• 1
  • 2
2009-08-31, 16:39
Medlem
Psykotons avatar
Kpte en dosa Chaini Kaini Mango (white portion) hos tobakshandlarn idag, har inte hunnit testa, men luktar gott och lite mango faktiskt. Kostade bara 19 spnn, s om det r gott blir det att snusa indiskt framver Fanns ven i smaken Spices.

Nn annan som testat, och vad tycker ni, kan Indien gra snus eller ska dom hlla sig till ris, curry och lngdistansmissiler ??
Citera
2009-08-31, 16:46
Medlem
jerkuss avatar
r det den dr grna, lite lustiga dosan? I s fall har jag provat den med mangosmak, och var efter en dosa rtt trtt p den kemiska smaken. Jag r inte helt entusiastisk, allts. Dock r det ett kul partytrick.
Citera
2009-08-31, 16:58
Medlem
Psykotons avatar
Stmmer, den r grn och lite lustig Har en inne nu och det smakar ju fruktigt och gott, men lite kemisk smak som du sger. Helt okejj som omvxling, och kan va kul att kasta upp en dosa p bordet nr man r p fest.

Fick med en liten dosa av smaken "Spices" p kpet, den kanske r mer som ett vardagssnus.. terkommer med rapport !!
Citera
2009-08-31, 17:09
Bannlyst
grna tripprapport ocks mMm kanske e fr mycket nikotin fr dig
Citera
2009-08-31, 17:17
Medlem
Psykotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ricketherick
grna tripprapport ocks mMm kanske e fr mycket nikotin fr dig

Haha, tror inte det r nn fara, snusar just nu General extra sterk, och har dos-ring p jeansen sen mnga r, men vem vet hur man blir av de "selected indian spices" som ingr, enligt fretagets hemsida
Citera
2009-08-31, 17:53
Medlem
gr6810s avatar
Snusade Kaini en del nr jag var i Indien fr ett par r sedan. Inte srskilt gott, men kul att gra nr man r dr. Det bestende minnet av Kaini var att det smakar tvl eller kemiskt som ngon skrev.
Citera
2009-08-31, 20:06
Medlem
bluemoons avatar
Var fanns den?
Citera
2009-08-31, 23:13
Medlem
Grimmjows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoton
Kpte en dosa Chaini Kaini Mango (white portion) hos tobakshandlarn idag, har inte hunnit testa, men luktar gott och lite mango faktiskt. Kostade bara 19 spnn, s om det r gott blir det att snusa indiskt framver Fanns ven i smaken Spices.

Nn annan som testat, och vad tycker ni, kan Indien gra snus eller ska dom hlla sig till ris, curry och lngdistansmissiler ??

Det dr r inte det Originala Indiska Snuset.
Citera
2009-08-31, 23:28
Medlem
Adversariuss avatar
Kom igen. Det r ett romantiserat och kasst budgetsnus. Testade Spices-versionen och det var det vidrigaste jag smakat, det var som att ha en tabascoindrnkt glasskrva under lppen. Den brnde fan hl genom hela huvudet p mig, och snus ska smaka mycket men fan inte indisk kryddblandning. Om du halar upp den p en fest kommer folk inte tycka du r cool och originell, bara fjollig.
Citera
2009-08-31, 23:40
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Kom igen. Det r ett romantiserat och kasst budgetsnus. Testade Spices-versionen och det var det vidrigaste jag smakat, det var som att ha en tabascoindrnkt glasskrva under lppen. Den brnde fan hl genom hela huvudet p mig, och snus ska smaka mycket men fan inte indisk kryddblandning. Om du halar upp den p en fest kommer folk inte tycka du r cool och originell, bara fjollig.
Riktiga mn snusar inte kryddor. Snt anvnder bara fjollor som inte klarar av riktigt snus...
Citera
2009-09-01, 00:18
Medlem
Disco-Mannens avatar
Undrar ocks, vilken tobaksaffr sljer detta snus ??
Senast redigerad av Disco-Mannen 2009-09-01 kl. 00:20.
Citera
2009-09-01, 01:01
Medlem
Psykotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluemoon
Var fanns den?

Stannade i Sala idag fr att kka, p vg till huvudstaden. Fanns i en liten tobaksaffr vid torget, vgg i vgg med en second-hand butik, nra apoteket. Hade fr vrigt bra priser p allt snus !

Och om nn tycker att jag r en fjolla som tar upp en grn snusdosa, s fr dom grna tycka det, snt bjuder jag p
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in