Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-02-19, 09:47
Medlem
Jag knullar hela Hells Angels.

När jag söker om Miri Clan på google ser jag att de anfallit Hells Angels flera gånger. Hells Angels har blivit skadade massor med gånger.

En gång kom det 30 Miri med Basebolls trän och slog sönder dem, fyra väldigt allvarligt skadade, fick åka till sjukhus. HAHAHHA skrattretande.
Citera
2012-02-19, 10:29
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ako5

När jag söker om Miri Clan på google ser jag att de anfallit Hells Angels flera gånger. Hells Angels har blivit skadade massor med gånger.

En gång kom det 30 Miri med Basebolls trän och slog sönder dem, fyra väldigt allvarligt skadade, fick åka till sjukhus. HAHAHHA skrattretande.
Är du homosexuell och gillar gruppsex?
Citera
2012-02-19, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Är du homosexuell och gillar gruppsex?

Heheh, nä men jag gillar dig
Citera
2012-02-19, 10:37
Medlem
lotos avatar
Om det är någon som borde ge sig på Mongols så är det HA.

Dom bara pratar om vad dom ska göra hit och dit.

Mycket snack och få handlingar.

Att ge sig på Outlaws mitt på stan 30 man mot 4-3 Outlaws är inte svårt. Det kan fan ett gäng små kids från Botkyrka göra. Åk ut till deras klubb hus och härja och va beredd på vad som ska hända när du kliver in genom dörren. Det ger respekt och fruktan. När man dessutom har sagt att man är på väg till dom.
Citera
2012-02-19, 13:47
Medlem
born-to-loses avatar
är det nån som vet vad revolver mc är för nått? ha anknytningar? mvh
Citera
2012-02-19, 14:06
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av born-to-lose
är det nån som vet vad revolver mc är för nått? ha anknytningar? mvh

Vågar påstå att HA Sverige inte har några band med en MC klubb som inte är med i SBM.....Sen att en klubb eller ett gäng eller vad man vill kalla något kanske själv uttalar sitt gillande , huruvida dessa gör det har jag ingen aning om.....
Citera
2012-02-19, 14:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av loto
Om det är någon som borde ge sig på Mongols så är det HA

Varför tycker du det?
De håller ju på att bli begravda av dina idoler nu ju

Citat:
Ursprungligen postat av loto
Dom bara pratar om vad dom ska göra hit och dit Mycket snack och få handlingar.

Har du hört någon från HA påstå att de ska ta Mongols eller sitter du med önsketänkande?
Det har ju varit väldigt lungt sen Bubbas gick på Änglajakt och hamnade i gipsvagga
Citera
2012-02-19, 14:21
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ako5

Håll dej till den skittråden som redan finns...bara för den största spammharen är avstängd så behöver inte du smutsa ner trådarna..

https://www.flashback.org/t1800117
Citera
2012-02-19, 14:26
Medlem
malmo1910s avatar
Hur är HAs malmö grupp? Är dem en av dem största i Sverige eller bara medel, Har sett dem några gånger på en latinamerikansk restaurang i stan och det ger inte någon större hotbild direkt....
Citera
2012-02-19, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malmo1910
Hur är HAs malmö grupp? Är dem en av dem största i Sverige eller bara medel, Har sett dem några gånger på en latinamerikansk restaurang i stan och det ger inte någon större hotbild direkt....

Hade du förväntat dig det ? Några hojsnubbar som sitter och käkar,,,,hur hotfullt ska det vara då enligt dej ?
Mvh
"Suck"
"FEFR"
Citera
2012-02-19, 14:35
Medlem
malmo1910s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suck
Hade du förväntat dig det ? Några hojsnubbar som sitter och käkar,,,,hur hotfullt ska det vara då enligt dej ?
Mvh
"Suck"
"FEFR"

Nej men det ser lite roligt ut när det kommer in 25 snubbar med mc-jackor och tatueringar överallt på en restaurang där dem flesta gästerna är elever eller pensionärer
klart jag inte tror att dem tänker ha gängkrig där inne......

Tillbaka till min första fråga, Hur är Malmö gruppen??
Citera
2012-02-19, 15:12
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malmo1910
Nej men det ser lite roligt ut när det kommer in 25 snubbar med mc-jackor och tatueringar överallt på en restaurang där dem flesta gästerna är elever eller pensionärer
klart jag inte tror att dem tänker ha gängkrig där inne......

Tillbaka till min första fråga, Hur är Malmö gruppen??
De är inte 25 st till att börja med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in