Var i butiken idag och skulle handla lite godis tills ikväll, tittar runt på godis hyllan
och ser en rosa Ahlgrens Bilar förpackning, tittar lite närmare på den och ser att det är "Rosa Bandet" som det handlar om (Bröstcancer).
Och vad är det i förpackingen?
Rosa Rattar!!

Tycker det är extremt kul, kanske för jag är trött, men men.
Om det blir torrt om saker att diskutera kan ni ju diskutera andra "ironiska" saker
inom godis.