2009-08-30, 19:25
Medlem
Jag har en PC med Windows Vista som jag haft i ungefär ett och ett halvt år. Nyligen så kan jag inte spela upp CDs eller DVDs. Det kommer inte upp några felmeddelanden eller något, datorn bara vägrar spela upp skivan. Jag har prövat i både Windows Media Player och VLC Player, men ingenting händer. Har aldrig haft det här problemet förut. Nån aning om vad det kan vara?
Citera
2009-08-30, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reita
Jag har en PC med Windows Vista som jag haft i ungefär ett och ett halvt år. Nyligen så kan jag inte spela upp CDs eller DVDs. Det kommer inte upp några felmeddelanden eller något, datorn bara vägrar spela upp skivan. Jag har prövat i både Windows Media Player och VLC Player, men ingenting händer. Har aldrig haft det här problemet förut. Nån aning om vad det kan vara?

Dyker skivan upp i den här datorn? Annars kan det vara så att din DVD drive har pajjat och du måste köpa en ny
Citera
2009-08-30, 19:56
Medlem
Nej, den dyker inte upp överhuvudtaget :/
Citera
2009-08-30, 20:10
Medlem
Hade samma problem på min gamla dator, men då var det bara att datorn inte kunde spela CDs men den kunde spela DVDs...
Citera
2009-12-15, 16:41
Medlem
MoonAngel88s avatar
Sorry för bumpen, men det kändes onödigt att starta en ny tråd om detta.

Satte in nyss en cd-skiva i datorn, men den vägrade hitta den, dock så hittar den dvd's utan problem. Vet någon vad felet kan vara? Jag har vista 64-bit om det nu är intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in