• 1
  • 2
2009-08-29, 12:01
Medlem
brisingamens avatar
Vad jag sett så finns det bara onanitrådar för killar här så jag tänkte starta en för tjejer.
Har ni något tips på något extra skönt sätt att onanera ?

Jag själv tycker att dushen är absolut bäst- men jag läste nyligen en rolig sak som kanske funkar- man lägger en stålkula 2 cm i diameter i en ballong. Sedan för man in den i slidan så långt det går- efter det så pumpar man upp ballongen tills man är helt uppfylld och knyter den. Sedan är det bara att gå ut och dansa, eller åka bergochdalbana eller vad man nu vill.
Citera
2009-08-29, 12:10
Medlem
Catlites avatar
Vad skulle det åstadkomma, om jag får fråga? o_O
Citera
2009-08-29, 12:21
Medlem
brisingamens avatar
Meningen är ju att den här kullan ska hoppa/rulla omkring inne i slidan så att man ska komma av det . Inte omöjligt om man kan få vaginala orgasmer. Men jag ska testa och återkomma med en rapport.
Citera
2009-08-29, 12:42
Medlem
Hehe kul om ballongen smäller under dansen. :P
Citera
2009-08-29, 12:43
Medlem
CarltonBankss avatar
Videofilma testet
Citera
2009-08-29, 12:52
Medlem
Snövits avatar
Jag har läst här på Flashback något om att tömma och diska en rollonflaska och fylla den med babyolja och sen skrolla på det skulle kännas som att bli slickad. Själv har jag inte provat. Jag föredrar duschen eller en vibrator men jag onanerar knappt längre jag klar av mig och ropar på sambon om jag har lust.
Citera
2009-08-29, 14:13
Medlem
Qnazels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brisingamen
Vad jag sett så finns det bara onanitrådar för killar här så jag tänkte starta en för tjejer.

Jag själv tycker att dushen är absolut bäst- men jag läste nyligen en rolig sak som kanske funkar- man lägger en stålkula 2 cm i diameter i en ballong. Sedan för man in den i slidan så långt det går- efter det så pumpar man upp ballongen tills man är helt uppfylld och knyter den. Sedan är det bara att gå ut och dansa, eller åka bergochdalbana eller vad man nu vill.

Kräver att man har en ballongpump eller supportive partner, annars blir det nog jobbigt. Och fy fan om den spricker.
Citera
2009-08-29, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qnazel
Kräver att man har en ballongpump eller supportive partner, annars blir det nog jobbigt. Och fy fan om den spricker.

Ja, antingen det eller så får man vara sjuhelvetes vig.
Citera
2009-08-29, 14:56
Medlem
playmates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kr0owe
Hehe kul om ballongen smäller under dansen. :P

Usch, vad otäckt. Skulle aldrig få för mig att prova

Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Jag har läst här på Flashback något om att tömma och diska en rollonflaska och fylla den med babyolja och sen skrolla på det skulle kännas som att bli slickad. Själv har jag inte provat. Jag föredrar duschen eller en vibrator men jag onanerar knappt längre jag klar av mig och ropar på sambon om jag har lust.

Haha, fy vad häftigt, det måste jag prova någon gång
Citera
2009-08-29, 17:35
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Enligt säker källa fungerar roll onnen alldeles utmärkt. En sak bara; diska av kulan och allt som har kommit närheten av parfymen som varit där innan utav bara helvete. Det tar tid men det går. Olivolja fungerar förresten lika bra som babyolja.
Citera
2009-08-29, 20:04
Medlem
Duschen funkar. Men det blir ännu bättre om man skruvar av munstycket och bara använder slangen att spruta vatten med, mer koncentrerad stråle då.
Citera
2009-08-29, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brisingamen

finns ett lite smidigare sätt! Geisha kulor samma sak fast kanske lite mer hygeniskt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in