Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-12-30, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Oddsen att du får ett svar är garanterat höga. Allt är inte så mystiskt som man kan tro, även HA har vanliga vänner. De har även syskon har jag sett. Undra vad syskonen sysslar med, de som varit släkt så länge. Skumt.
Ja...det kan man ju verkligen undra
Citera
2011-12-30, 00:56
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamescagney
han är en trevlig psykopat, han känner HA gubbarna sedan länge, han jobbar som alla andra.

På vilket sätt är han psykopat, jag tycker han ser väldigt töntig ut, dock har jag aldrig talat med honom, men rent krast så ser han lite töntig ut.
Citera
2011-12-30, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge
På vilket sätt är han psykopat, jag tycker han ser väldigt töntig ut, dock har jag aldrig talat med honom, men rent krast så ser han lite töntig ut.
men om han nu ser så töntig ut som du säger, så kan man ju undra varför du vill veta så mycket om honom..Fråga honom ist som jag skrev innan.
Citera
2011-12-30, 01:10
Medlem
Citat:

Fan vad jag älskar den orutinerade bedömningen av en människa. Vet du inte att det kan vara farligt att döma hunden efter håren?

Att han är psykopat menas egentligen ingenting mer
än att han förmodligen kan bli lite irriterad på folk.
Citera
2011-12-30, 01:20
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Fan vad jag älskar den orutinerade bedömningen av en människa. Vet du inte att det kan vara farligt att döma hunden efter håren?

Att han är psykopat menas egentligen ingenting mer
än att han förmodligen kan bli lite irriterad på folk.

Men nu hänger du nog inte med, jag sa att rent krast så ser han ut som en tönt, jag sa inte att han var det, och jag förmodar att hänger man med HA under så många år, så förstår jag att han INTE är det.

Irriterad på folk kan jag oxå bli, men jag klassas inte som psykopat för de...
Citera
2011-12-30, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aceman67
Bastards hör väl hemma i Borlänge?
dom har chapter i blge samt sala.sala killarna är gamla odenisa mc tror jag inga desperados vad jag vet.
Citera
2011-12-30, 16:49
Medlem
Efter Desperados så bildades Deadbolt MC i Hedemora, sen så har jag aldrig sett några BWC här i stan. Det betyder inte att dom inte finns, bara att jag är ute jävligt sällan nu
Citera
2011-12-31, 02:17
Medlem
Citat:

Du verkar rätt så otrolig måste jag få säga. Du pratar om en person du har sett, men inte pratat med.
Du har vänner som har vänner som känner någon som hört, vet eller sett något som du vill veta om det är sant?!
Sluta fiska. Fråga rakt ut och stå för dina påståenden. Dina övriga inlägg säger allt.

Gör alla en tjänst och fråga "tönten" själv det du vill veta om han.

Gott Nytt 2012 <3 Madde
Citera
2011-12-31, 02:24
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av be-trusted
Du verkar rätt så otrolig måste jag få säga. Du pratar om en person du har sett, men inte pratat med.
Du har vänner som har vänner som känner någon som hört, vet eller sett något som du vill veta om det är sant?!
Sluta fiska. Fråga rakt ut och stå för dina påståenden. Dina övriga inlägg säger allt.

Gör alla en tjänst och fråga "tönten" själv det du vill veta om han.

Gott Nytt 2012 <3 Madde

Nä det är detta som är fördelen med FB, man kan fråga utan att beblanda sig.,..Så gott nytt år på dig med Madde
Citera
2011-12-31, 11:08
Medlem
Ptolemaioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjurskallen
Red and white uppe i norr härjar på. Är det ingen som sätter stopp för dessa kräk???? lite fegt tycker jag.. snart borde väl nå skjuta dessa.. http://www.kuriren.nu/nyheter/?articleid=6178001

Uppenbarligen hade diskutionen börjat på en klubb, tre av R&W Crew killarna följde sedan efter den andre kombattanten och gick på honom i trapphuset. Tre mot en, dessutom beväpnade med kniv och i skydd av den röd/vita tillhörigheten är långt från tufft och respektingivande. Bara fegt. Finns ju inte heller någon motpol där uppe, förutom polisen och de måste ju följa lagen tyvärr.
Citera
2011-12-31, 12:00
Medlem
express1s avatar
Åklagaren ville att ledaren för Hells Angels skulle dömas till minst sju år i fängelse. Det blev istället böter för innehav av 1 gram kokain. Dessutom får han tillbaks över 50 000 kr som hade tagits i beslag.

23 november Helsingfors
http://hbl.fi/lokalt/2011-11-23/hells-angels-ledare-undgick-fangelsestraff

24 november
http://www.vastranyland.fi/start/t%C3%A4ktombon_fick_2_2486256.html

Ledaren för Hells Angels Eskilstuna dömdes ju som vi vet till 5 månaders fängelse för misshandel i ett "stall". Det "stallet" visades ju i tv och det gillade inte ägaren till stallet och tillskrev granskningsnämnden. Tv4 friades.
Förvaltningsrätten ska senare döma i frågan.

26 oktober
http://ekuriren.se/nyheter/eskilstuna/1.1233743-hells-angels-misshandel-blir-fall-for-forvaltningsdomstolen
Citera
2012-01-01, 18:46
Medlem
Citat:
Nä det är detta som är fördelen med FB, man kan fråga utan att beblanda sig.,..Så gott nytt år på dig med Madde

Någon som vet hur det går för de Bandidos grabbarna som gick över från stockholm? Tänkte främst på Nicke Roth?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in