Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-20, 09:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1ofakind
Rätt åt henne, hon hade lovat bort hästen till en annan tjej, och de hade ett muntligt avtal. Den tjejen var glad och såg fram emot sin nya häst och förberedde för att ha den. Då bryter skatan avtalet för att hon ångrat sig och kom på att hon ville ha kvar hästen. Givetvis ska hon ha sig en näsbränna då, hon ska ge fan i att lova bort saker, ge muntliga avtal, som hon senare bryter. Visst, hon är en kvinna, men hon var inte efterbliven och då får hon stå till svars för sina felaktiga handlingar.

Var du där och hörde vad som kom ur flickornas munnar eller sitter du och sprider rykten i vanlig ordning?

Man ska vara väldigt försiktig när det gäller muntliga avtal. Bevissvårigheterna är stora både i och utanför domstol.
Citera
2011-08-20, 11:24
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellocomotive
Ursäkta att jag stör mitt i allt, men jag såg ett gäng HA:are i Östersund idag. Någon info om detta? Vad kan de tänkas ha gjort i Östersund?
Dom är förmodligen på plats för att stampa mongolshuvud om dom vågar visa sina fula trynen där uppe. Dom meddelade ju på sin facebook att dom skulle på roadtripp i helgen, och dom har inte så många andra ställen att åka till än Östersund där dom kan umgås med dom få vänner dom har, dvs Outlaws.
Citera
2011-08-20, 11:38
Medlem
Tja, men du tror inte dom är på g till Malmoe och Outlaws feta 10 års partaj med fri näsa, striptease och rock n roll? Shit, nu blev man ju lite sugen att joina partyt myself:-)
Citera
2011-08-20, 11:43
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocketgunn
Tja, men du tror inte dom är på g till Malmoe och Outlaws feta 10 års partaj med fri näsa, striptease och rock n roll? Shit, nu blev man ju lite sugen att joina partyt myself:-)
Var det nu i helgen? Ja då verkar det ju troligare i så fall.Men man vet aldrig. Mongols kanske tror att eftersom just den 10 års festen är nu i helgen så är det fritt fram att festa i Östersund utan att några hit-squads från HA är ute och letar efter dom i Östersund tex, och HA misstänker att Mongols tänker så, så då vill HA förekomma dom och bjuda på en överraskning genom att ändå vara där.

Nä, den där teorin kändes aningen överarbetad.
Citera
2011-08-20, 11:49
Medlem
mcmonsters avatar
I Outlawstråden står det att 10 års festen är nästa helg...inte denna.
Citera
2011-08-20, 11:55
Medlem
McLembits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
I Outlawstråden står det att 10 års festen är nästa helg...inte denna.

Står mycket skit i dom här trådarna, tex att festen ska vara i malmö pga att någon sett någon gammal flyer.
Citera
2011-08-20, 12:01
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McLembit
Står mycket skit i dom här trådarna, tex att festen ska vara i malmö pga att någon sett någon gammal flyer.
Står även på OMC hemsidan att det är nästa helg.
Citera
2011-08-20, 12:03
Medlem
McLembits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Står även på OMC hemsidan att det är nästa helg.

Jo den biten stämmer, det är malmö biten som inte stämmer. Står ju tom new location nu när jag kikade på hemsidan.
Citera
2011-08-20, 14:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av biljon
Någon med riktig insikt i HA som kan svara på om dom utövar utpressning mot restauranger och hur dom väljer vilka dom gör det mot i så fall?
De håller inte på med sånt.
Citat:
Ursprungligen postat av Popocatepetl
Var du där och hörde vad som kom ur flickornas munnar eller sitter du och sprider rykten i vanlig ordning?
Hon sa ju själv i tv att hon lovat bort den men sedan ångrat sig.
Citera
2011-08-20, 17:22
Medlem
Citat:

Hon sa ju själv i tv att hon lovat bort den men sedan ångrat sig.

Så du försvarar och tycker att det är motiverat att en man utövar våld och utpressning mot en medelålders kvinna för en häst som antagligen inte var värd några miljonbelopp?
Citera
2011-08-20, 17:27
Medlem
biljons avatar
Citat:

Ok, skönt att höra! Jag antar att jag gått på mediebilden om dom.
Citera
2011-08-20, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biljon
Ok, skönt att höra! Jag antar att jag gått på mediebilden om dom.

Du väljer att gå på mytomanbilden istället?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in