Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-08-29, 10:52
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belle
Tydligen så gick han från President till kassör.

Det har ju inget med Bad Standing att göra, då uteslutas man av klubben med allt vad det innebär, och har man gjort bort sig tillräckligt bör man nog överväga att flytta eller söka till en annan klubb typ BMC där det redan finns mindst en gammal HA som gick ur med BS.
Citera
2008-08-29, 14:22
Medlem
kyrpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Det har ju inget med Bad Standing att göra, då uteslutas man av klubben med allt vad det innebär, och har man gjort bort sig tillräckligt bör man nog överväga att flytta eller söka till en annan klubb typ BMC där det redan finns mindst en gammal HA som gick ur med BS.

Numera finns det en överenskommelse mellan hattarna och HA att inte får värva från varandra,den fd HA:n som finns inom hattarna var ju aldrig medlem i svenska HA,utan i det danska,och även det tiden innan överenskommelsen.
Citera
2008-08-29, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl

Jag vet mycket väl att det fungerar så men enligt källan så så var han inte rätt man på rätt plats om jag säger så!
Citera
2008-08-29, 17:47
Medlem
RAW (red and white crew)

någon som vet om de har någon hemsida? vet att de finns i norrköping bla.

verkar va bra tyst om dom iallafall
Citera
2008-08-30, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AKSNEVS
någon som vet om de har någon hemsida? vet att de finns i norrköping bla.

verkar va bra tyst om dom iallafall

Vad tror du att du ska få fram på hemsidor ?
Citera
2008-08-30, 11:28
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Jag vet mycket väl att det fungerar så men enligt källan så så var han inte rätt man på rätt plats om jag säger så!
Hehe, att den mediale och skärpte Möller var en bättre frontman än den gamle raggarkungen står ju utom allt tvivel.
Citera
2008-08-30, 12:00
Medlem
Aardwolfs avatar
Citat:
Jag tror oxå att det är skitsnack men jag hörde det från en som har varit aktiv i de kretsarna i många år. Tydligen så gick han från President till kassör.

Det är skitsnack. Sillen bor och frodas i en liten ort utanför Malmö och har mångar gamla HA kompisar på besök där titt som tätt. Så att han ska ha lämnat klubben i bad standing är något som är helt fel. Det var en medlem av det gamla gänget som lämnade i bad standing så det kan vara ett missförstånd från din "källa".
Citera
2008-08-31, 01:09
Medlem
Innan vi hänger oss till för mycket historieförvanskning här vill jag bara komma med ett inlägg. Sillen + ett par killar till från de gamla HA Viking lämnade klubben för att de inte kunde acceptera en fred med BMC. Sillen är således "hardcore" och inte politiker i dessa sammanhang.
Citera
2008-08-31, 01:45
Medlem
Ni som verkar ha koll på personer inom HA, vet någon vad som hände med zeke, eller zeke the knife som han kallades i svenskmaffia boken? Känner flera som vet vem han är/var men inte hört av han på länge, ca 8 - 10 år sen kanske. Hörde bla att han åkte ur i bad standing och försvann helt efter det. Vet tyvärr inte vilket chapter han hörde till.

Sen blev jag omkörd häromdan en mil söder om luleå av en HA medlem, vet nån om eastside i luleå har gått upp till prospects?
Citera
2008-08-31, 12:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nwodasd
Ni som verkar ha koll på personer inom HA, vet någon vad som hände med zeke, eller zeke the knife som han kallades i svenskmaffia boken? Känner flera som vet vem han är/var men inte hört av han på länge, ca 8 - 10 år sen kanske. Hörde bla att han åkte ur i bad standing och försvann helt efter det. Vet tyvärr inte vilket chapter han hörde till.

Sen blev jag omkörd häromdan en mil söder om luleå av en HA medlem, vet nån om eastside i luleå har gått upp till prospects?
Är det kanske Zeke i Brödraskapet du menar?
Någon annan Zeke känner jag inte till.
Edit: Ah sry, finns väl en Zeke i East side också.
Senast redigerad av Själsfrände 2008-08-31 kl. 12:31.
Citera
2008-08-31, 16:21
Medlem
En Zeke nämns ju i HA dokumentären som gjordes på 90-talet. Finns på Youtube.
Citera
2008-09-01, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Själsfrände
Är det kanske Zeke i Brödraskapet du menar?
Någon annan Zeke känner jag inte till.
Edit: Ah sry, finns väl en Zeke i East side också.
Den enda Zeke som finns/fanns i HA är väl gamla cylinder-svarvarn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in