2009-08-29, 01:09
  #1
Medlem
Var i butiken idag och skulle handla lite godis tills ikväll, tittar runt på godis hyllan
och ser en rosa Ahlgrens Bilar förpackning, tittar lite närmare på den och ser att det är "Rosa Bandet" som det handlar om (Bröstcancer).
Och vad är det i förpackingen?
Rosa Rattar!!
Tycker det är extremt kul, kanske för jag är trött, men men.

Om det blir torrt om saker att diskutera kan ni ju diskutera andra "ironiska" saker
inom godis.
2009-08-29, 01:14
  #2
Medlem
erkänn du sprang ut ur butiken med handen för munnen gapskrattandes
2009-08-29, 01:21
  #3
Medlem
gottmospahedens avatar
Haha, den måste man ju sno faktiskt..



Du kanske DÄCKade av skratt.. vem vet?
2009-08-29, 01:25
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gottmospaheden
Haha, den måste man ju sno faktiskt..



Du kanske DÄCKade av skratt.. vem vet?
Hoho, den var riktigt BILlig
2009-08-29, 01:27
  #5
Medlem
herselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jops
Hoho, den var riktigt BILlig
Hahahahah, GAStkramande!
2009-08-29, 01:53
  #6
Medlem
woainis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herself
Hahahahah, GAStkramande!
Hahaha nä, ni är fan KÖRDA
__________________
Senast redigerad av woaini 2009-08-29 kl. 01:57.
2009-08-29, 02:01
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av woaini
Hahaha nä, ni är fan KÖRDA
Nu var du BIListig ( Nej fyfan nu börjar "skämten" bli riktigt dåliga )
2009-08-29, 02:39
  #8
Medlem
ZupiCos avatar
Dags för någon att styra upp den här tråden...
2009-08-29, 02:41
  #9
Medlem
CashBlows avatar
Nu måste vi BACKA tillbaka BANDET.
2009-08-29, 03:31
  #10
Medlem
KaptenAlmas avatar
Hahaha vafan, jag skulle gappflabbat
2009-08-29, 11:15
  #11
Medlem
Sightnesss avatar
Vilka dryga skämt, jag KOPPLAR inte.
2009-08-29, 11:28
  #12
Medlem
Don Fadäsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jops
Var i butiken idag och skulle handla lite godis tills ikväll, tittar runt på godis hyllan
och ser en rosa Ahlgrens Bilar förpackning, tittar lite närmare på den och ser att det är "Rosa Bandet" som det handlar om (Bröstcancer).
Och vad är det i förpackingen?
Rosa Rattar!!
Tycker det är extremt kul, kanske för jag är trött, men men.

Om det blir torrt om saker att diskutera kan ni ju diskutera andra "ironiska" saker
inom godis.
Ironiskt? Ironi är när man säger en sak och menar en helt annan. Att ha rattar och mena tuttar är inte Ironi. Det kallas att vara vitsig.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Ironi
http://sv.wikipedia.org/wiki/Vits

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in