2011-11-03, 12:06
Citat:
Ursprungligen postat av be-trusted
Jag var på rättegången. Han förblev i häktet efter rättegången, dessutom med fulla restriktioner
av nån orsak, och vad jag vet kommer domen den 7 november. klockan två
Den här tjejen han gett sig på ska tydligen försökt rymma med barnen därifrån ett antal gånger men misslyckats. Någon av grannarna ska ha ringt snuten flera gånger. Till slut ska de ha plockat in han. Hon och barnen ska ha varit inne i bostaden.
Vem fan kan ge sig på att banka skiten ur en gravid tjej, en grabb och tydligen hunden. Sjuk som han måste vara har han alltså medvetet gett sig på ett spädbarn. Säkert för att skrämma ihjäl tjejen dessutom. Fan det liknar tortyr!!!
Kan inte finnas någon som kan ursäkta det här? Och hur ligger han till hos HA? Det är ett evigt tjat om man är good eller bad? Hade varit intressant att veta vad han är?
av nån orsak, och vad jag vet kommer domen den 7 november. klockan tvåDen här tjejen han gett sig på ska tydligen försökt rymma med barnen därifrån ett antal gånger men misslyckats. Någon av grannarna ska ha ringt snuten flera gånger. Till slut ska de ha plockat in han. Hon och barnen ska ha varit inne i bostaden.
Vem fan kan ge sig på att banka skiten ur en gravid tjej, en grabb och tydligen hunden. Sjuk som han måste vara har han alltså medvetet gett sig på ett spädbarn. Säkert för att skrämma ihjäl tjejen dessutom. Fan det liknar tortyr!!!
Kan inte finnas någon som kan ursäkta det här? Och hur ligger han till hos HA? Det är ett evigt tjat om man är good eller bad? Hade varit intressant att veta vad han är?

Helt rätt gjort av han att sätta tjejen på plats, hon hade säkert glömt hålla maten varm och fattar hon inte poängen är det okej att gå på spädbarnet och byrackan. Som jag kan se det har han inte gjort något fel utan bör inkassera en fullfjädrad väst efter han omöjligt men orättvist får sitta en stund i fängelse. Det här är som sagt inget som påverkar hans ställning i den klubb eller organisation han tillhör för stunden(måste kolla almanackan vilka brorsor för alltid han har idag). Golningar är förresten inte heller några bekymmer i den kriminella världen, det kan man lätt prata bort. Efter det får du bli president om du vill.
Frågor på det?