Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-22, 19:33
Medlem
petardylovers avatar
Hur står det till mellan HA samt undergrupperna med Black cobra?
Citera
2011-08-22, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petardylover
Hur står det till mellan HA samt undergrupperna med Black cobra?

i sverige är hamc så fega och rädda för dom så dom går på disco med dom på stan.. i danmark är det ej fred men det är nån såtts vapen vila skulle jag tro.
Citera
2011-08-22, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klanen
i sverige är hamc så fega och rädda för dom så dom går på disco med dom på stan.. i danmark är det ej fred men det är nån såtts vapen vila skulle jag tro.

Vilken otrolig tur det är för tråden att du kommer in och gör klockrena analyser som dessa. Tack!
Citera
2011-08-22, 21:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frisprakig
Vilken otrolig tur det är för tråden att du kommer in och gör klockrena analyser som dessa. Tack!

Lite besviken att han inte drabbats av tillfällig dyslexi än
Citera
2011-08-23, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1ofakind

2. De lever på att de är så välorganiserade, och otroligt väletablerade. Alla vet vilka de är. De har gjort mycket som uppdaterat folk sen 90-talet, så folk vet vad de är kapabla till, om de måste. Dubbelmordet på BSK-snubbarna, plus flera andra saker.

Läs på lite nu innan du börjar höja nån upp till skyarna. Både Johan och Zlatko blev utslängda från Brödraskapet långt innan de mördades hos HA i Göteborg. Ingen av dem hade någon som helst koppling till Brödraskapet längre. SÅ inte var det några BSK killar som mördades.

Länkar till en artikel från GP

Citat:
Likheter mellan mord på Hisingen

Efter dubbelmordet på två före detta medlemmar i Brödraskapet på Hells Angels gård i Gunnilse 2001 åtalades han för mord. Han friades men åtalades och fälldes i stället för skyddande av brottsling. För det dömdes han förra året till ett års fängelse.

Källa:

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.109236-likheter-mellan-mord-pa-hisingen
Citera
2011-08-23, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av casiomannen
Har hört att de behandlar sina provisar och undergrupper riktigt illa och sätter guldkant på sin hierarki och ställning. Rykten nåde mitt öra av en kamrat att hans tidigare granne sagt upp sig från allt o alla o gav 100 % för klubben - typ hans liv. Ändå fick han inte plats efter flera år utan får skura o städa.

Vet inte men tycker inte att man ska behandla en så kallad "broder" på det sättet utan sätta individen framför. Men den inställningen och traditionen är det a piece of a cake att övertala en skjutglad 20 årig snurrig på diazipam att utföra det ena och det andra.

Som sagt bara ett löst rykte ...

Det är inget rykte utan fakta!
Citera
2011-08-23, 11:54
Medlem
Andreas Johansson
Gbgs tingsrätt 2010-10-22, B 15847-09.
Dom sida 1-22.
Stämning sida 23-28.
Avräkning sida 32-33.
https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=0BxQpa9K SvCMEZjIxN2E2MDMtNGNlNi00YmVhLWIyZjgtYzljYWU1MmQ4O GJk&hl=sv

Hovrätten 2010-12-21, B 4260-10.
Dom sida 1-9.
https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=0BxQpa9K SvCMEZjExN2Q2MGItMzQ4OS00N2FhLTg3OTktMWFmYmRlMjgzN WJh&hl=sv
Citera
2011-08-23, 13:20
Medlem
fattar fan ingenting! Varför skulle de använda metallramper? låter bara krångligt och en hund skulle upptäcka dom ändå
Citera
2011-08-23, 15:57
Medlem
Undrar vad det kostar att ha någon sittandes i fängelse under 10 år? På kriminalvårdens hemsida kan man se att lågt räknat kostar det 1683 kr/dag. Då ska vi se vad slutsumman blir i det här fallet:

10 år innebär antagligen att individen sitter 2/3 av tiden och är därmed ute efter ca 7 år.
Antal dagar = 7 år x 365 dagar/år = 2555 dagar
Kostnad = 2555 dagar x 1683 kr/dag = 4 300 065 kr

Förhoppningsvis sparar samhället in de pengarna i minskade kostnader för spaning på samma individ.
Citera
2011-08-23, 17:36
Medlem
hamc göteborg slängde ut sin medlem Edis. för att dom inte vågade gå i krig lokalt med bmc göteborg.

edis r&w hade skjutit andreas x .

jag undrar nu dom kom fram till ett avtal. e det någon som vet vad avtalet va för att bmc skulle skona hamc och inte gå i krig.

jag har hört .

att hamc ska straffa edis själva på bmc åder
att hamc ska lämna över edis till bmc när dom får tag i honom
att hamc har betalat en summa pengar för att bli kvitt problemet

e det någon som vet eller det kanse inte går att tala om här nu efter som det ej är gjort en..
undrar bara
Citera
2011-08-23, 17:47
Medlem
den här edis ska vara fett förbanad på sina föredetta medlemmar i hamc och r&w för att dom sålde honom till bmc. han mena på att andreas sköt med sin mp5 och att han försvarade sig. han är nu själv ute efter hamc för hämnd har jag hört.
Citera
2011-08-23, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klanen
den här edis ska vara fett förbanad på sina föredetta medlemmar i hamc och r&w för att dom sålde honom till bmc. han mena på att andreas sköt med sin mp5 och att han försvarade sig. han är nu själv ute efter hamc för hämnd har jag hört.

Du är lite mycket periodvis, menar du att Edis springer och lurpassar på HA-gubbar nu då?
Eller var det så enkelt att denna Edis bravader inte var sanktionerade uppifrån? Då blir det inte mycket till stöd heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in