Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-12, 04:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luslusen
inte behöva kolla sej över axeln hela tiden
Varför skulle man som HA-medlem i Sverige behöva se sig över axeln?
Citera
2012-02-12, 04:54
Medlem
luslusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Det är du som inte har alla fakta. Det finns inga genvägar förutom tid. Man kan inte hoppa över proppstadiet, och hängis. Endast två i världen har blivit propp på kåken efter de gjort saker för klubben. Och du tror man kan hoppa över sådana faser. Prata om sådant du vet istället.

Spelar ingen roll om man dödar för klubben, du får inte den patchen förrän propptiden är passerad.

Varför insisterar du på att tjafsa när jag redan sagt att jag inte tänker snacka med någon som bara låtsas veta?
Skulle jag få dej att förstå skulle jag var tvungen att snacka om verksamheter du inte är insatt i och därmed skulle jag outa min släkting, mej själv och vissa i klubben.
Ge upp bara.
Tror du att du har stenkoll så känn dej nöjd med det bara.
Varför detta enorma behovet av att hävda dej och ge sken av att du vet mer än du gör för någon främling på nätet?
Känner du att du har så bra koll så var bara nöjd, varför försöka övertyga?
Citera
2012-02-12, 04:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luslusen
Varför insisterar du på att tjafsa när jag redan sagt att jag inte tänker snacka med någon som bara låtsas veta?
Skulle jag få dej att förstå skulle jag var tvungen att snacka om verksamheter du inte är insatt i och därmed skulle jag outa min släkting, mej själv och vissa i klubben.
Ge upp bara.
Tror du att du har stenkoll så känn dej nöjd med det bara.
Varför detta enorma behovet av att hävda dej och ge sken av att du vet mer än du gör för någon främling på nätet?
Känner du att du har så bra koll så var bara nöjd, varför försöka övertyga?
Jag skriver som det är så inte andra blir felinformerade. TS undrade lite kring detta och nu vet han lite mer om det han ville veta.
Citera
2012-02-12, 05:08
Bannlyst
Citat:
Det är du som inte har alla fakta. Det finns inga genvägar förutom tid. Man kan inte hoppa över proppstadiet, och hängis. Endast två i världen har blivit propp på kåken efter de gjort saker för klubben. Och du tror man kan hoppa över sådana faser. Prata om sådant du vet istället.

Spelar ingen roll om man dödar för klubben, du får inte den patchen förrän propptiden är passerad.
kan man bli propp utan att ha varit hängis?
Citera
2012-02-12, 05:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klimvoro
kan man bli propp utan att ha varit hängis?
Det har säkert skett något undantag någon gång, någonstans, men mig veterligen så vet jag inte om ett sådant fall. Någon form av hängistid är obligatorisk, vara med i crewet kan räknas som det, eller vanlig hängis.
Citera
2012-02-12, 05:39
Bannlyst
Citat:
Det har säkert skett något undantag någon gång, någonstans, men mig veterligen så vet jag inte om ett sådant fall. Någon form av hängistid är obligatorisk, vara med i crewet kan räknas som det, eller vanlig hängis.
gäller detta även i bmc?
Citera
2012-02-12, 05:43
Medlem
Citat:
gäller detta även i bmc?
Där är det tyvärr inte lika strikt. Men du kan inte gå förbi propptiden där heller. Fast sedan har ju de probate i minst 6 månader, efter propp, så de har ju egentligen 4 faser. Hängis, Propp, Probate och medlem. Så att de ibland tar upp en som propp är ju som att HA tar en som hängis. Men vissa i BMC har gått alla 4 faserna och det slår ju många klubbar.
Citera
2012-02-12, 05:48
Bannlyst
Citat:
Där är det tyvärr inte lika strikt. Men du kan inte gå förbi propptiden där heller. Fast sedan har ju de probate i minst 6 månader, efter propp, så de har ju egentligen 4 faser. Hängis, Propp, Probate och medlem. Så att de ibland tar upp en som propp är ju som att HA tar en som hängis. Men vissa i BMC har gått alla 4 faserna och det slår ju många klubbar.
hur är det med gaddningar(klubb alltså)i vilket skede kan man låta göra dom?
Citera
2012-02-12, 05:51
Medlem
Citat:
hur är det med gaddningar(klubb alltså)i vilket skede kan man låta göra dom?
Vad menar du? Du kan ju inte gadda en membergadd innan du är medlem. Eller vad menade du?
Citera
2012-02-12, 06:11
Bannlyst
Citat:
Vad menar du? Du kan ju inte gadda en membergadd innan du är medlem. Eller vad menade du?
tatuering med klubbnamn utan MC i tatueringen.Icke fullvärdig!ex.HA istället för HAMC.Ex 2 B istället för BMC.
Senast redigerad av klimvoro 2012-02-12 kl. 06:26.
Citera
2012-02-12, 06:48
Medlem
Bovfinkens avatar
Citat:
tatuering med klubbnamn utan MC i tatueringen.Icke fullvärdig!ex.HA istället för HAMC.Ex 2 B istället för BMC.

Tatuerar du in något som kan få folk att tro att du är medlem i HA, t ex "Hells Angels" eller motsv, oavsett om du skriver med "MC" eller inte, så kommer du garanterat få förklara dig grundligt om du träffar på ha eller r&w...

En annan sak om du tatuerar in t ex "Support 81" eller "81 for life" eller dylikt, vilket är samma text som finns på kläder som kan köpas av vem som helst.
Citera
2012-02-12, 06:50
Bannlyst
Citat:
Varför skulle man som HA-medlem i Sverige behöva se sig över axeln?
Kanske för att polisen och kriminella rivaler kan vara "intresserade" av en?...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in