Flashback bygger pepparkakshus!
2021-08-03, 20:48
Medlem
Warhearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vindogg45
Mitt HCG gick ut 2017, visades positvt på Gravid testet. Funkar det då?

Ja. Kan inte svara på hur potent det är. Kan ha tappat styrka. Men det är uppenbart HCG där i.
Citera
2021-08-05, 00:04
Medlem
utan.att.stannas avatar
Pregnyl slutas ju säljas i sverige till årsskiftet. Tror ni man kommer kunna köpa det online? Eller funakr Ovitrelle lika bra?
Senast redigerad av utan.att.stanna 2021-08-05 kl. 00:27.
Citera
2021-08-11, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bodyfass
Du är nog den största jubelidioten här på flashback med ditt påstående.
Tror det bästa vore om du låter bli att ge råd överhuvudtaget när du uppenbart inte har någon större koll.
Har sett flertalet inlägg där du spekulerar vilt med din bro-science och det är inget nybörjare har någon större hjälp av tyvärr.
I all välmening...
Citera
2021-08-11, 19:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Tror det bästa vore om du låter bli att ge råd överhuvudtaget när du uppenbart inte har någon större koll.
Har sett flertalet inlägg där du spekulerar vilt med din bro-science och det är inget nybörjare har någon större hjälp av tyvärr.
I all välmening...

Och det kommer från dig som inte ens vet kvalite skillnaden mellan phenom pharma och alpha pharma Källa: (FB) Vilket märke är bäst när det gäller... (LÄS INLÄGG #1)

Har man inte koll på kvalite skillnaden mellan alpha och phenom då är man förståndshandikappad. sen rekommenderar du folk att dom ska köpa graviditetstest för att testa kvaliten på hcg istället att testa östronivåer via blodprov innan och under hcg kuren. graviditetstest visar inte ett skit förutom att det är hcg men med ett blodprov ser du hur mycket östronivåerna har stigit.

Du har även varit orolig för dina njurar pga höga kreatinin värden, det går inte att avgöra njurarnas funktion endast via kreatinin. Du behöver även testa cystanin värden för att avgöra njurarna funktion, genom att mäta nivån av Cystatin C kan man göra en indirekt skattning av njurens funktion.

Dom här tre punkterna säger allt om dig, förstår du nu att du har noll koll.
Senast redigerad av bodyfass 2021-08-11 kl. 19:25.
Citera
2021-08-14, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bodyfass
Och det kommer från dig som inte ens vet kvalite skillnaden mellan phenom pharma och alpha pharma Källa: (FB) Vilket märke är bäst när det gäller... (LÄS INLÄGG #1)

Har man inte koll på kvalite skillnaden mellan alpha och phenom då är man förståndshandikappad. sen rekommenderar du folk att dom ska köpa graviditetstest för att testa kvaliten på hcg istället att testa östronivåer via blodprov innan och under hcg kuren. graviditetstest visar inte ett skit förutom att det är hcg men med ett blodprov ser du hur mycket östronivåerna har stigit.

Du har även varit orolig för dina njurar pga höga kreatinin värden, det går inte att avgöra njurarnas funktion endast via kreatinin. Du behöver även testa cystanin värden för att avgöra njurarna funktion, genom att mäta nivån av Cystatin C kan man göra en indirekt skattning av njurens funktion.

Dom här tre punkterna säger allt om dig, förstår du nu att du har noll koll.

Va trevligt att någon har så bra koll på vad jag skrivit
Tror TS skulle uppskatta att du håller dig till ämnet men hen har ju fått bra svar redan vad det verkar.
Dock inte från dig tror jag trots att du verkar såååå kunnig??
Citera
2021-08-21, 01:32
Moderator
Arne.Ankas avatar
Använder för tillfället 2x150Iu hcg per vecka, ska snart ta lite prover(bla testosteron) och vill vara helt ren från hcg till dess, hur lång tid tar det för alla effekterna att klinga av?
Citera
2021-08-21, 09:23
Medlem
s44ms avatar
Har du legat ON längre tag så kör den du har från 2017 (lär ge effekt men hur potent vågar jag ej svara på)

Samma veva beställer du hem en till för ynka 300kr medans du kör din HCG från 2017
Man bör känna av någon form av effekt från HCG om det är aktiv substans i den som i att bollarna inte är russin längre...
Citera
2021-09-06, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Använder för tillfället 2x150Iu hcg per vecka, ska snart ta lite prover(bla testosteron) och vill vara helt ren från hcg till dess, hur lång tid tar det för alla effekterna att klinga av?
Tycker det tar ett bra tag innan kulorna börjar krympa när man slutar. Kommer det gå att få tag i HCG framöver? Verkar ju sluta tillverkas världen över.
Citera
2021-09-21, 01:47
Medlem
Legat on flera år! hcg hjälp!

Hej, har legat on på testo E i flera år. även blastat en hel del andra saker genom åren. tren, dbol,winstrol etc etc. alltså ja självklart om jag får frågan om jag fick ångra mig idag hade jag gjort det. men jag var ung och dum.. min egen produktion är förmodlingen helt död! Har kört hcg några gånger senaste året då mina bollar krympt. men vet ärligt talat inte om hcg hjälper. kört 500 ie varje dag i 20 dagar som mest. (efter tips från hushboard) märkte lite skillnad på min sats, sprutade betydligt mer och fick utlösning betydligt lättare, sen vet jag inte kan varit placebo men jag tyckte bollarna kanske växte lite. kan varit placebo, men under tiden jag tog hcg så brydde jag mig inte om bollarna lika mycket.

Så vad ska jag göra? någon kunnig här inom hcg? läst lite trådar på internet, men ärligt talat alla verkar skriva olika saker. läste på något forum att om man kör trt eller testo on 24/7 bör man köra hcg 24/7 också, typ minimal dos 250/500 ie 2-3 ggr veckan för underhålla bollarna. är det något jag bör prova?

All hjälp uppskattas!

Och det är mest min storlek på bollarna jag är ute efter, eventuellt spermieproduktion. barn vill jag inte ha så det gör inte så mycket! men att bollarna är små fuckar mina hjärnceller.

tack! pm mottages gärna också!
Citera
2021-09-21, 07:42
Medlem
Hej.
Jag har väl legat on 10 av dom senaste 12 åren. Jag tar hcg 2-3 gånger om året. Typ när man märker att man har svårt att få ribba

Då kör jag totalt 10000 iu, delat på fyra gånger, alltså 2500 iu per gång, varannan dag. Tycker det funkar bra. Märker absolut skillnad.

Btw, lyssna inte på massa teoretiskt svammel. Alla 25 åringar som tror dom är gurus för dom läst nån idiot bok och slänger sig med massa fina termer och skit för att framstå som viktiga. Nåt jag lärt mig om aas är att teori och verklighet alltför sällan matchar.
Senast redigerad av kallamigviking 2021-09-21 kl. 07:49. Anledning: mer
Citera
2021-09-21, 10:44
Medlem
Warhearts avatar
Har legat på 8 år+. Aldrig använt hcg. Har inget problem att leva med mindre bollar. Har många barn så bryr mig inte om fertiliteten heller. Skulle ståndet börja svika så behandlar jag det då. Inte varit något problem hittills.

Vad är dealen med bollarna? Mindre manligt med mindre bollar?

Mvh.
Citera
2021-09-21, 11:06
Medlem
Sök läkarhjälp och få ordning på kroppen. Prata även med en psykolog så du kan släppa drogerna. Du kommer ångra dig bittert när du blir vuxen om du förstör hälsan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in