Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-02, 22:10
Medlem
svenskmexikans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ian_hill
vafan ere här? Rappande HAmedlemmar? Ska Jorma och nubbe också börja rappa nu och dansa nu på internet och liknande?

Var är världen på väg egentligen?

Jo PR avdelningen behöver nytt folk helt klart, tycker dock Turk HA är den allra roligaste jag sett hittills. HA är en organisation jag annars respekterar, men vilka jävla Turk Tomtar med väst. Att de inte inser sin PR jättemiss och deletar den här videon blixtfort går över mitt förstånd. Om man nu är så noga med att vårda sitt varumärke menar jag.

http://www.youtube.com/watch?v=FTFTkkT65Uk

Man får dock försöka komma ihåg att i vilken organisation det än må gälla så finns det alltid folk som.....Jaa....man kanske skall kalla dem 1% av 1%-arna som dessa HA Turkar tillhör. Alla HA är ju inte som de här grabbarna helt klart, inte de jag har träffat i alla fall.

Som Svensk Mexikan kanske man kan förvänta sig Mariachi HA videos i framtiden om de nu har bollar att öppna upp här. Det kunde vart jävligt kul att se. Typ 3 amigos filmen med Chevy Chase och grabbarna.

Saludos
Citera
2011-08-03, 07:40
Medlem
BigB666s avatar
[quote=BMC64]jag vet ingen annan worldwide club som åker så mycket hoj som HA killar,,å det ska dom ha cred för,,[/QUOTE

ha ha va! Vad har du fått det ifrån. Ditt nick tyder ju på lite kunskap i ämnet i alla fall :-)
Citera
2011-08-03, 07:59
Medlem
BigB666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
inte för att jag är med i HA..men jag har funderat på vad mitt sgt of arms märke betyder,,,hmm

I dina få inlägg verkar du vilja göra sken av att du är sgt of arms i bmc! Född 64! Pratar om att du åkt 16 år i stor klubb mm! Nej det tror jag inte du har!
Citera
2011-08-03, 08:43
Medlem
McLembits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigB666
I dina få inlägg verkar du vilja göra sken av att du är sgt of arms i bmc! Född 64! Pratar om att du åkt 16 år i stor klubb mm! Nej det tror jag inte du har!

Såvitt jag har förstått det så använder sig inte svenska bandidos av officerspatchar. Men jag tror hans nick mer syftar på brotherhood mc, där han har åkt i 16 år (enligt egen utsaga).
Citera
2011-08-03, 09:07
Medlem
BMC64s avatar
Big 666

va du tror eller inte tror om mej är fullständigt ointressant, min poäng va bara, att jag har åkt hoj i sverige, europa å i staterna med ryggmärke, å jag upprepar igen att jag sett mer HA killar åka hoj än nån annan stor klubb, sen undrar jag om du har dyslexsi , vart skrev jag att jag har varit med i en stor klubb ?,

förresten så betyder FTW inte forever two wheels,,,det betyder free the whales
greepeace har ordet
Citera
2011-08-03, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
hmm,,,jag funderar bara på en enda sak, hur många i det här forumet har åkt en enda mil med ryggmärke
De kan du nog räkna på dina 10 fingrar skulle jag tro. Jag har inte ens suttit på en HD och än mindre åkt med ryggmärke. Har kört hoj i dryga 20 år, men det kanske inte kvalificerar en för att få skriva här?
Citera
2011-08-03, 09:35
Medlem
BMC64s avatar
i min värld så är du mer än berättigad att skriva vad du vill,jag tror du förstår vad jag menar
Citera
2011-08-03, 09:40
Medlem
BMC64s avatar
jag är varken åsiktsfacist eller hardcore när det gäller,,men jag tycker rätt ska va rätt, när muppar börjar gaffla om hur det funkar i miljön, blir jag trött, å när jag blir trött blir jag arg,,,säkrt ett arv från mormor som jag aldrig träffa
Citera
2011-08-03, 09:41
Medlem
Thaiarns avatar
Läste i tråden att en HA medlem var medlem i en fotbollsfirma. Om det stämmer så undrar jag vad som händer om en annan medlem är med i en annan firma och de möts?
Citera
2011-08-03, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thaiarn
Läste i tråden att en HA medlem var medlem i en fotbollsfirma. Om det stämmer så undrar jag vad som händer om en annan medlem är med i en annan firma och de möts?

Intressant frågeställning!
Citera
2011-08-03, 11:51
Medlem
mcmonsters avatar
Var det nån Outlawsmedlem tro som blev jagad av HA medlemmar i Norrköping?
http://nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=7026820
Citera
2011-08-03, 11:57
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thaiarn
Firmakillarna brukar ju kunna umgås mellan de rivaliserande firmorna och festa med varandra när dom inte har ett box på gång. Jag har uppfattningen att boxen är som en "sport" för dom, och där emellan brukar dom kunna vara om inte kompisar så i alla fall nästan.
Jag ser inga problem om en HA medlem i Sthlm som är med i AIK´s Firman Boys skulle vara med i samma MC klubb som en HA medlem i Malmö FF´s Firma (vad dom nu heter) eller IFK Göteborg´s Firma (vad dom nu heter).... Jag kan till och med tänka mig att det blir mycket snack dom emellen om olika box dom deltagit i när dom träffas på olika hojfester.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in