• 1
  • 2
2009-08-28, 16:17
Medlem
choles avatar
Hur många på FB har ibland sex under mens med tampongen kvar (för att förhindra att det ska komma massa blod)?

Och om du som kille varit med om detta, känns det anorlunda eller känns det inte alls? Eller tycker ni att det är äckligt?
Citera
2009-08-28, 16:20
Medlem
SebbeBoys avatar
Det låter bra annorlunda, kanske borde testa nästa gång flickan har mens
Citera
2009-08-28, 16:36
Medlem
BesserWissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chole
Hur många på FB har ibland sex under mens med tampongen kvar (för att förhindra att det ska komma massa blod)?

Och om du som kille varit med om detta, känns det anorlunda eller känns det inte alls? Eller tycker ni att det är äckligt?
äckligt och obehagligt
Citera
2009-08-28, 16:38
Medlem
zoombos avatar
Ingen hit, den sitter inte särskilt långt in och hur man än gör så skaver det.
Blir lätt skavsår på dasen. Bättre då att dra ut proppen och låta blodet skvittra, funkar även som glidmedel. Lite kroppsvätska har väl ingen dött av?
Citera
2009-08-28, 16:49
Medlem
Varför är alla så skraj för mensblodet? Va fan, lägg en handduk under, byt sängkläder eller göka i duschen. No big deal.
Citera
2009-08-28, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chole

Kille här, fick extrema skavsår...får fortfarande rysningar
Citera
2009-08-28, 16:55
Medlem
micaeles avatar
Sex med tampong låter högst onödigt och måhända smärtsamt för alla involverade parter. Bättre att köra utan, trots mensen. Välj en ställning där man inte ser skreven och saken är biff.
Citera
2009-08-28, 19:02
Medlem
Jolines avatar
Vad i hela helvete... Hur kan man ens komma på tanken? Låter ju fan som om någon blivit tappad bakom vagnen... Tycker jag, ta ur tampongen och knulla som kaniner.
Citera
2009-08-28, 19:05
Medlem
Ronilles avatar
Alltså, för det första om man är så jäkla rädd för blod så får man väl ha sex i duschen, för det andra så är det ju aldrig bra att ha sex med en tampong i, snacka om att den kan fastna och orska obehag, för det tredje, jag har inte testat men det kan bara inte vara skönt för någon!
Citera
2009-08-28, 19:11
Medlem
Jolines avatar
Fastna vete väl tusan... Men någon måtta får det väl vara... Eller...
Citera
2009-08-28, 19:25
Medlem
Jag har varit med det. Skavde som fan och var mycket obehagligt, trodde först att det var nått fel på ballen innan jag insåg det verkliga problemet...
Citera
2009-08-28, 19:28
Medlem
Ronilles avatar
Tamponger kan fasta, så pass att man måste till gyn för att få ut den...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in