2009-08-29, 12:36
  #13
Medlem
ORUNITIAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don Fadäso
Ironiskt? Ironi är när man säger en sak och menar en helt annan. Att ha rattar och mena tuttar är inte Ironi. Det kallas att vara vitsig.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Ironi
http://sv.wikipedia.org/wiki/Vits
Joke Killer
2009-08-29, 13:08
  #14
Medlem
VeneVidiVicis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don Fadäso
Ironiskt? Ironi är när man säger en sak och menar en helt annan. Att ha rattar och mena tuttar är inte Ironi. Det kallas att vara vitsig.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Ironi
http://sv.wikipedia.org/wiki/Vits

You're even worse than Buzz Killington

Rosa rattar...lite roligt var det allt !
2009-08-30, 01:09
  #15
Medlem
woainis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don Fadäso
Ironiskt? Ironi är när man säger en sak och menar en helt annan. Att ha rattar och mena tuttar är inte Ironi. Det kallas att vara vitsig.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Ironi
http://sv.wikipedia.org/wiki/Vits
Ganska säker på att han menade att hela själva situationen var ironisk, inte skämtet han försökte med.
2009-08-30, 01:17
  #16
Medlem
jerkuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sightness
Vilka dryga skämt, jag KOPPLAR inte.

Men för fan, dra inte på alla VÄXLAR bara för att de DRIVER med dig.
2009-08-30, 01:21
  #17
Medlem
Hahaha fan va alla är torra! HUMOR på hög nivå
2009-08-30, 01:35
  #18
Medlem
Haha, vill se.
2009-08-31, 18:35
  #19
Medlem
Nu RULLAR tråden iväg va
2009-08-31, 20:30
  #20
Medlem
wzbzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myrix
Nu RULLAR tråden iväg va
Det är nog KÖRT..
2009-08-31, 21:49
  #21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wzbz
Det är nog KÖRT..

Tyvärr. Vänligen PARKERA tråden i papperskorgen.
2009-08-31, 22:21
  #22
Medlem
selusts avatar
eller kom och SUG. jag väntar på MOTORHUVEN med byxKNAPPARNA borta
2009-08-31, 22:33
  #23
Medlem
Naikons avatar
Det första inlägget var inte ett dugg kul, resten dock
2009-09-01, 00:27
  #24
Medlem
SvaMp_s avatar
Jag har ett AVGASSYSTEM hemma

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in