2009-08-27, 23:30
Medlem
Så, nu har jag tillbringat hela sommaren med att deffa och läsa på om bl.a. DNP som jag är nyfiken att testa på. Kommer antagligen hoppa på en
8-veckors Sustanon250 E3D, Hcg 500iu EW för att inte stänga ner mig helt. 2 veckor efter kurens slut och tillsammans med en power-pct så tänkte jag hoppa på en 15-20 dagars kur på 200mg DNP ed. anledningen till att jag väljer att starta den så nära inpå är att DNPn motverkar den T3-spiken som kommer efter en kur och som bär stor skuld till att man tappar muskler. Om jag inte är alldeles för nedstängd kommer jag att vara ren en månad och sen köra om exakt samma procedur igen ungefär runt nyår. Vad tycker ni?

Stats:
Ålder: 20-25
Vikt: 105
Bänk: 125
Marklyft: 180
Frivändning: 100
Knäböj: 220
Citera
2009-08-29, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tappo1959
Så, nu har jag tillbringat hela sommaren med att deffa och läsa på om bl.a. DNP som jag är nyfiken att testa på. Kommer antagligen hoppa på en
8-veckors Sustanon250 E3D, Hcg 500iu EW för att inte stänga ner mig helt. 2 veckor efter kurens slut och tillsammans med en power-pct så tänkte jag hoppa på en 15-20 dagars kur på 200mg DNP ed. anledningen till att jag väljer att starta den så nära inpå är att DNPn motverkar den T3-spiken som kommer efter en kur och som bär stor skuld till att man tappar muskler. Om jag inte är alldeles för nedstängd kommer jag att vara ren en månad och sen köra om exakt samma procedur igen ungefär runt nyår. Vad tycker ni?

Stats:
Ålder: 20-25
Vikt: 105
Bänk: 125
Marklyft: 180
Frivändning: 100
Knäböj: 220

Uhm, t3-spiken? Vart skulle den uppstå från? Har aldrig hört talas om det innan.

Rent generellt tycker jag att du skall vila längre. Om du nu ändå väljer att köra på, så skulle jag nog köra en brygga istället för en PCT.
Citera
2009-08-29, 14:44
Bannlyst
vadå inte helt nedstängd?
Du kommer bli helt nedstängd med nästan 600mg ew.
hcg' hjälper dig att komma igång igen men nedstängd kommer du ändå vara under kuren.

Har du läst om DNP? Det är inte precis en dans på rosor, inte heller är det riskfritt.
Citera
2009-08-29, 15:49
Medlem
Gabrozzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zatacka
vadå inte helt nedstängd?
Du kommer bli helt nedstängd med nästan 600mg ew.
hcg' hjälper dig att komma igång igen men nedstängd kommer du ändå vara under kuren.

Har du läst om DNP? Det är inte precis en dans på rosor, inte heller är det riskfritt.

Nej, precis... hcg bidrar snarare till att man stängs ned ytterligare.
Citera
2009-08-29, 15:55
Får jag komma med en instickare?

vad står DNP för?

Mvh
Citera
2009-08-29, 15:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slazenger

vad står DNP för?

Mvh

Varför orkar man inte iaf google "DNP"

innan? tar ca 5 sek.. och svaret kommer fram på 0.1sec..
Citera
2009-08-30, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plomeros
Om du nu ändå väljer att köra på, så skulle jag nog köra en brygga istället för en PCT.

Förklara gärna hur en sådan ser ut

Ang. DNP (Dinitrofenol) Har jag läst ungefär allt som finns både här på flashback och lite övrig litteratur... samt har läst Fysiologi-kursen så har ett ganska bra hum om hur det fungerar och hur man undviker biverkningar Tänkte hålla mig på låga doser... Tacksam för alla svar!
Citera
2009-08-30, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slazenger

vad står DNP för?

Mvh

DNP= Satans moder

Du kommer antagligen brinna upp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera