2009-08-30, 19:25
Medlem
Jag har en PC med Windows Vista som jag haft i ungefr ett och ett halvt r. Nyligen s kan jag inte spela upp CDs eller DVDs. Det kommer inte upp ngra felmeddelanden eller ngot, datorn bara vgrar spela upp skivan. Jag har prvat i bde Windows Media Player och VLC Player, men ingenting hnder. Har aldrig haft det hr problemet frut. Nn aning om vad det kan vara?
Citera
2009-08-30, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reita
Jag har en PC med Windows Vista som jag haft i ungefr ett och ett halvt r. Nyligen s kan jag inte spela upp CDs eller DVDs. Det kommer inte upp ngra felmeddelanden eller ngot, datorn bara vgrar spela upp skivan. Jag har prvat i bde Windows Media Player och VLC Player, men ingenting hnder. Har aldrig haft det hr problemet frut. Nn aning om vad det kan vara?

Dyker skivan upp i den hr datorn? Annars kan det vara s att din DVD drive har pajjat och du mste kpa en ny
Citera
2009-08-30, 19:56
Medlem
Nej, den dyker inte upp verhuvudtaget :/
Citera
2009-08-30, 20:10
Medlem
Hade samma problem p min gamla dator, men d var det bara att datorn inte kunde spela CDs men den kunde spela DVDs...
Citera
2009-12-15, 16:41
Medlem
MoonAngel88s avatar
Sorry fr bumpen, men det kndes ondigt att starta en ny trd om detta.

Satte in nyss en cd-skiva i datorn, men den vgrade hitta den, dock s hittar den dvd's utan problem. Vet ngon vad felet kan vara? Jag har vista 64-bit om det nu r intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in