigt