• 1
  • 2
2009-08-28, 16:17
Medlem
choles avatar
Hur mnga p FB har ibland sex under mens med tampongen kvar (fr att frhindra att det ska komma massa blod)?

Och om du som kille varit med om detta, knns det anorlunda eller knns det inte alls? Eller tycker ni att det r ckligt?
Citera
2009-08-28, 16:20
Medlem
SebbeBoys avatar
Det lter bra annorlunda, kanske borde testa nsta gng flickan har mens
Citera
2009-08-28, 16:36
Medlem
BesserWissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chole
Hur mnga p FB har ibland sex under mens med tampongen kvar (fr att frhindra att det ska komma massa blod)?

Och om du som kille varit med om detta, knns det anorlunda eller knns det inte alls? Eller tycker ni att det r ckligt?
ckligt och obehagligt
Citera
2009-08-28, 16:38
Medlem
zoombos avatar
Ingen hit, den sitter inte srskilt lngt in och hur man n gr s skaver det.
Blir ltt skavsr p dasen. Bttre d att dra ut proppen och lta blodet skvittra, funkar ven som glidmedel. Lite kroppsvtska har vl ingen dtt av?
Citera
2009-08-28, 16:49
Medlem
Varfr r alla s skraj fr mensblodet? Va fan, lgg en handduk under, byt sngklder eller gka i duschen. No big deal.
Citera
2009-08-28, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chole

Kille hr, fick extrema skavsr...fr fortfarande rysningar
Citera
2009-08-28, 16:55
Medlem
micaeles avatar
Sex med tampong lter hgst ondigt och mhnda smrtsamt fr alla involverade parter. Bttre att kra utan, trots mensen. Vlj en stllning dr man inte ser skreven och saken r biff.
Citera
2009-08-28, 19:02
Medlem
Jolines avatar
Vad i hela helvete... Hur kan man ens komma p tanken? Lter ju fan som om ngon blivit tappad bakom vagnen... Tycker jag, ta ur tampongen och knulla som kaniner.
Citera
2009-08-28, 19:05
Medlem
Ronilles avatar
Allts, fr det frsta om man r s jkla rdd fr blod s fr man vl ha sex i duschen, fr det andra s r det ju aldrig bra att ha sex med en tampong i, snacka om att den kan fastna och orska obehag, fr det tredje, jag har inte testat men det kan bara inte vara sknt fr ngon!
Citera
2009-08-28, 19:11
Medlem
Jolines avatar
Fastna vete vl tusan... Men ngon mtta fr det vl vara... Eller...
Citera
2009-08-28, 19:25
Medlem
Jag har varit med det. Skavde som fan och var mycket obehagligt, trodde frst att det var ntt fel p ballen innan jag insg det verkliga problemet...
Citera
2009-08-28, 19:28
Medlem
Ronilles avatar
Tamponger kan fasta, s pass att man mste till gyn fr att f ut den...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in