2009-08-27, 16:42
Medlem
Jag har swedbank och mitt foretag har flyttat ekonomiavdelningen till Isle of man. Borde ha fott min lon idag. Nar jag loggar in stor det att mitt tillgangliga belopp ar 0 kr men att mitt saldo ar 18000 kr. Frogan ar nar jag for mina pengar? sitter i en jobbig sits i sydamerika utan pengar och ska betala rakningar po 350 dollar om nogra timmar!
Citera
2009-08-27, 16:45
Medlem
Ring och hör med Swedbank, och de kan se transaktionen när den infaller på ditt konto, ta kontakt med ditt företag.

Hör av dig till din familj/vänner och be dem sätta in ett belopp på ditt konto, gärna någon med swedbank.

De du ska betala 350 dollar, hör med dem och förklara ditt problem. Tror de är mer än förstående om du inte är skyldig maffian.

Skit ide men säger det ändå... smslån
Citera
2009-08-27, 16:48
Medlem
Hur skaffar man bankkonto på Isle of Man?

Har letat ett tag men hittar ej någon aktör :/ Vilka använder du?

Tack på förhand!
Citera
2009-08-27, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manganica
Hur skaffar man bankkonto på Isle of Man?

Har letat ett tag men hittar ej någon aktör :/ Vilka använder du?

Tack på förhand!

foretaget jag jobba po avskeda ekonomiavdelningen och flyttade den till Isle of man. ska skicka ett mail till swedbank. Ska upp och vandra i anderna imorgon och jag ar tveksam po att jag kommer fo krita en sovsack. Har inte heller speciellt stor lust att campa i 5 dagar utan sovsack. Dar ar mitt problem just nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in