Jag undrar en sak, det här som hände med SL och HA. Varför har inte HA gjort något mot den här lill killen Alex som golade RWC killen som sköt. Han golade ju även Fadi, men det anser väl dom vara skönt att han är borta ett tag.
Sen hörde jag från starka källor för längesedan att Sid och Alex från Helsingborgs avdelningen körde för sina liv och dom körde in på polisstationen. Varför ifrågasätter inte HA detta beteende? Eller mina starka källor kanske har fel?
Tror den diskutionen har varit uppe för länge sen i tråden o vad man fick fram av det va att den infon kom från S.L folk som ville boosta sig själva. Men 100 säker är jag inte...
Vår allas Jonas Granborg, AKA Mr Hells angel, numera BMC...
Han fick ju en handgranat inkastad genom rutan för lite mer än ett årsen, KAN detta vara förknippat med att han blev propp eller va fan han nu blev i BMC, alltså en hämnd från HA?
Den killen är prickfri, han har aldrig gjort något dåligt och har inget otalt med någon. Han har varit ute ur klubben i massor av år och fick lämna i good standing så det är inga hard feelings där. Otroligt bra på att organisera och är driven som få, finns nog ingen som har något ont att säga om Johan.