2009-08-31, 09:44
Medlem
zoN-s avatar
Endel z-drugs är väll muskelavslappnande och ganska bra, dock är de flesta sömnpiller så man blir ganska seg
Citera
2009-08-31, 09:44
Medlem
SinCitys avatar
Som folk redan skrivit så är väl Somadril det man först kommer att tänka på. Spasmofen är en annan, men den är nog svår att uppbringa kan jag tro. Tegretol funknar fint, åt såna nån månad förra året utan biverkningar, men mina sendrag försvann däremot direkt. Av de bensos som är vanligast så är det ju som sagt Klonazepam, Diazepam, men även Lorazepam(Temesta/Ativan) som man kanske får tag på här i landet enklast...

Peace!
Citera
2009-08-31, 09:57
Medlem
mosbrickas avatar
ok, det finns alltså en uppsjö sorter märker jag. ska se vad läkaren säger. hoppas det finns nåt mellan "sockerpiller" och benso som funkar. jag har slutat med xanor för 2 månader sen och jag har såna jävla kramper i käkpartiet o axlar. vill ju helst slippa benson, men finns det inget annat så får det ju bli det.
Citera
2009-08-31, 15:04
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Diazepam eller Klonazepam.
Citera
2009-08-31, 15:55
Medlem
fenazepams avatar
sirdalud borde funka bra
Citera
2009-08-31, 18:29
Medlem
Psykotons avatar
Klart bästa medicinen mot spända muskler är Myolastan (tetrazepam), en benso med mycket stark muskelavslappnande effekt i låga doser som man inte blir trött av. Köpte under disk på apotek i Frankrike, men finns säkert på e-apotek.
Citera
2009-08-31, 20:30
Medlem
Fetnoppens avatar
Jag käkar Ergenyl men den är ju inte direkt muskelavslappnande så den kan man ju räkna bort. Jag vet bara att när jag får kramper så är sjukvården snabba med att ge en dos stesolid så det är mitt tips...
Citera
2009-08-31, 21:48
Bannlyst
Validol
http://en.wikipedia.org/wiki/Methyl_pentanoate

dessutom billigt att köpa lagligt. Vågar inte posta länken här utan Mods godkännande.
Citera
2009-09-01, 23:12
Medlem
Chris26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Diazepam eller Klonazepam.

Instämmer.

Klonazepam borde vara bättre där,just mot kramper i käkarna/käkpartiet,känner en person som led av det fick iktorivil tar 3 mg om dan,har jag för mig hjälper väldigt bra ätit samma dos nu i över ett år och får fortfarande lika god effekt.
Citera
2009-09-01, 23:15
Medlem
Chris26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoton
Klart bästa medicinen mot spända muskler är Myolastan (tetrazepam), en benso med mycket stark muskelavslappnande effekt i låga doser som man inte blir trött av. Köpte under disk på apotek i Frankrike, men finns säkert på e-apotek.

Under disk i Frankrike,en liten mängd då?. Ovanlig benso finns inte i Sverige heller. Måste ha varit länge sen nu?
Citera
2009-09-01, 23:19
Medlem
Konstigt att ingen har nämnd cannabis. Tyvärr en jobbig medicin att använda i Sverige, tack vare nykteristsvinen...
Citera
2009-09-01, 23:23
Medlem
Chris26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pr0teus
Konstigt att ingen har nämnd cannabis. Tyvärr en jobbig medicin att använda i Sverige, tack vare nykteristsvinen...

Ska vara en starkt indicadominerad strain då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in