Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-21, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1ofakind
Tyst nu Taikon och sluta bete dig som en trotsig fjortis. Jag kan se de med hästtjejen från två perspektiv, å ena sidan är det självklart trist att en tjej ska råka hamna i kläm. Och å andra sidan så var hon själv en bidragande orsak till att hon hamnade i kläm. Hade hon inte hon inte lovat bort den så hade det aldrig blivit som det blev. Det vet du med Taikon.

Roligt att du kallar någon "fjortis" Fast är klart, om man ser upp till kriminella så blir man nog lite hjärntvättat till slut.
Som någon nämnde tidigare, normalt folk tar denna typ av fall till domstol. Om hon hade lagt en handpenning på hästen(vet ej om hon gjorde det) så skulle det vara ganska kört för ägaren i rätten(hon skulle då vara tvungen att sälja henne hästen alt ge henne ekonomisk ersättning).
Senast redigerad av Locomotiv 2011-08-21 kl. 15:42.
Citera
2011-08-21, 16:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klanen
det är därför kvinnor inte får bli medlemmar i 1% klubbar.
Klart de får bli medlemmar, bara de har häst och hästkort

Citat:
det skulle vara okej om kvinnan gick och hota upp den där häst kvinnan eller om hon skickade ditt en anan kvinna för att hota upp henne. för det var en anan kvinna som skulle ha hästen.
Man skulle även kunna tänka sig att man kör en mafffiavariant och kastar in ett avhugget hästhuvud genom fönstret. Just i detta fallet så skulle det avhuggna hästhuvudet få flera innebörder och det skulle få fart på galoscherna.

Citera
2011-08-21, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klanen
Varför Hävdar Hamc Sverige Sig Bara Mot Små Mc Eller Raggar Gäng Ellr Privat Personer Som Inte Vågar Göra Något.
När Dom Hamnar I Konflikter Med Mer Större Och Etablerade Grupper Så Vill Dom Inte Kriga.

Tänker Dom För Mycket På Pengar Och Vill Inte Hamna I Konflikt För Att Inte Få ögonen På Sig Av Polisen

Eller är Dom Rädda För Att Förlora Mot Ett Annat Gäng För Att Det Inte är Som Förr På
90-talet Då Det Bara Fans Dom På Kartan Som Dominerade. Bandidos Som Ville Slå Sig In I Sverige Lyckades Med Sitt Jobb.

Eller Röstar Dom Bara Upp För Ett Nytt Krig Mot Bandidos I Hämlighet
Och Vill Inte Göra Sig Ovän Med Andra.

Senast Dom Var I Konflickt Med Ett Känt Gäng Var Mot Outlaws Och Där Hadde Dom Hjäp Av Bandidos Som Med Var I Krig Med Outlaws.

Nu Har Mongols M
C Kommit Till Sverige. Hamc Och Mongols är Döds Fiender I Usa Vad Ska Hända Nu.

Hamc Vs Outlaws Och Mongols Mc.

Någon Gång Måste Dom Ta Tag I Saken Eller Vad Tycker Ni

Tror aldrig HA kommer att ta itu med något annat än sina egna åderbrock....
HA sverige är föredettingar, de lever på 90 talets krigsrykten, de flesta bra från kriget är borta,
de har visat i flera år nu att de är på nergång, Bandidos,mongols outlaws mfl etablerar sig friskt här.
De gjorde iofs ett tarvligt försök med en liten bomb mot outlaws, som i all klantighet mest gjorde dem ännu pinsamare i allmänhetens ögon.
Nej dagens sanning är att ha ör sen länge överkörda,det är försent för dem att kontrollera marknaden, de får fortsätta med sina förhandlingar och så kanske de får lite lugn och ro ett tag till, men det smäller snart bigtime....
Citera
2011-08-22, 00:45
Medlem
Ptolemaioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av broncobilly187
Tror aldrig HA kommer att ta itu med något annat än sina egna åderbrock....
HA sverige är föredettingar, de lever på 90 talets krigsrykten, de flesta bra från kriget är borta,
de har visat i flera år nu att de är på nergång, Bandidos,mongols outlaws mfl etablerar sig friskt här.
De gjorde iofs ett tarvligt försök med en liten bomb mot outlaws, som i all klantighet mest gjorde dem ännu pinsamare i allmänhetens ögon.
Nej dagens sanning är att ha ör sen länge överkörda,det är försent för dem att kontrollera marknaden, de får fortsätta med sina förhandlingar och så kanske de får lite lugn och ro ett tag till, men det smäller snart bigtime....

Jag kan då komma på tre mord senaste åren där GM varit RAWC, och säkert finns det de vi inte vet om, där ingen blivit dömd. Så helt handlingskraftiga är dom inte som du försöker utmåla dom.
Citera
2011-08-22, 01:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ptolemaios
Jag kan då komma på tre mord senaste åren där GM varit RAWC, och säkert finns det de vi inte vet om, där ingen blivit dömd. Så helt handlingskraftiga är dom inte som du försöker utmåla dom.
Lite kul att du rättar en i tråden bredvid angående att skriva fel, och så skriver du att HA inte är helt handlingskraftiga, när du menar handlingsförlamade
Citera
2011-08-22, 01:12
Medlem
Citat:
Du bekräftade precis att HA inte är handlingskraftiga. De skickar ut underhuggare för att göra skitgörat. Man har läst dagligen den sista månaden att BMC slåss o skjuter både här o där. Men mestadels i Skåne...
Medans HA sitter och pekar med hela handen till RWC och RD och SBM
Citera
2011-08-22, 01:21
Medlem
Ptolemaioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlings
Du bekräftade precis att HA inte är handlingskraftiga. De skickar ut underhuggare för att göra skitgörat. Man har läst dagligen den sista månaden att BMC slåss o skjuter både här o där. Men mestadels i Skåne...

Jag tycker det är ganska smart att låta pundare, RAWC och annat löst folk göra det. Jag tror (för jag spekulerar bara) knappast att högt uppsatta i BMC, Asir, BC eller fd. Naser-ligan gör smutsiga jobb som kan ge långa fängelsestraff, när de kan få andra att göra det åt dom.
Citera
2011-08-22, 01:26
Medlem
Ptolemaioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1ofakind
Lite kul att du rättar en i tråden bredvid angående att skriva fel, och så skriver du att HA inte är helt handlingskraftiga, när du menar handlingsförlamade

Fail av mig
Citera
2011-08-22, 01:28
Medlem
Citat:
Jag tycker det är ganska smart att låta pundare, RAWC och annat löst folk göra det. Jag tror (för jag spekulerar bara) knappast att högt uppsatta i BMC, Asir, BC eller fd. Naser-ligan gör smutsiga jobb som kan ge långa fängelsestraff, när de kan få andra att göra det åt dom.
Spekulerar jag med.
Men det bevisar ju ingenting. Ingen vet om HA ligger bakom. Ingen vet om HA är starka, det enda man vet är att RWC är galna och skjuter på allt och alla som inte står på den rödvita sidan.
Är RWC pundare, eller bikers i sin linda som vill bli HA och sitta på läktaren och titta på?
Det är lätt att sitta på läktaren och säga... Vad var det jag sa!
Citera
2011-08-22, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlings

Har hört att de behandlar sina provisar och undergrupper riktigt illa och sätter guldkant på sin hierarki och ställning. Rykten nåde mitt öra av en kamrat att hans tidigare granne sagt upp sig från allt o alla o gav 100 % för klubben - typ hans liv. Ändå fick han inte plats efter flera år utan får skura o städa.

Vet inte men tycker inte att man ska behandla en så kallad "broder" på det sättet utan sätta individen framför. Men den inställningen och traditionen är det a piece of a cake att övertala en skjutglad 20 årig snurrig på diazipam att utföra det ena och det andra.

Som sagt bara ett löst rykte ...
Citera
2011-08-22, 18:22
Bannlyst
Citat:

HA låter nästintill alltid RAWC , undergrupper eller andra allierade göra grovjobbet. HA använder sig av smart taktik det är därför klubben är den starkaste 1% klubben.
BMC gör oftast det motsatta. Medlemmarna själva blir lätt indragna i konflikter och istället för att ha allierade grupperingar på sin sida så gör dom sig allt som oftast ovänner med de flesta.

När det gäller HA så blir det ibland blir det lite väl mycket dialog istället för att markera med våld vid situationer när klubben utmanats. Affärerna måste åsidoläggas vid såna stunder så inte andra klubbar kan klampa in på deras revir hur som helst. Det är viktigt inom 1% världen att man står upp för sina färger och ger sig in strid om det krävs.
Citera
2011-08-22, 19:21
Medlem
En fråga, hur är rangordningen? HA överst, sen Red devils sen r&wsen ak81 eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in