Flashback bygger pepparkakshus!
2009-08-30, 20:49
Medlem
TheDevilFreds avatar
Hej!

Igår spelade jag in filmer med min iPhone på en fest.. idag satte jag mig vid datorn för att ladda upp klippen och redigera ihop dem till en film. Till min förfäran upptäckte jag att alla filmer låg på sidan (uppåt pekade åt vänster).. nu undrar jag, HUR VRIDER JAG FILMEN? Hittar ingen sådan funktion i varken VLC, QTP eller windows media player.

HJÄÄLP!

Fredrik
Citera
2009-08-30, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheDevilFred
Hej!

Igår spelade jag in filmer med min iPhone på en fest.. idag satte jag mig vid datorn för att ladda upp klippen och redigera ihop dem till en film. Till min förfäran upptäckte jag att alla filmer låg på sidan (uppåt pekade åt vänster).. nu undrar jag, HUR VRIDER JAG FILMEN? Hittar ingen sådan funktion i varken VLC, QTP eller windows media player.

HJÄÄLP!

Fredrik

moviemaker har väl en sån funktion om jag inte minns fel
Citera
2009-08-30, 21:20
Medlem
Persepones avatar
QuickTime
Fönster
Visa filmens egenskaper
markera videospår
välj flärpen för Visuella inställningar
tryck på knapparna där det står Vänd/rotera
Citera
2009-08-30, 21:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheDevilFred
Hej!

HJÄÄLP!

Fredrik

Sony Vegas 7
Citera
2009-08-31, 07:35
Medlem
systems avatar
https://www.flashback.org/sok/rotera+film
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto