Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mystic
Klart att dom skulle vilja ha bort dom, men tyvärr så har det nog gått för lång tid för att man realistiskt ska kunna få bort dom. Dom har slagit rot i Sverige helt enkelt. Men Mongols och Vagos är det en annan femma.
Skulle HA kraftsatsa på att få bort Mongols eller Vagos så skulle HA få det. Men då vill det till att dom inte låter dom bli för stora. Jag förstår ärligt talat inte varför HA väntar om dom nu vill ha bort dom? Då upprepar man bara misstaget man har gjort med Outlaws. Nej lite mer handling och inte bara snack måste det till, annars så är det snart för sent.
Outlaws finns nästan bara i Malmö, och i stort sett endast i klädväg (ja jag vet att några har en motorcykel). De försöker och har försökt på flera orter i Sverige men det går inte speciellt bra.
Som den Mc-klubb de ska föreställa försvann de 2007 och är fortfarande inte tillbaka. Spelar ingen roll hur många mostrar o kusiner och klaner som får deras västar och collegetröjor. De måste ta ett stort jävla steg till om de på allvar ska försöka bli en 1% klubb som kommer stanna i Sverige.
Det funkar att vara hatad och jagad nåt år eller 2, lite nyhetens behag i gängvärlden brukar boosta i början, men i längden är det inte många som pallar att hela tiden vara så hatad. Det kan funka, men vad ska vara moroten eller drivkraften till det? Vad är det som hägrar? En plastpokal?
Lättförtjänta färger gör alltid folk till riktiga tuppar till en början, det har alltid varit så, men det har aldrig fungerat för efter ett tag spricker bubblan för fler och fler o innehållet visar sig vara luft.
Enligt mig är Outlaws bara ett större $L med lite högre medelålder, samma ohållbara blattetaktik och höga svansföring.
Den som lever får se.