Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-09, 10:50
Medlem
a.boy.with.stoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gestur
Vet inte riktigt vad du menar med "bakhål" men snuten är ju värsta hjälten. Häng packet högt...

Tror vi helt enkelt är av olika åsikt i detta ämne.
För jag tycker inte om polisen överlag.
Citera
2011-11-09, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gestur
Det galnaste är att han försöker snacka upp priset till 500.000 kr tavlan samtidigt som han förklarar att han vill köpa tavlorna.

Han verkar ha tappat allt. Eller så är han bara utblottad och vill att tavlorna ska gå så dyrt som möjligt så att hans skulder minskar. Eller så är han rik som ett troll och vet inte var han ska göra av alla sina pengar. Vad tror ni?

http://www.svd.se/kultur/hells-angels-ledaren-hitlertavlorna-ar-akta_6617994.svd

Jag vet att tavlorna var äkta, möller var en smart räv, när det blev dags att lämna tavlorna till fogden så hade han redan bytat ut dom mot kopior.

Lätt att leka dum efteråt och påstå att man själv blev lurad från början och trott att de var äkta.
Citera
2011-11-09, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vittne
Jag vet att tavlorna var äkta, möller var en smart räv, när det blev dags att lämna tavlorna till fogden så hade han redan bytat ut dom mot kopior.

Lätt att leka dum efteråt och påstå att man själv blev lurad från början och trott att de var äkta.

Yeah right, and Santa is coming to town.

Tror att det är bland de fem dummaste inläggen jag läst på FB.
Citera
2011-11-09, 21:04
Medlem
Giant Squids avatar
Fel länk i mitt tidigare inlägg #8287, rätt ska vara
http://kvp.expressen.se/nyheter/1.2615060/kan-bli-svart-att-salja-mollers-hitlertavlor

Citat:
Ursprungligen postat av vittne

Möller påstår inte att han blivit lurad, tvärtom han hävdar att han har dokumentation, bilder som styrker dess äkthet som har med hur Adolf gett målningarna till den förre ägaren Otto Skorzeny.
Nu vill han köpa tillbaks dem, för 500:- .

Vem är det som har gjort värderingen åt fogden/Åklagare Jörgen Larsson? Fanns det ingen second opinion?
Citera
2011-11-10, 11:22
Medlem
Senaste nytt från Karlstad:
"Man gripen för grovt vapenbrott i HA-lokal.
En 35-årig man har begärts misstänkt för grovt vapenbrott.
Vapnet upptäcktes då polisen hjälpte kronofogden att göra utmätningar mot flera personer, bland annat i Hells Angels klubblokal i Härtsöga."
http://www.vf.se/nyheter/karlstad/man-gripen-grovt-vapenbrott-i-ha-lokal
Citera
2011-11-11, 12:14
Medlem
THE-OJAs avatar
Någon som vet varför Red and White Crews skylt utanför klubblokalen i Kristianstad tagits ned? Drar dem tillbaka sig eller vad?
Citera
2011-11-15, 01:44
Bannlyst
en liten rolig länk som jag tycker ALLA HAMC sympatörer och ev. HAMC medlemar gärna vill se,

håll till godo

Citera
2011-11-15, 03:12
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crabkiller
en liten rolig länk som jag tycker ALLA HAMC sympatörer och ev. HAMC medlemar gärna vill se,

håll till godo

De har bråkat nu under några månader i norra Skåne, verkar dock vara mest RWC killar de bråkar med. Tror inte det blir något stort av det faktiskt.
Citera
2011-11-15, 08:58
Medlem
Citat:

håll till godo

Hahaha fattar inte att folk lägger ut sånt på flash är det bara för att skapa mer konflikter eller??

Alla kan inte gilla varandra men för de behöver man inte bråka eller kriga vilket du har i uppsåt med denna bild att de ska bli..

Dessa S.L killarna måste ha gjort nått väldigt dumt mot dig så som du beteer dig här på FB mot dom hahaha
Citera
2011-11-15, 13:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gotyaboy
Hahaha fattar inte att folk lägger ut sånt på flash är det bara för att skapa mer konflikter eller??

Alla kan inte gilla varandra men för de behöver man inte bråka eller kriga vilket du har i uppsåt med denna bild att de ska bli..

Dessa S.L killarna måste ha gjort nått väldigt dumt mot dig så som du beteer dig här på FB mot dom hahaha

Personligt har dom inte gjort mig ett skit, jag har inte ens sett en medlem i verkligenheten, jag vet inte ens om dom finns, eller dom bara är ett hittepo, men jag gillar verkligen inte enbente spaggar som kostar och belastar vårat samhälle...

Sen så hade jag njutit om denna ovan nämda svartskalle får sin panna inslagen, för då är det en svartskalle mindre, samt jag skulle njutit av att hans svarskallefamilj sörjer, ev, dratt en liten stillsam runk i min ensamhet för att fira
Citera
2011-11-15, 15:22
Medlem
Citat:
Personligt har dom inte gjort mig ett skit, jag har inte ens sett en medlem i verkligenheten, jag vet inte ens om dom finns, eller dom bara är ett hittepo, men jag gillar verkligen inte enbente spaggar som kostar och belastar vårat samhälle...

Sen så hade jag njutit om denna ovan nämda svartskalle får sin panna inslagen, för då är det en svartskalle mindre, samt jag skulle njutit av att hans svarskallefamilj sörjer, ev, dratt en liten stillsam runk i min ensamhet för att fira
Du tycker inte om folk som kostar och belastar vårt samhälle? Men varför i hela helvete försvarar du då HA? Och varför lägger du då in bilden i den här tråden då? Om det blir mer bråk så kostar det samhället mer din dumma idiot..
Citera
2011-11-15, 15:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av italjet86
Du tycker inte om folk som kostar och belastar vårt samhälle? Men varför i hela helvete försvarar du då HA? Och varför lägger du då in bilden i den här tråden då? Om det blir mer bråk så kostar det samhället mer din dumma idiot..

casualties of war
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in