Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-12, 07:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bovfinken
Tatuerar du in något som kan få folk att tro att du är medlem i HA, t ex "Hells Angels" eller motsv, oavsett om du skriver med "MC" eller inte, så kommer du garanterat få förklara dig grundligt om du träffar på ha eller r&w...

En annan sak om du tatuerar in t ex "Support 81" eller "81 for life" eller dylikt, vilket är samma text som finns på kläder som kan köpas av vem som helst.
Klubben i fråga var inte HA el BMC.Personen i fråga fick dessutom post från avd. i hela världen och var dessutom inte ensam"broder"på den avdelningen.
Citera
2012-02-12, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
???

Precis, sedan blev termerna mer nyanserade. OUT fick en lite annan betydelse.

Jo, bara om du är OUT in Bad standing. (OBS: Ironi.)

OUT fick precis som du sa en annan betydelse, eller GS och BS försvann mer och mer för det var så svart/vitt. Men OUT har aldrig efterföljts av GS, och sedan det fick en annan betydelse så blev det ännu mer var det var innan, det ersatte mer eller mindre BS.

Mmmmmm.
Inom HA, blir du kickad, typ BS, skall väl klubb-gaddningar bort? Eller hur? Samma gäller väl om du lämnar klubben innan du varit med i 5 år? Att man gaddar över dem.
De som varit med i minst 5 år och kliver av, typ, har väl möjligheten att behålla sina gaddningar med tillägget Out-datum, dvs datum personen lämnade klubben.
Citera
2012-02-12, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hampus666
Mmmmmm.
Inom HA, blir du kickad, typ BS, skall väl klubb-gaddningar bort? Eller hur? Samma gäller väl om du lämnar klubben innan du varit med i 5 år? Att man gaddar över dem.
De som varit med i minst 5 år och kliver av, typ, har väl möjligheten att behålla sina gaddningar med tillägget Out-datum, dvs datum personen lämnade klubben.

Dom som Ha slängt ut men som gått in i andra klubbar,hur kan ha acceptera något sånt?Granborg i BMC Pidder i Omc ??
Eller det e kanske att dom inte tycker det e lönt och kriga längre pga stora penga förluster ?dom flesta inom ha e väll företagare med familjer nu..?
Såg en bra tjock Ha kille med ftw i nacken,gick runt med en kärringen som såg ut som en alkis/pundare men förstod att dom va ett par när dom pussades å höll handen.vet nån vem han e?va på Nova i Lund
Trodde att full patch folket hade lite stil på sina kvinnor hehe
Citera
2012-02-12, 07:39
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simma-lungt
Dom som Ha slängt ut men som gått in i andra klubbar,hur kan ha acceptera något sånt?Granborg i BMC Pidder i Omc ??Eller det e kanske att dom inte tycker det e lönt och kriga längre pga stora penga förluster ?dom flesta inom ha e väll företagare med familjer nu..?
Såg en bra tjock Ha kille med ftw i nacken,gick runt med en kärringen som såg ut som en alkis/pundare men förstod att dom va ett par när dom pussades å höll handen.vet nån vem han e?va på Nova i Lund
Vad ska HA göra mot BMC? Gick ju lite sådär för HA när dem senast rök ihop, i Karlstad tror jag att det var. OMC kan säkert få skit för att dem tagit in gamla HA medlemmar, men knappast BMC.

Finns flera fullpatchar som har riktigt risiga kvinnor.
Citera
2012-02-12, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Vad ska HA göra mot BMC? Gick ju lite sådär för HA när dem senast rök ihop, i Karlstad tror jag att det var. OMC kan säkert få skit för att dem tagit in gamla HA medlemmar, men knappast BMC.

Så ha har inte mycket och sätta emot BMC menar du?
Omc e dom egentligen så svaga som alla säger ,hade dom vart det borde dom ju åkt ut ur landet.
Men som sagt flashback e skvaller forum hur sanningen e vet ju egentlige. Bara dom som e med i klubbarna hur starka dom e osv,ang risiga tanter jag hade aldrig visat mig ute med ett sånt skabb
Citera
2012-02-12, 08:04
Medlem
Citat:

Har träffat lite folk omkring Omc och dom som hoppat av/ble utslängda verkar mest varit blåste som ändån hade lämnat om det blet konflikt,tuffa utåt men när d gäller riktiga mesar.
Citera
2012-02-12, 08:40
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Så ha har inte mycket och sätta emot BMC menar du?
Omc e dom egentligen så svaga som alla säger ,hade dom vart det borde dom ju åkt ut ur landet.
Men som sagt flashback e skvaller forum hur sanningen e vet ju egentlige. Bara dom som e med i klubbarna hur starka dom e osv,ang risiga tanter jag hade aldrig visat mig ute med ett sånt skabb
Jag menar att de kostar att ge sig på BMC. Senast BMC blev angripna av HA i Karlstad så gav dem igen direkt. Tror inte att HA är villiga att gå in i en konflikt med BMC bara för att dem tagit in en gammal HA medlem, det blir för mycket huvudvärk av det helt enkelt. Sen vilka av dessa två skulle vinna om ett krig bröt ut dem emellan låter jag vara osagt.

OMC låter sig bli överkörda gång på gång så därför är dem ett tacksamt offer.
Citera
2012-02-12, 09:50
Medlem
stibkloFs avatar
Citat:
Jag menar att de kostar att ge sig på BMC. Senast BMC blev angripna av HA i Karlstad så gav dem igen direkt. Tror inte att HA är villiga att gå in i en konflikt med BMC bara för att dem tagit in en gammal HA medlem, det blir för mycket huvudvärk av det helt enkelt. Sen vilka av dessa två skulle vinna om ett krig bröt ut dem emellan låter jag vara osagt.

OMC låter sig bli överkörda gång på gång så därför är dem ett tacksamt offer.

Tar emot att citera dig - men - Amen to that.
Citera
2012-02-12, 10:29
Bannlyst
Citat:
Dom som Ha slängt ut men som gått in i andra klubbar,hur kan ha acceptera något sånt?Granborg i BMC Pidder i Omc ??
Eller det e kanske att dom inte tycker det e lönt och kriga längre pga stora penga förluster ?dom flesta inom ha e väll företagare med familjer nu..?
De kanske vet vad de båda går för och inte vill ha dem med sig?
Vad gäller Pidder så är jag ganska säker på att han inte bryr sig om vilket märke eller namn har går under.
Han är i gamet för att tjäna pengar.
HA prioriterar lojalitet, att medlemmarna gör det som behövs för klubben.
Citera
2012-02-12, 10:42
Medlem
Kan man välja att bara vara hängis och va ere för krav på hängis
Citera
2012-02-12, 11:04
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Varför skulle man som HA-medlem i Sverige behöva se sig över axeln?

Jadu, denna är faktiskt inte så svår, den borde du kunna lista ut. Tänk en stund.
Citera
2012-02-12, 11:12
Bannlyst
Möjlig länk mellan Hells Angels Vancouver och seriemördaren Robert Pickton misstänks:
http://www.canada.com/Pickton+Hells+Angels+link+raised+hearing/6131592/story.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in