Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-03, 12:06
Medlem
MR Bananes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av be-trusted
Jag var på rättegången. Han förblev i häktet efter rättegången, dessutom med fulla restriktioner av nån orsak, och vad jag vet kommer domen den 7 november. klockan två
Den här tjejen han gett sig på ska tydligen försökt rymma med barnen därifrån ett antal gånger men misslyckats. Någon av grannarna ska ha ringt snuten flera gånger. Till slut ska de ha plockat in han. Hon och barnen ska ha varit inne i bostaden.
Vem fan kan ge sig på att banka skiten ur en gravid tjej, en grabb och tydligen hunden. Sjuk som han måste vara har han alltså medvetet gett sig på ett spädbarn. Säkert för att skrämma ihjäl tjejen dessutom. Fan det liknar tortyr!!!
Kan inte finnas någon som kan ursäkta det här? Och hur ligger han till hos HA? Det är ett evigt tjat om man är good eller bad? Hade varit intressant att veta vad han är?

Helt rätt gjort av han att sätta tjejen på plats, hon hade säkert glömt hålla maten varm och fattar hon inte poängen är det okej att gå på spädbarnet och byrackan. Som jag kan se det har han inte gjort något fel utan bör inkassera en fullfjädrad väst efter han omöjligt men orättvist får sitta en stund i fängelse. Det här är som sagt inget som påverkar hans ställning i den klubb eller organisation han tillhör för stunden(måste kolla almanackan vilka brorsor för alltid han har idag). Golningar är förresten inte heller några bekymmer i den kriminella världen, det kan man lätt prata bort. Efter det får du bli president om du vill.

Frågor på det?
Citera
2011-11-03, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MR Banane
Helt rätt gjort av han att sätta tjejen på plats, hon hade säkert glömt hålla maten varm och fattar hon inte poängen är det okej att gå på spädbarnet och byrackan. Som jag kan se det har han inte gjort något fel utan bör inkassera en fullfjädrad väst efter han omöjligt men orättvist får sitta en stund i fängelse. Det här är som sagt inget som påverkar hans ställning i den klubb eller organisation han tillhör för stunden(måste kolla almanackan vilka brorsor för alltid han har idag). Golningar är förresten inte heller några bekymmer i den kriminella världen, det kan man lätt prata bort. Efter det får du bli president om du vill.

Frågor på det?
Ja, en fråga har jag.
Har du citerat detta från något av Jonas Bergdahls mediauttalanden?
Citera
2011-11-04, 00:29
Medlem
DoubleAlphaXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampus666
Till sist, NEJ, HA e ingen brottslig organisation. Klubben har dock mindre smarta individer som provar att vara kriminella, dock personliga brott -ej som grupp eller klubb. Det kan du ju kolla upp med rikspolisstyrelsen, till och med dem säger att mc-klubbarna ICKE e organiserade på det viset. Att Polisen på 90-talet TRODDE en massa, nu vet dom. -detta e citat från polisen.. kolla upp.

Efter ett sådant avslut bevärdigar jag dig inte med ett svar på den andra. Du är uppenbarligen pyskotisk eller så har du levt på en annan planet.
En klubb kan inte vara kriminell/religiös eller något annat i den stilen. Men medlemmarna kan vara kriminella eller annat.
I fråga om HA är alla medlemmar kriminella, det är inte några FÅ som är det, ALLA är kriminella.
Citera
2011-11-04, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoubleAlphaXX
Efter ett sådant avslut bevärdigar jag dig inte med ett svar på den andra. Du är uppenbarligen pyskotisk eller så har du levt på en annan planet.
En klubb kan inte vara kriminell/religiös eller något annat i den stilen. Men medlemmarna kan vara kriminella eller annat.
I fråga om HA är alla medlemmar kriminella, det är inte några FÅ som är det, ALLA är kriminella.

Helt ok!
Att Du "bevärdigar jag dig inte med ett svar", helt ok.
Jag visar dig, med ett citat från en Polis, att dom har insett att Polisen hade fel under 90-talet.
Att dom tittar på individerna och att mc-klubbarna e vad dom utger sig för, MC-klubbar. Och att det, i dem precis som i alla andra samanslutningar, finns kriminella individer.
Men du, DU vet bättre! Du vet bättre än alla medlemmar, medlemmars anhöriga, DU vet bättre än Polisen och dess spaning/underättelse, du vet bättre än Brå. SHIT mannen!
Jag e pyskotisk??? Dream on babe.

kolla upp, gör om, gör rätt.
Synd att du inte kan komma med argument..Du e värre än tidningarna...
Dra nu filten över huvudet och somna om..
Citera
2011-11-04, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klanen
det finns en oskriven regel. man hotar och våldför sig inte på kvinnor, barn och gamla . det spelar ingen roll vad dom har gjort. och det står hamc för att man inte gör. kvinnor kan inte försvara sig kvinnor är inte med i denna leken. det är därför kvinnor inte får bli medlemmar i 1% klubbar.

kvinnor tar hand om sig själva män tar hand om sig själva punkt slut.

Så, du menar att jag som kvinna kan slänga in en molotovcocktail i HA:s lokaler utan att de hämnas på mig?

Coolt!
Citera
2011-11-04, 23:34
Medlem
jag är röd och vit.... och älskar att ducha med mina bröder
Citera
2011-11-05, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robin-bfl
jag är röd och vit.... och älskar att ducha med mina bröder

ducha?
Citera
2011-11-05, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FTW-HighSpeed
ducha?

vet du inte va ducha är?
Citera
2011-11-05, 00:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av robin-bfl
vet du inte va ducha är?

duscha? menar du det man gör i badrummet ofta i ett badkar eller i en kabin? alltså duscha under en vatten stråle för att tvätta håret och kroppen?
Citera
2011-11-05, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MR Banane

Frågor på det?
Nope, ett tillägg bara. Han måste ju gjort en jävla massa rätt eftersom tingsrätten släppte ut charrmtrollet nu ändå. Vem har han sålt denna gången? Ganska uppenbart vad det handlar om. Om nu inte lagen om att förnedra både kvinnor och barn har ändrats totalt. Det bör då gälla lagen om att spöa kvinnor/gravida kvinnor, och barn/spädbarn i skala med ren tortyr. Var även en hund som skulle ska bankats på.
Det kanske är nåt fel på denna mannen. Eller så har han kanske ett stort behov av att ha makt och kontroll kontroll på dom. Men nu när han är ute i det fria igen så lär han utse nästa offer. Varför ska han lägga ner detta som kärriär.
Citera
2011-11-05, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenskmexikan

Vem vet om de fortfarande är samarbetspartners eller inte, vet du hur det verkligen ligger till? Berätta gärna i så fall.
Skulle även vara intressant att se tidigare domar på denne göbben med. Im all ears.

Denna rigorösa bakgrunds check som det skryts så mycket om från röd vita supportrar verkar ju inte gälla dem de skall anställa helt klart. Och nu smutsade de ner HAs rykte med denna artikeln ganska ordentligt måste man väl ändå påstå med tanke på rubriken. HA låter gubbar som denna jobba för dem i sin organisation.

Vad jag tycker för exempel skall statueras med så kallade män som beter sig så här:

Ja typ hänga upp dem i pungen ett par dagar eller liknande tycker jag verkar vara lämpligt. Både barn och kvinnomisshandlare plus hot om att skära upp magen på en gravid kvinna.....Mycket ridderligt.

Saludos

Sk mannen är fri från häktet nu. Det är ganska uppenbart vem han är samarbetspartner med nu. Genom att hålla han långt borta från alla klubbar förhindrar man att bli ett protokoll, eller en rejäl uppsats, på någon snuts skrivbord. Han kommer sälja alla som horor när han spöar skiten ur nästa brud.
Citera
2011-11-05, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klittanfittan
duscha? menar du det man gör i badrummet ofta i ett badkar eller i en kabin? alltså duscha under en vatten stråle för att tvätta håret och kroppen?

haha jo han menar nog de
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in