• 1
  • 2
2009-08-30, 19:32
Medlem
666joker666s avatar
Är homosexualitet accepterat i kriminella organisationer som tex Hells Angels och Bandidos? Är det ok för två medlemmar att bli ihop eller är det förbjudet?
Citera
2009-08-30, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 666joker666
Är homosexualitet accepterat i kriminella organisationer som tex Hells Angels och Bandidos? Är det ok för två medlemmar att bli ihop eller är det förbjudet?

No offense mot TS, men tillåt mig skratta.
Citera
2009-08-30, 19:39
Bannlyst
finns säkert någon som gillar att doppa kuken i kanalgrottan på killar där oxå.
Citera
2009-08-30, 19:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 666joker666

Det beror sannolikt på situationen, och om man är typ fjollbög eller gaylord. Beträffande moraliska värderingar inom kriminella organisationer, så har jag iallafall hört uppgifter om att det, på sina håll, anses acceptabelt att våldta 15-åringar för nöjes skull.
Citera
2009-08-30, 20:30
Medlem
osamabinpelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duvdrule
No offense mot TS, men tillåt mig skratta.

Håller med där får inte ihop att Hells Angels skulle tillåta homsexualitet
Citera
2009-08-30, 20:40
Medlem
Kenty-59s avatar
Var väl en som var med i en supportklubb till HA i Göteborg som begick en homosexuell våldtäkt..
Citera
2009-08-30, 20:51
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Att vara med i en kriminell MC-klubb osar homosexualitet, de tillåter inga kvinnliga medlemmar, endast män, de går omkring i nitar och läder, luktar svett och dricker pissöl, detta är homoerotik på hög nivå.

Ett slutet sällskap där vissa hemligheter aldrig lämnar klubbens lokal, vad som sker innanför väggar stannar där. Bögorgierna avlöser varann på löpande band, när medlemmar från andra länder kommer på besök får klubbens prospects stå på alla fyra och puta med rosen för glatta livet
Citera
2009-08-30, 20:53
Medlem
westcoastHstds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Att vara med i en kriminell MC-klubb osar homosexualitet, de tillåter inga kvinnliga medlemmar, endast män, de går omkring i nitar och läder, luktar svett och dricker pissöl, detta är homoerotik på hög nivå.

Ett slutet sällskap där vissa hemligheter aldrig lämnar klubbens lokal, vad som sker innanför väggar stannar där. Bögorgierna avlöser varann på löpande band, när medlemmar från andra länder kommer på besök får klubbens prospects stå på alla fyra och puta med rosen för glatta livet

Det låter som att du har fantiserat länge om detta ???
Citera
2009-08-30, 20:59
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av westcoastHstd
Det låter som att du har fantiserat länge om detta ???

Tyvärr detta är inget för mig, men förstår att din vardag ser ut så.

Det förstår väl vem som helst, män som är sugna på män söker sig till slutna sällskap där det endast förekommer män, likt Bandidos mm.
Citera
2009-08-30, 21:03
Medlem
Citat:

Nu håller jag förvisso med dig om att bikerkulturen i sig verkar lite homoerotisk för mig utan större insyn i den. Däremot vågar jag lägga min hand på bibeln och svära på att Bikers, i synnerhet 1%-klubbarna har en svans av snygga brudar efter sig både på krogen och deras klubbfester.

Vet du vart man hittar dom allra snyggaste brudarna då? I besökrummen på kåkarna runtom i landet har jag hört , inte för att det hör till trådens ämne..
Citera
2009-08-30, 21:08
Medlem
Gordo1550s avatar
Uniformsbög

Citat:

Att en liten snutwanabe som du tänder på uniformer och en strikt heriarkisk ordning med lite smisk och anusorienterad sex är ingen hemlighet. Men dra för fan inte oss andra i din egen skit. Du är fan patetisk. Sopa!
Citera
2009-08-30, 21:10
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JItterbugg
Nu håller jag förvisso med dig om att bikerkulturen i sig verkar lite homoerotisk för mig utan större insyn i den. Däremot vågar jag lägga min hand på bibeln och svära på att Bikers, i synnerhet 1%-klubbarna har en svans av snygga brudar efter sig både på krogen och deras klubbfester.

Vet du vart man hittar dom allra snyggaste brudarna då? I besökrummen på kåkarna runtom i landet har jag hört , inte för att det hör till trådens ämne..

Nja du måste ha förbannat dålig smak då:

http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=161040
Kolla in kossan längst till höger.

http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=161044
Ted Bandidos Stockholm briljerar i sin Kappahlkostym, tjejen som sitter bredvid är ett typiskt tjackluder, de som tycker att hon ser bra ut har dålig smak.

Citat:
Ursprungligen postat av Gordo1550
Att en liten snutwanabe som du tänder på uniformer och en strikt heriarkisk ordning med lite smisk och anusorienterad sex är ingen hemlighet. Men dra för fan inte oss andra i din egen skit. Du är fan patetisk. Sopa!

Lugna sig nu, sanningen svider ibland, svårt att gå idag tro?
Din beskrivning av mig stämmer tyvärr inte.
Senast redigerad av Leif.Jennekvist 2009-08-30 kl. 21:13.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in