2011-12-09, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stonegarden
Ok, vet du någon schyst sida för sådana verktyg?

Sen fattar jag inte, om man köper hcg från tex mm, får man allt man behöver då? Pulver och vätska att blanda med och hela kittet?
mig veterligen har inte mm hcg köpte mitt första hos pp och dom säljer verktyg också.
Man fick till 1ml att blanda ut med sen är det upp till dig om du vill spä.mer eler ej.
Citera
2011-12-09, 10:41
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stonegarden
Ja det måste ju vara en piss i havet om man redan liger på testo. Kanske bör man höja eller lägga siga på armidex när man börjar med hcg?

Jag ser ingen anledning att höja testot för att man börjar med hcg. Det kommer bara resultera i mer prepp som aromatiserar.

Ser heller ingen anledning att börja med adex om man inte känner att man får problem.
Citera
2011-12-09, 18:55
Medlem
Leancuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Otroligt konstigt med tanke på hur lite extra testo, och i förlängningen östrogen, det genererar.

Jag kör 250IU eod och det funkar fint för mig. Ser ingen anledning att gå högre. Har visserligen inte provat vad som händer då.

Kan så vara men likväl får jag känningar!
Citera
2011-12-09, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Otroligt konstigt med tanke på hur lite extra testo, och i förlängningen östrogen, det genererar.

Jag kör 250IU eod och det funkar fint för mig. Ser ingen anledning att gå högre. Har visserligen inte provat vad som händer då.

Prova och sätt 5000iu im så skall du få se på tryck och styrka, men inget att rekomendera för jag har provat
Citera
2011-12-09, 22:36
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leancut
Kan så vara men likväl får jag känningar!

Ja, och det får mig att fundera på om det är något jag missar när man bara koncentrerar sig på testo -> östro aromatisering. Kanske är det någon mer metabolit som har lustig effekt.

Citat:
Ursprungligen postat av -Ove-Sundberg-
Prova och sätt 5000iu im så skall du få se på tryck och styrka, men inget att rekomendera för jag har provat

Haha, knäppis.
Citera
2011-12-10, 19:10
Medlem
Pounds avatar
Höjer man epitestosteronet med hCG?

Någon som vet om man kan köpa epitesto någonstans?

Kanske inte hjälper vid dagens tester?
Citera
2011-12-22, 22:10
Medlem
StriAegs avatar
Bör även oblandad hcg, dvs pulvret och koksaltlösningen, förvaras svalt?
Citera
2011-12-22, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StriAeg
Bör även oblandad hcg, dvs pulvret och koksaltlösningen, förvaras svalt?

Om jag förstått det rätt så behövs inte att ha oblandat svalt men har man det svalt så förlänger man förmodligen bäst före datumen.
Citera
2012-01-18, 18:17
Medlem
frokenvendettas avatar
Någon tjej som gått ner i vikt med hcg?
Citera
2012-01-21, 16:49
Medlem
Försöker dölja mitt bruk av AAS för min tjej. Hur kan man gå tillväga med HCG som måste förvaras i kylskåpet. Räcker det att det är i kylskåpet under dagarna när hon jobbar eller vad skulle man kunna göra ?
Citera
2012-01-21, 21:13
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigger
Försöker dölja mitt bruk av AAS för min tjej. Hur kan man gå tillväga med HCG som måste förvaras i kylskåpet. Räcker det att det är i kylskåpet under dagarna när hon jobbar eller vad skulle man kunna göra ?
Grow a pair och berätta för tjejen om ni bor tillsammans. Eller gör inte det och förvara det hos en kompis om har ett pair.

/Glomgold
Citera
2012-01-21, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigger

Du skulle kunna berätta det till henne, hon kommer ändå komma på dig inom en snar framtid. Lika bra att vara ärlig from start.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in