Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-12-19, 19:20
  #1
Awaiting Email Confirmation
Om någon av er bor i närheten av Västervik, gamleby, linköping eller åtvidaberg - har tillgång till något drick eller rökbart så får ni gärna höra av er. Ni måste ha bil och kunna ta er hit.

Hör av er till mig snarast isf.. Jag känner mig låst, har inget mer att dricka - bara en massa imovane, och är på festhumör. Bilen är utlånad och mina s k. vänner kan inte hämta mig eftersom dom super..

Jag skulle ge vad som helst för något att dricka just nu..

Hör av er om ni bor i närheten..
2047
2003-12-19, 19:21
  #2
Medlem
agitators avatar
får man betalt eller?
2003-12-19, 19:36
  #3
Awaiting Email Confirmation
Klart du får betalt!
Jag betalar bensinpengarna, sen kan du välja mellan imovane eller en av mina största salvia plantor plus ett par gram torkad salvia! Eller kontanter - men jag betalar inte några hutlösa priser för holken eller spriten..

Men betalning beror ju självklart på var du erbjuder..
Var bor du, skicka ett pm snarast möjligt (jag torkar just nu)..

2047
2003-12-19, 19:44
  #4
Medlem
agitators avatar
sorry, hann börja på en öl innan du svarade! Du får hoppas på någon annan ikväll. Dessutom är jag paranoid och skulle inte våga träffa någon härifrån i verkligheten.
2003-12-19, 19:48
  #5
Banned
Pr0n-Gamers avatar
har en polare i linköping, men tyvärr är han emot droger..
skulle du inte röka förräns t jul förresten? hehe
2003-12-19, 19:53
  #6
Awaiting Email Confirmation
Är mest alkoholen som suger nu, rökat hade varit en bonus..
Men, men .. Den här kvällen får gå ändå.. Men jag blir desperad när jag blir drogsugen och får nästan panik när jag inte kan ordna ens en halva..

Men, men.. Jag får knacka på hos grannan, en sista utväg.. Men han verkar inte festa idag..

Men det brukar alltid lösa sig på nått sätt..

2047
2003-12-19, 19:58
  #7
Medlem
agitators avatar
hoppas det, lycka till iaf
2003-12-19, 20:15
  #8
Awaiting Email Confirmation
Jag har kommit över det värsta suget nu.. Funderar på att tugga salvia blad istället.. Har aldrig gjort det tidigare och effekten ska ju inte vara lika intensiv som när man röker den..

Jag ska läsa på lite om det först och om jag väljer att göra det så skriver jag självklart en tripprapport åt alla er på flashback..

Ha de bra och tack för alla som tänkte ställa upp (blir som sagt lite desperat när alkoholen tar slut redan innan kvällen börjat)..
2047

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback