Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-12-29, 16:33
Medlem
har hört att bastards mc är på väg in i rödvita färgerna.låter lite märkligt med tanke på att nyman är värsta pajasen och fjollan.kan dom verkligen stå upp mot svart vita och röd gula i dalarna?låter tveksamt. nån som vet nåt om detta
Citera
2011-12-29, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av badassmofo
har hört att bastards mc är på väg in i rödvita färgerna.låter lite märkligt med tanke på att nyman är värsta pajasen och fjollan.kan dom verkligen stå upp mot svart vita och röd gula i dalarna?låter tveksamt. nån som vet nåt om detta
Bastards är väl Desperados Hedemoras efterföljare?
I och med att Desperados Eskilstuna blev HA så är det väl inte så märkligt.
Citera
2011-12-29, 21:37
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Navelfluff
Bastards är väl Desperados Hedemoras efterföljare?
I och med att Desperados Eskilstuna blev HA så är det väl inte så märkligt.

Black & White Crew, alltså Outlaws support har ju också en avdelning i Hedemora enligt deras egen hemsida. Är det också killar ifrån Desperados som bytt sida kanske? Tycker det är lite konstigt att en sån liten ort har både HA och Outlaws stödgrupper annars
Citera
2011-12-29, 21:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aceblack
Black & White Crew, alltså Outlaws support har ju också en avdelning i Hedemora enligt deras egen hemsida. Är det också killar ifrån Desperados som bytt sida kanske? Tycker det är lite konstigt att en sån liten ort har både HA och Outlaws stödgrupper annars
Hela Dalarna är litet, folk åker mellan de olika orterna fram och tillbaka.
Och det är ingen brist på mc-gäng eller andra multikriminella element.
Men det låter lovande att omc finns i Hedemora. Med lite tur kan det bli självsanering i masarnas wt-kriminella led.
Citera
2011-12-29, 23:29
Medlem
den.dryges avatar
Fortfarande ingen som kan svara på min fråga??

Walter, som hänger med HA i Malmö, vad e de för en filur och vad är hans status? Har sett han hänga med HA under alla år, men blir inte klok på va han sysslar med?

Vill ni inte skriva rakt ut, så skicka ett PM, och jag skriver inget på forumet
Citera
2011-12-29, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge

Walter, som hänger med HA i Malmö, vad e de för en filur och vad är hans status? Har sett han hänga med HA under alla år, men blir inte klok på va han sysslar med?

Måste han syssla med något?
Citera
2011-12-29, 23:49
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Måste han syssla med något?

Tja de e väl klart, något lär han väl göra, han har hängt med dom så länge jag minns, och vi kan vara överens om att det inte är är en duvunge precis, bliv bara nyfiken på vad han sysslar med
Citera
2011-12-29, 23:58
Medlem
Bastards hör väl hemma i Borlänge?
Citera
2011-12-30, 00:09
Medlem
Citat:

Finns kanske inget att skriva... Om du nu är så nyfiken, så varför inte bara fråga honom själv? Du har ju sett honom hänga med dom i alla år påstår du,så då vet du ju var du ska hitta honom så du kan stilla din nyfikenhet.
Citera
2011-12-30, 00:10
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gang-Land
Finns kanske inget att skriva... Om du nu är så nyfiken, så varför inte bara fråga honom själv? Du har ju sett honom hänga med dom i alla år påstår du,så då vet du ju var du ska hitta honom så du kan stilla din nyfikenhet.

Och oddsen att har berättar känns inte så höga va?
Citera
2011-12-30, 00:15
Medlem
Citat:

han är en trevlig psykopat, han känner HA gubbarna sedan länge, han jobbar som alla andra.
Citera
2011-12-30, 00:43
Medlem
Citat:
Och oddsen att har berättar känns inte så höga va?
Oddsen att du får ett svar är garanterat höga. Allt är inte så mystiskt som man kan tro, även HA har vanliga vänner. De har även syskon har jag sett. Undra vad syskonen sysslar med, de som varit släkt så länge. Skumt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in