Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-09-07, 23:09
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhitePowder
Dock har red and white crew invandrare som medlemmar här.
Träffat en iaf.
So what ? HA har invandrare som medlemmar här.
Citera
2008-09-08, 23:07
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nat_turner2008
Vita tjocka män med ölmage eller vältrimmade hungriga invandrargrabbar..
Jag satsar mina pengar på invandrarna... Sen när skiten sprider sig ända ner till malmö så ska vi see vad era tjockisar kan göra....
Kanske kan diskuteras i den här tråden.
https://www.flashback.org/showthread.php?t=573017
Citera
2008-09-09, 23:03
Bannlyst
Var och gymmade idag på ett av oslos hippaste gym typ.. nä men den finaste gymkedjaN MED extremt fina lokaler med mera..Där sitter en från hells angels och tränar, ser det för han har byxor där det står så, kollade inte in så noga men han såg rätt ärrad ut..Jättebra att han tränar men vilken går omkring med sådana träningsbyxor? ser ju bara töntigt ut, inge fel att ha västar och byxor och underkläder där det står hells angels, men att förknippa det med en toppmodern gymkedja är ju som om bandidos börjar göra reklam för blöjor..

Borde de inte hålla sig till klubblokalen? utanför så ser de ju värre ut än uteliggarna här i oslo..
Citera
2008-09-10, 07:52
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piekna
Var och gymmade idag på ett av oslos hippaste gym typ.. nä men den finaste gymkedjaN MED extremt fina lokaler med mera..Där sitter en från hells angels och tränar, ser det för han har byxor där det står så, kollade inte in så noga men han såg rätt ärrad ut..Jättebra att han tränar men vilken går omkring med sådana träningsbyxor? ser ju bara töntigt ut, inge fel att ha västar och byxor och underkläder där det står hells angels, men att förknippa det med en toppmodern gymkedja är ju som om bandidos börjar göra reklam för blöjor..

Borde de inte hålla sig till klubblokalen? utanför så ser de ju värre ut än uteliggarna här i oslo..

Det är vad som kallas förutfattade meningar...steriotypt tänkande.
Bara för att en person är medlem i HA, innebär ju inte att han inte tycker om och träna! Bara för man är medlem i en klubb (som HA, BMC eller så) är man ju inte förbjuden att gå på antikmässor, samla frimärken etc..
Citera
2008-09-10, 13:55
Medlem
persiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
So what ? HA har invandrare som medlemmar här.

Gode Wurzten , har vi verkligen invandrare i HA sverige,eller som kan avansera till HA?? då menar jag inte folk från t.ex finland.. m v h
Citera
2008-09-10, 14:00
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av persius
Gode Wurzten , har vi verkligen invandrare i HA sverige,eller som kan avansera till HA?? då menar jag inte folk från t.ex finland.. m v h
Varför inte?
De har i Danmark.
Citera
2008-09-10, 16:18
Medlem
My name is Earls avatar
Nu ska Möller betala lite kvarskatt.
http://www.kvp.se/nyheter/1.1294332/tidigare-hells-angels-ledaren-aker-pa-skattesmall
Citera
2008-09-10, 16:47
Medlem
Softails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piekna

Vad folk har på sig när dom tränar har väl inget med stället dom tränar på att göra????

Är du säker på att han var H-A?

Han kanske bara surfat in på denna nätbutik och handlat lite.......
http://route81.com/default.asp?lang=se
Citera
2008-09-10, 18:30
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av persius
Just finnarna är ju ett lysande exempel på invandrare i HA.
Citera
2008-09-10, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Just finnarna är ju ett lysande exempel på invandrare i HA.

ja men nu menade han nog svartskallar med invandrare ;-)
och nej det finns inga vad jag vet iaf
Citera
2008-09-10, 19:02
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejhopp
ja men nu menade han nog svartskallar med invandrare ;-)
och nej det finns inga vad jag vet iaf
Same shit.
Citera
2008-09-10, 19:42
Bannlyst
Finns invandrare i svenska och danska m.m hells angels
men det är inga "invandrare som syns" som skriker o går i torget med en hells angels väst... bland annat torontos(canada) ena hells angels avdelning har flera iranier som fullvärdiga sen har Red & white crew flera medlemmar med invandrar bakrund men det e som sagt vanliga som har växt upp hära inga flykt importer som de andra färgerna tar in(inga nämnda inga glömda)

sen i danska crewet AK81 (som red & white crew i sverg.) finns flera medlemmar med invandrarbakrund.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in