Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-14, 15:50
Medlem
Såg kalla fakta om 15-20 personer angriper andra människor måste det väl var organiserad brottsighet.Möttes dom av en slump där? Tyskland verkat fatta vad det handlar om.När ska svenska polisen vakna?
Citera
2012-12-14, 16:02
Medlem
Ptolemaioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENM123
Nej det är inte fel att ta med sina barn till en familjefest i en fredlig mc klubb. det är fel att attackera en fredlig mc klubbs familjefest!! punkt slut!!
det är inte heller ok att attackera en president för raw i hans hem med fru och barn hemma!! punkt slut!!
bmc håler inte på med detta smuts betende och det är all heder till dem. man kan kriga med heder och inte smutsa ner sig!

Denna fredliga MCC som hade problem med BMC efter en polisanmälan som gjordes efter en av deras fester? Detta "problem" innebar både bombhot och andra otrevliga saker innan det löste sig. Detta vet jag från en mycket säker källa. När nu denna fredliga MCC haft problem med båda de stora 1% klubarna i Sverige, är det en olycklig slump eller är dessa fredliga gossar stora i truten måhända?

Skulle nu det hypotetiska rödvita mobben vänt om i dörren när de insåg att det var barn på festen? "Ursäkta oss, vi kom för att smula möbler och spräcka skallar, men vi återkommer en annan dag då det finns barn i lokalen".
Citera
2012-12-14, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyttnick
De som har varit störst svin i dessa saker är ju utan tvekan HA, allt började ju när Jönke avrättade Makrellen framför han fru och lilla barn, istället för att ta honom när han var själv, sedan var där ju en "indrivning" i Stockholm då de var prospects, jag har för mig att det var Segui som höll en pistol till huvet på ett litet barn för att få föräldrarna att betala, problemet var bara att det var fel hus, detta satt Möller och försvarade på tv.

Oavsett vad man tycker om HA, ska man nog inte sväva iväg från verkligheten. Mig veterligt hade Makrillen inget barn med sig vid händelsen, men däremot en "flickvän" som Jönke skonade, trots att han fyllde Makrillen med bly.
Segui hade inget med den indrivningen, som du snackar om, att göra. Det var två helt andra gubbar som inte ens var HA vid det tillfället. Vem som egentligen höll pistolen mot barnet, vet ingen utomstående heller. En av figuranterna valde att hålla käften hela vägen och fick sedemera sin väst. Den andra försvann i "glömska". Den förstnämnda har för övrigt lämnat klubben för några år sedan.

Det var heller inte "fel hus", men förfarandet var lika ruttet för det.

Att flasha fel namn i såna här frågor, kan skapa problem för folk som inte längre är involverade i HA.
Segui har säkert varit involverad i andra grejer, men här var han inte närvarande.
Dra en skämspåse över huvudet och be om ursäkt.
Citera
2012-12-14, 19:55
Medlem
Carons avatar
Citat:
De som har varit störst svin i dessa saker är ju utan tvekan HA, allt började ju när Jönke avrättade Makrellen framför han fru och lilla barn, istället för att ta honom när han var själv, sedan var där ju en "indrivning" i Stockholm då de var prospects, jag har för mig att det var Segui som höll en pistol till huvet på ett litet barn för att få föräldrarna att betala, problemet var bara att det var fel hus, detta satt Möller och försvarade på tv.

Ja, fy fan jag minns .Minns även när deras wannabees
misshandlade Anders Westenius..... Ska det aldrig ta slut!

Mvh/Caron ......
Senast redigerad av Caron 2012-12-14 kl. 19:58.
Citera
2012-12-14, 20:45
Medlem
AnotherFakeNames avatar
Citat:

Det var INTE Johan... Killen som gjorde det åkte ut

Edit: Var visst tvåa på den
Citera
2012-12-14, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caron
Ja, fy fan jag minns .Minns även när deras wannabees
misshandlade Anders Westenius..... Ska det aldrig ta slut!

Mvh/Caron ......

Vilkas wannabes? Lill-Anders var en av mina vänner och vilka som gick lös på honom med bollträn är väl känt både bland hojåkare och snutar. Dessutom stoppades herrarnas van kring Norrköping av polisen, men trots verktyg och annat blev det ingen rättegång. Herrar baseballspelare bildade sedemera kärntruppen i Sveriges första HA-avdelning.
Anders dog många år senare av sviterna från misshandeln.

För vad? För att offentligt ha ifrågasatt procentarkulturens inverkan på den normala hojkulturen i Sverige...
Citera
2012-12-14, 23:31
Medlem
Kessiakofs avatar
En välkänd HA-medlems kvinnomisshandel i Mariestad för några år sedan var inte så imponerande den heller. Grisar finns i alla färger.
Citera
2012-12-15, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kessiakof
En välkänd HA-medlems kvinnomisshandel i Mariestad för några år sedan var inte så imponerande den heller. Grisar finns i alla färger.

Titta på deras idoler tydligen får hells angels pris för att slå tjejer.

http://www.expressen.se/gt/hells-angels-medlem-misshandlade-tjej/

http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=7968925
Citera
2012-12-15, 08:59
Medlem
danny79s avatar
Varför blir så gott som alla snea när man frågar om dom är medlemmar?
Citera
2012-12-15, 09:01
Medlem
AnotherFakeNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanto
Titta på deras idoler tydligen får hells angels pris för att slå tjejer.

http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=7968925

Det är ALLTID förkastligt att ge sig på kvinnor och barn, Oavsett färger...
Citera
2012-12-15, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnotherFakeName
Det är ALLTID förkastligt att ge sig på kvinnor och barn, Oavsett färger...

Hahahah läs vad den här tuffingen säger och gör hahaha asså det måste vara en slags torped för hells angels.

Citat från tidningen:

Han slog och sparkade mig och pekade sedan på västen och Hells Angels-märket, har tjejen berättat om misshandeln

Citera
2012-12-15, 09:24
Medlem
Att det finns medlemmar som grisar finns i alla klubbar självklart..

sen e det bara löjligt att de försöker dra ner en hel klubb, tror knappast det är policy hos HA att ge sig ut och misshandla tjejer varje fredag, Detsamma gäller bandidos och outlaws med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in