2024-06-11, 09:10
Medlem
Vart köper man BAC-vatten? Om man nu skulle använda drop lit, hur länge håller det?
Senast redigerad av testingxrat3d 2024-06-11 kl. 09:18.
Citera
2024-07-26, 08:54
Medlem
Har kört egenkomponerat trt i 5 veckor nu och har börjat uppleva att pungen känns väldigt liten, jag ligger på 200mg ew fördelat e3d, är det en lagom dos om jag kör hcg 250iu e3d?
Citera
2024-07-28, 08:39
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dengubbengerinte
Har kört egenkomponerat trt i 5 veckor nu och har börjat uppleva att pungen känns väldigt liten, jag ligger på 200mg ew fördelat e3d, är det en lagom dos om jag kör hcg 250iu e3d?

Förklara bättre!!!
hur exakt är ditt trt protokoll?

Spontant känns 200 EW i överkant för vanlig trt.

Kör du subq eller im?
Vilken ester?
Hur många stick vecka?

Vill du ha bra svar skriv bra frågo!!!
Citera
2024-07-28, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
Förklara bättre!!!
hur exakt är ditt trt protokoll?

Spontant känns 200 EW i överkant för vanlig trt.

Kör du subq eller im?
Vilken ester?
Hur många stick vecka?

Vill du ha bra svar skriv bra frågo!!!

Kör testo E 250mg
Startdos 125mg ew 3 veckor, men tyckte jag dippade på injektionsdagen, ökade på till 200mg ew då.
Ligger på e3d, så varierar mellan 2-3 stick i veckan.
Kör subq.
Citera
2024-07-29, 11:52
Medlem
Citat:
Brukar köra 250iu 2ggr per vecka under kur, men kommer nog dubbla till 500iu framöver då någon här nämnde att det blev liten effekt med bara 250iu.
Bättre vara på säkra sidan och 500iu är fortfarande en låg dos jämfört med vad som används kliniskt.
Citera
2024-07-29, 14:40
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Kör testo E 250mg
Startdos 125mg ew 3 veckor, men tyckte jag dippade på injektionsdagen, ökade på till 200mg ew då.
Ligger på e3d, så varierar mellan 2-3 stick i veckan.
Kör subq.

Hur länge har du kört detta protokoll?

Du kan köra 500iu måndag och torsdag
Citera
2024-07-29, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
Hur länge har du kört detta protokoll?

Du kan köra 500iu måndag och torsdag

Går in på vecka 5 nu totalt, vecka 2 på 200mg.
Citera
2024-08-04, 13:38
Medlem
KirkHammetts avatar
Hej på er. Har några frågor gällande HCG.

Jag är nu inne på vecka 14 på testosteron. Har 2 veckor kvar på min kur.

Vecka 1-12 var jag på långsam ester enantat 250 mg/vecka
Vecka 13-16 är jag på snabb ester propionat 250 mg/vecka

Jag började med HCG vecka 13 vilket jag nu förstått var lite för sent. Är det optimalt att börjar cirka vecka 6-8? Efter hur lång tid stänger den egna produktionen ner?

Jag tar 400 iu varannan dag, samtidigt som jag tar mitt propionat, vilket blir 1,400 iu per vecka. Har inte känt av några bieffekter i huvud taget men har märkt att spermaproduktionen kommit igång ordentligt. Spelar det någon roll när man tar HCG? Är det optimalt att ta HCG samma dag som testosteronet eller ska man köra dagen efter?

Hur länge fortsätter jag med HCG efter kuren är över? Med tanke på att jag är på proprionat så kommer jag inleda PCT med nolvadex cirka 2 dagar efter sista sticket, kommentarer på det?

Tack på förhand för svar.
Citera
2024-08-04, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KirkHammett
Hej på er. Har några frågor gällande HCG.

Hur länge fortsätter jag med HCG efter kuren är över? Med tanke på att jag är på proprionat så kommer jag inleda PCT med nolvadex cirka 2 dagar efter sista sticket, kommentarer på det?
Jag tycker din plan verkar vettig. Hade slutat med hcg'n bara några dagar efter propionatet. HCG är ju faktiskt en artificiell kick av produktionen, så när den ska komma igång av sig själv igen efter allt är över så blir det kontraproduktivt att fortsätta med hcg.

För att din produktion är ju redan kickstartad av hcgn. Ingen mening att kickstarta om och om igen, motorn måste få chans att gå av sig själv sedan.

Och för dina första frågor så borde det inte spela någon roll vilken dag du tar hcg och teston. Samt nedstängd blir man nästan direkt för kroppen börjar sluta producera testosteron när exogent sådant tillkommer, men motorn är väl fortfarande varm ett tag eller hur man ska uttrycka det. Bollarna ännu ej hunnit krympa osv, även fast dom slutar producera.
Citera
2024-08-04, 17:03
Medlem
KirkHammetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Samt nedstängd blir man nästan direkt för kroppen börjar sluta producera testosteron när exogent sådant tillkommer, men motorn är väl fortfarande varm ett tag eller hur man ska uttrycka det. Bollarna ännu ej hunnit krympa osv, även fast dom slutar producera.

Har läst på diverse forum att rekommendationen är att påbörja HCG efter 6 veckor in i en kur. Men jag förstår inte varför man inte kan börja från dag 1, om produktionen nu stängs ner direkt?
Citera
2025-09-30, 13:00
Medlem
PusherTonys avatar
Tjena! Är inne på strax 30 dagar kurande, 250mg test e e5d + 25mg winstrol eod

Ska jag hoppa på hcg och isf vilken dos? Eller ska jag köra en s.k POWER PCT?

Tack på förhand, jag är lite rookie som ni säkert ser🙄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in