Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-05-08, 07:15
Medlem
Fy, jag fann en av mina bæsta vænner på listan øver dom gripna, plus en bunt som jag kænner.

Men jag vet inte vad som hænt eller varfør, och det funkar nog inte att ringa och fråga just nu.

Blir riktigt besviken om det har skett såsom beskrivs hær, det liknar inte alls deras stil. Fan.
Citera
2012-05-08, 07:45
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenachrome
Den här diskussionen om huruvida HA gjort bort sig eller inte är ju helt befängd och löjeväckande.
Allvarligt talat.

Det är inte en fotbollsklubb där spelarna håller sig till samma regler som resten av lagen i typ allsvenskan.

Det är en mc-klubb med eget regelverk som gör som de vill efter egen moral och värderingar.
Det är en klubb för de som är medlemmar i den, inte för de som står utanför.

Ska ni heja eller bua på någon klubb - håll er till fotboll.
Vad då, har du nåt emot att folk tycker att HA är fittor efter en sån här grej? Tycker du det är konstigt att man hänger ut fetknopparna efter ett sånt här fegt angrepp bara för att det inte rör sig om en fotbollsklubb. Ska man stillatigande titta på en sån här jävla mega-fuck-up bara för att Adrenachrome har kommit på att HA har egna regler.

Ditt inlägg kan nog räknas till ett av de mest feltänkta i Flashbacks historia, i vart fall sedan november 2007 då du klev in på arenan.
Citera
2012-05-08, 08:23
Medlem
Glock9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mick007
Fy, jag fann en av mina bæsta vænner på listan øver dom gripna, plus en bunt som jag kænner.

Men jag vet inte vad som hænt eller varfør, och det funkar nog inte att ringa och fråga just nu.

Blir riktigt besviken om det har skett såsom beskrivs hær, det liknar inte alls deras stil. Fan.

Dom har tyvärr börjat göra mycket som inte är deras stil tycker jag
Citera
2012-05-08, 08:37
Medlem
Vi och 2 andra 'vanliga' klubbar har iaf haft ett litet möte och beslutat att inte passivt stödja RödVitt längre, dvs inga supportmärken/kläder. Går inte att försvara sådant här längre för arbetskollegor och andra bekanta. Sundbäcken/Hising Island och nu det här, plus allt som har hänt/händer men som inte kommit ut, och som vi som tysta tiger om. :-(. Vi går modellen men vet inte riktigt hur vi ska agera där än. Tyvärr så vågar man inte sticka ut näsan för mycket.
Citera
2012-05-08, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glock9
Dom har tyvärr börjat göra mycket som inte är deras stil tycker jag

Det har alltid varit deras stil,men som vanligt ska det hittas på olika förklaringar till varför dom gör så här. Ni som tycker det är okej att ge sig på en familjeklubb är uppenbarligen inte lämpliga som föräldrar överhuvud taget. Det sitter fruntimmer till dessa coola gubbar, en hel del mammor till Barn och beklagar sig att dom sitter anhållna.Vilka lämpliga föräldrar.
Citera
2012-05-08, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mick007

Dom var ju så många fler än dom som sitter, ring dom.
Citera
2012-05-08, 08:41
Medlem
Jävla parasiter.
Skönt att se att namnen på de modiga är ute.
Fy fan vad stolta alla inom HA måste vara.
Citera
2012-05-08, 08:43
Medlem
Glock9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalle66
Det har alltid varit deras stil,men som vanligt ska det hittas på olika förklaringar till varför dom gör så här. Ni som tycker det är okej att ge sig på en familjeklubb är uppenbarligen inte lämpliga som föräldrar överhuvud taget. Det sitter fruntimmer till dessa coola gubbar, en hel del mammor till Barn och beklagar sig att dom sitter anhållna.Vilka lämpliga föräldrar.

Förr hade dom lite heder tycker jag men nu tar jag HELT avstånd från dom.... Dom har spelat fel kort här och losat
Citera
2012-05-08, 08:49
Medlem
gadden666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f1ttan
Ledsen att behöva göra dig besviken Orka...

Men det finns verkligen ingen sanning i det du skriver.
Ingen har gjort sig osams med någon denna gången....heller.

Allt grundar sig på fullständigt osanna rykten om att Svinen skulle beblandat sig med OMC.
Som nära vän med dessa gubbar kan jag ärligt säga att det har försökts att värva klubben både hit o dit, men eftersom det är just ett grabbgäng som festar o har kul ihop, tar hand om sina familjer och jobbar med vanliga svenssonkneg, så har aldrig intresset funnits, det är helt enkelt inte av samma virke som dom stora pojkarna...och dom vet om det.
Det har heller aldrig varit deras intusion att vara det.

Det enda dom vill är att festa och åka på träffar mm, som alla andra 99%-are.

Att påstå att dom skulle gömma sig bakom barnen är ett helt otroligt dåligt försök att vända på saken.
Jag måste ställa frågan - Är du utvecklingsstörd?
Att man har sina barn med sig på en familjefest är inget konstigt alls, det är så man gör som familj.

Attacken kom helt oväntat och helt utan orsak, chockade alla.
Barnen ifråga vaknar på nätterna nu och gråter av rädsla.
Du kanske tycker det är ok, vad vet jag.
Att de som attackerade skrek - Så går det när man umgås med OMC!, under tiden de slog alla svinen, ja det talar ju sitt tydliga språk om vad detta handlar om.
Ett osant rykte utan grund har satt P för en av de mest omtyckta klubbar Sverige skådat på länge.
En klubb som funnits i 20 år utan att stöta sig med några andra klubbar.

Tro mig när jag säger att dom aldrig varit i kontakt med OMC.

Förra gången det hände grejjor på klubben var av allt att döma ett försök till överpatching från den klubb som bråkade.
Dom skulle helt enkelt se vem som sket på sig och vem som stod på sig.

Att sitta och försvara en handling av denna dignitet som du gör, helt utan att veta ett förbannade dugg om saken....det är helt obegripligt. Du måste vara utvecklingsstörd, eller bara helt enkelt riktigt jävla dum i hela huvet!

Var du kanske med och höll i att av järnrören eller kulhammaren som dom slog i skallen på Svinen?
Eller var det du som höll i kofoten som krossade skallen på en av dom?

I mina ögon har HA tappat all cred, i mina ögon finns dom inte mer.
Detta var inget annat än en riktigt felplacerad attack, gjord på helt obefintliga grunder och jag hoppas att HA inser att dom gjort bort sig ordentligt.

Det intressanta är att den klubb eller den person som odlat detta rykte om OMC, vilket fick till följd att HA tog folk från stockholm, malmö, och göteborg till Kalmar för att misshandla och slå sönder på detta vis, ja dom har en del att förklara för HA som nu måste rädda ansiktet utåt.
En syndabock skall fram, nån får skulden. Nån/några kommer se mer jord än vad som är hälsosamt.

Då fick jag ju en möjlig förklaring till varför jag mötte ett tiotal polkaGRISAR i Skövdetrakten på lördagen...med rikting mot Gbg... Har dom tagit mindre vägar ifrån Kalmar och sen legat o tryckt hos ngn polkagrisfabrik, för att sen diskret glida vidare hemåt på lördag e.m......?
Fy faan vad det stinker om HA.....skönt att åtminstone denna händelse lyfts fram i strålkastarljuset...
Citera
2012-05-08, 08:51
Medlem
Som tidigare skrivits, det har ALLTID varit deras stil, vilket också är anledningen till att jag alltid har haft större respekt för BMC (tills för några år sedan) som inte har gett sig på vanliga klubbar; men har hållit sig för sig själv. Första gång man upplevde det var när Malmö etablerade sig och MCM-skribenten Lill-Anders fick smaka på baseballbats.
Citera
2012-05-08, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f1ttan
Ledsen att behöva göra dig besviken Orka...

Men det finns verkligen ingen sanning i det du skriver.
Ingen har gjort sig osams med någon denna gången....heller.

Allt grundar sig på fullständigt osanna rykten om att Svinen skulle beblandat sig med OMC.
Som nära vän med dessa gubbar kan jag ärligt säga att det har försökts att värva klubben både hit o dit, men eftersom det är just ett grabbgäng som festar o har kul ihop, tar hand om sina familjer och jobbar med vanliga svenssonkneg, så har aldrig intresset funnits, det är helt enkelt inte av samma virke som dom stora pojkarna...och dom vet om det.
Det har heller aldrig varit deras intusion att vara det.

Det enda dom vill är att festa och åka på träffar mm, som alla andra 99%-are.

Att påstå att dom skulle gömma sig bakom barnen är ett helt otroligt dåligt försök att vända på saken.
Jag måste ställa frågan - Är du utvecklingsstörd?
Att man har sina barn med sig på en familjefest är inget konstigt alls, det är så man gör som familj.

Attacken kom helt oväntat och helt utan orsak, chockade alla.
Barnen ifråga vaknar på nätterna nu och gråter av rädsla.
Du kanske tycker det är ok, vad vet jag.
Att de som attackerade skrek - Så går det när man umgås med OMC!, under tiden de slog alla svinen, ja det talar ju sitt tydliga språk om vad detta handlar om.
Ett osant rykte utan grund har satt P för en av de mest omtyckta klubbar Sverige skådat på länge.
En klubb som funnits i 20 år utan att stöta sig med några andra klubbar.

Tro mig när jag säger att dom aldrig varit i kontakt med OMC.

Förra gången det hände grejjor på klubben var av allt att döma ett försök till överpatching från den klubb som bråkade.
Dom skulle helt enkelt se vem som sket på sig och vem som stod på sig.

Att sitta och försvara en handling av denna dignitet som du gör, helt utan att veta ett förbannade dugg om saken....det är helt obegripligt. Du måste vara utvecklingsstörd, eller bara helt enkelt riktigt jävla dum i hela huvet!

Var du kanske med och höll i att av järnrören eller kulhammaren som dom slog i skallen på Svinen?
Eller var det du som höll i kofoten som krossade skallen på en av dom?

I mina ögon har HA tappat all cred, i mina ögon finns dom inte mer.
Detta var inget annat än en riktigt felplacerad attack, gjord på helt obefintliga grunder och jag hoppas att HA inser att dom gjort bort sig ordentligt.

Det intressanta är att den klubb eller den person som odlat detta rykte om OMC, vilket fick till följd att HA tog folk från stockholm, malmö, och göteborg till Kalmar för att misshandla och slå sönder på detta vis, ja dom har en del att förklara för HA som nu måste rädda ansiktet utåt.
En syndabock skall fram, nån får skulden. Nån/några kommer se mer jord än vad som är hälsosamt.

Sant allt du skriver, men alla vet att Svineri är en familje klubb som står utanför Alla 1% klubbar men som vanligt ska HA visa sig enligt dom har dom rätt att bestämma vem som ska komma på andras fester,såg att några i den svart o vita världen anmält sig att dom skulle komma i sommar på svinträffen, så idioterna grundar väl sitt agerande på det, Patetiskt!
Citera
2012-05-08, 08:59
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Hail Wursten

Jag vet som vanligt alldeles för lite om den här världen och varför HA gick så hårt på vid just den här klubben men det är oavsett bara tragiskt. Motivet är för mig ett mysterium.

Måste dock säga att HA´s nya vita partyvästar är rätt coola!
Välkommen tillbaks vår kära försvenskade husblatte, det var ett tag sen. Vad menar du med partyvästar? Jag har sett dem vita västarna tidigare, men är det speciella västar för fester och andra liknande tillfällen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in