• 2
  • 3
2015-05-20, 15:44
Medlem
Robin.Bentleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Var väl så för några år sedan. http://i40.tinypic.com/mtmuds.jpg klassisk bild

Haha, vad är detta för bild och skulle dessa småungarna representera Torslanda? Det är ju ett gäng barn/ungdomar bara som står vid en busshållplats.
Jag tycker Torslanda är bra, händer att jag åkt dit på sommaren för att bada. Annars förknippar jag det med Volvo mest och gamla flygplatsen som låg där då man var yngre.
Citera
2015-05-30, 10:42
Medlem
mr13377s avatar
Hur kommer det gå nu när det ska öppnas ett flyktingboende i Björlanda? Torslanda håller verkligen på att skitas ner nu, öser in med araber och negrer på dagarna vid Amhult/Torslanda torg. Helt plötsligt på bara 2 år byts hälften av personalen på lågstadiet ut till blattar.

Är det undergången vi ser nu?
Citera
2015-07-14, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr13377
Hur kommer det gå nu när det ska öppnas ett flyktingboende i Björlanda? Torslanda håller verkligen på att skitas ner nu, öser in med araber och negrer på dagarna vid Amhult/Torslanda torg. Helt plötsligt på bara 2 år byts hälften av personalen på lågstadiet ut till blattar.

Är det undergången vi ser nu?

Väldigt länge sedan jag var i Torslanda men stämmer verkligen detta med flyktingboende? Antar att det är som resten av samhället, allt ska bli mångkultur.
Citera
2015-10-03, 20:39
Medlem
mr13377s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mialterego
Väldigt länge sedan jag var i Torslanda men stämmer verkligen detta med flyktingboende? Antar att det är som resten av samhället, allt ska bli mångkultur.

Ja det stämmer, har även öppnats något sorts boende nu vid Amhult. Har sett en hord av 10-15 somalier gå mot Amhult 1 flera gånger sen i somras.

Man blir så förbannad, de flesta som bor i Torslanda gör inte ett piss åt saken utan tror att det aldrig kommer sprida sig hit och gräver ner huvudet i sanden.
Citera
2015-12-28, 04:41
Medlem
Asså de kommer somalier ibland o kaxar mot oss i torslanda utan orsak typ, men annars är de inga aktiva nazister längre typ
Citera
2016-01-12, 20:44
Medlem
Ja då var detta klart:

http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=6327848

Har ni flickor i skolor i Torslanda? Köp pepparsprej till era döttrar och lär dom att sparka hårt mellan bena!
Har du pojkar i skolor i Torslanda? Sluta upp med fotbollen/ishockeyn och låt dom börja i kampsport, kommer att behövas.

Nu är väl hela Göteborg på väg att bli som Nordstan eller? Finns det något vitt kvar? Typ Kungsbacka?
Citera
2016-02-19, 11:54
Medlem
Robin.Bentleys avatar
Flyktingförläggning i Torslanda inom kort har klubbats igenom. Bygglov är utfärdat.
Problemet är att snart kommer det driva runt skäggbarn som utsätter små barn för otrygghet.
Bredvid nedanstående verksamhet finns ett dagis för yngre barn 1-3 år gamla.

Torslanda Prästgård
Fritidshemmet Oasen

Torslanda torg 10
423 32 Torslanda
tfn: 031-7319016
mobil: 0730363537

Verksamheten flyttades till den gamle prästgården 2001 och innan dess var det i församlingshemmet på samma gata.
Det är upp till 20 barn där som har gott om plats uppger de och det är ett vanligt fritids.
Barnen är 6-12 år gamla. Detta drivs av Svenska Kyrkan.
Mobilnumret finns på nätet till dom. Men det kanske inte stämmer längre.
Idag går det till Dennis Paulsson 19720501 ifrån Åstorp i Skåne. Det finns 7 nummer till honom på nätet.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in