Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-19, 07:11
Medlem
Bovfinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxi-pro
Sååå, det är här ni häckar, "expert-panelen" bland 1% klubbar!! Sittandes hemma i pojkrummet, med en bild av Siw Persson i ena handen, o kuken i den andra, runkandes!! Varför ens bemöda sig att uttala sig om nåt ni ändå, aldrig kommer att få nån form av inblick i? Alla kan vi goggla, läsa skvallerpressen, lyssna till byaskvaller, vad polarens polare sa o hört eller "sett"? Har ni verkligen inte mer till liv? Än att snacka om en subkultur ni ändå aldrig kommer att fatta, om ni så ens fick den förklarad för er!! Denna kultur måste man känna för, inom sig, den går inte att "lära" sig!! Jag ska ändå medge, att vissa här har en "viss" inblick, men de är oxå försvinnade få!

Det här är ett diskussionsforum.
Här diskuterar man saker.

Kom tillbaka när Du vill diskutera.
Citera
2011-08-19, 09:54
Medlem
Det går rykten lite varstans som säger att Red Devils i Svenljunga är väldigt nära att bli fullvärdiga medlemmar i Hells Angels.
Stämmer detta?
Citera
2011-08-19, 10:47
Medlem
http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article13491657.ab

Flera skjutvapen och ammunition hittades vid en husrannsakan i mc-gängets Red Devils lokaler i Trelleborg på torsdagskvällen.
Citera
2011-08-19, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popocatepetl
Jag fattar precis, det handlar uteslutande om White Trash med Zigenarmoral. Håll till godo.

https://www.flashback.org/sp32320210

Bästa hälsningar //P

Va DU tycker, tror, har hört eller sett, visar bara att du inte har nån form av inblick. Det gör dig heller inte till nån talesman om hur denna miljö funkar. Inte heller kommer du sanningen nämre med DITT tyckande. Men visst, var och en blir frälst i sin tro, du i din, jag i min. Men tydligen så vet bara en av oss sanningen!
Citera
2011-08-19, 23:10
Medlem
Ha i E-tuna e ju riks kändis o pressa pengar av en hästtjej,Tuffa killar
Citera
2011-08-19, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-n-o-a-l
Presidenten i E-tuna är en av de hårdaste killarna i världen (garanterat)... Hur många känner du som har en häst som sparka bakut rakt i den "hårda" killens ansikte?
Nu skämtar jag med er, ingen riktig man skulle någonsin hota en kvinna på det här sättet.
Citera
2011-08-19, 23:45
Medlem
Ursäkta att jag stör mitt i allt, men jag såg ett gäng HA:are i Östersund idag. Någon info om detta? Vad kan de tänkas ha gjort i Östersund?
Citera
2011-08-20, 00:57
Medlem
Mexar´n: Är du fet oxå? 1% har lite mer moral..eller..jo det stämmer, de har mer moral när det gynnar dem, familjen eller klubben. Däremot skyr de inga som helst medel om de/familjen/klubben eller de som de räknar till dessa blir hotade, förtalade, mm mm.

Ungefär som bland zigenare..MEN med lite mer struktur och tanke bakom.

Just my 0.001$
Citera
2011-08-20, 01:33
Medlem
Min inställning är att man får leva hur fan man vill...så länge man inte parasiterar på andra människor. Ägnar man sig åt utpressning, narkotikalangning, bedrägerier, stölder eller är en allmänt bidragsfuskande liten råtta så är man bara "en liten lort", som Astrid Lindgren skrev. Om man nu så gärna vill leva utanför det ordinarie samhället och skiter i att betala skatt, så har man fan ingen rätt till bidrag eller sjukvård heller.
Citera
2011-08-20, 06:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av T-n-o-a-l
Rätt åt henne, hon hade lovat bort hästen till en annan tjej, och de hade ett muntligt avtal. Den tjejen var glad och såg fram emot sin nya häst och förberedde för att ha den. Då bryter skatan avtalet för att hon ångrat sig och kom på att hon ville ha kvar hästen. Givetvis ska hon ha sig en näsbränna då, hon ska ge fan i att lova bort saker, ge muntliga avtal, som hon senare bryter. Visst, hon är en kvinna, men hon var inte efterbliven och då får hon stå till svars för sina felaktiga handlingar.
Citera
2011-08-20, 08:16
Medlem
biljons avatar
Någon med riktig insikt i HA som kan svara på om dom utövar utpressning mot restauranger och hur dom väljer vilka dom gör det mot i så fall?
Citera
2011-08-20, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1ofakind
Rätt åt henne, hon hade lovat bort hästen till en annan tjej, och de hade ett muntligt avtal. Den tjejen var glad och såg fram emot sin nya häst och förberedde för att ha den. Då bryter skatan avtalet för att hon ångrat sig och kom på att hon ville ha kvar hästen. Givetvis ska hon ha sig en näsbränna då, hon ska ge fan i att lova bort saker, ge muntliga avtal, som hon senare bryter. Visst, hon är en kvinna, men hon var inte efterbliven och då får hon stå till svars för sina felaktiga handlingar.

Ett muntligt löfte kan man inte "sälja vidare". Tjejen med hästen hade också rätt att ångra sig, då det inte hade betalats handpenning heller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in