Jag vet en som skulle stila sig och äta habanero som den var. Han fick feber och hade ett helvete på dass.
Ytterligare en som ville visa sig på styva linan
Sen kan man undra hur någon kan vara så jävla dum och äta en chili utan att veta vad den har för styrka.
Ytterligare en som ville visa sig på styva linan
Sen kan man undra hur någon kan vara så jävla dum och äta en chili utan att veta vad den har för styrka.
Jag knarkar i princip sambal och tabasco men klarar inte av en hel vitlöksklyfta, blir alldeles för fränt i munnen, men som många andra brukade jag en gång i tiden trycka i mig vitlök i mindre bitar under förkylningsperioder i hopp om att bli bättre.
ice när du pratar om enzymer o sånt borde det inte absorberas fortare om man delade på den? Har själv aldrig ätit en hel inte ens en halv rå, däremot tunna skivor rått utan några problem förutom andedräkten-chili vad som helst men inte habanero om jag inte vill "mäta kuk" med nån polare
Hur får man tag på capsaicin, och går den över huvudtaget att använda i mat? Läste på någon sida där det stod att han började spy blod när han hade minimalt i en gryta.
Hur får man tag på capsaicin, och går den över huvudtaget att använda i mat? Läste på någon sida där det stod att han började spy blod när han hade minimalt i en gryta.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!