Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-05-21, 20:51
Medlem
Tjurskallens avatar
FÖRRÅDDA – AV SIN EGEN.... nu händer det grejer http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7168060.ab
Citera
2010-05-21, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjurskallen
FÖRRÅDDA – AV SIN EGEN.... nu händer det grejer http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7168060.ab

Suveränt - 300 poliser störtar in med pansarvagn - nu jävlar är polisen på hugget....äntligen
Citera
2010-05-21, 21:38
Medlem
Mockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackmoney
och vad tror du inte att det har kostat samhället med alla utredningar, advokatkostnader osv?
kanske finns bättre sätt att lägga tid o pengar på?

uppenbarligen är dom ju smartare än polisen åklagare m.m då dom bara blir fler o fler.
hur vet du att alla är involverade i kriminella aktiviteter på heltid???
dom värsta i samhället är snuten o inga andra.

Vad kostar de kriminella packen för samhället då? Både i pengar och lidande.
Citera
2010-05-21, 21:43
Medlem
anthropophobics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissYou
Suveränt - 300 poliser störtar in med pansarvagn - nu jävlar är polisen på hugget....äntligen
Skillnad på pansarvagn och pansarbil.

För övrigt så gillar jag verkligen polisens satsning i det hela.
Som taget ur ett filmscenario - Love it!
Citera
2010-05-21, 21:47
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Privatpers0n
För du verkar ju ha stenkoll

Du menar att du har det då eller? Idiot

Citat:
Ursprungligen postat av blackmoney
och vad tror du inte att det har kostat samhället med alla utredningar, advokatkostnader osv?
kanske finns bättre sätt att lägga tid o pengar på?
uppenbarligen är dom ju smartare än polisen åklagare m.m då dom bara blir fler o fler.
hur vet du att alla är involverade i kriminella aktiviteter på heltid???
dom värsta i samhället är snuten o inga andra.

Därför skulle ett nackskott på var och en av dessa jävla västnollor vara den bästa lösningen.
Vi skattebetalare slipper på så vis att behöva bekosta alla dessa kostnader som kriminella element skapar.

Citat:
Ursprungligen postat av Tjurskallen

Oj vilken nyhet Vilket broder va
Citera
2010-05-21, 21:49
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anthropophobic

Håller med. Utrota det jävla skitpacket tillika med alla andra kriminella svin!
Citera
2010-05-21, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anthropophobic

ursäkta - tog fel på pansarvagn och pansarbil.. Men äntligen reagerar polisen i landet - vill se nästa gång en pansarbil och 300 poliser stormar något annat kriminellt gäng. De lever farligt nu - och har gjort alldeles för läng - Ny polischef kanske som har hårdhandskarna på sig och röjer? Nästa steg ser jag framemot - poliser höjer beredskapen ...Woow säger jag bara - 300 poliser på plats - jag är salig att äntligen det blir attack på skiten
Citera
2010-05-21, 22:00
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissYou

Här har du lite mer info om Sandcat, bilen väger nästan sju ton.

http://sydsvenskan-img.se/archive/00130/GRAFIK__Polisens_ny_130878a.swf

Citera
2010-05-21, 22:00
Bannlyst
Max en blir fälld... Sedan fortsätter det som förr. Polisen ligger långt efter MC-gängen och många andra gäng.

Spel för galleriet helt enkelt.
Citera
2010-05-21, 22:04
Medlem
Privatpers0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ccla
Och vad baserar du det på? Jag har ju inte ens kommit med ett påstående annat än att kriminella gäng inte är en sluten ekonomi - vilket en 5åring kan inse.

Du framställer det ju precis som att HA endast begår brottslighet för att finansiera sina klubbar etc. Jag tänker inte sätta mig i sandlådan där vi mäter kuk om klubben är kriminell eller ej..
Citera
2010-05-21, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RealBad
Max en blir fälld... Sedan fortsätter det som förr. Polisen ligger långt efter MC-gängen och många andra gäng.

Spel för galleriet helt enkelt.

Nej då, polisen ligger långt före - det gäller slå till i rätt läge bara och få de att tro de är så smarta skiten. När de är mest "low" och tror polisen är bortom så slår polisen till - och tar in allt ..Visat sig eller hur?
Det mest tragiska är - att i dessa kriminella gäng finns det familjer som lider ..Jag gissar och tror att mamman till de som skapat kriminella barn - lider och har ett helvete för att de fött dessa individer. Om de nu ens lever och inte har dött i förtid pga av packet gjort sin mor och familj.

Jag ser en tendens - Polisen stärker beredskapen i landet - de slår till när kriminella gäng minst anar det . Fortsätt så - eller höj ribban ännu mer om det behövs...för skiten ska bort en gång för alla
Citera
2010-05-21, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egypt
Så jävla fånigt.. Dom borde använt resurserna att jaga knivbeväpnade blattar och somaliska våldtäktsligor och annat slödder på våra gator istället.

HA råkar man inte ut för om man inte lägger näsan i blöt eller är del i en rivaliserande organisation.

Jag har fan mer förtroende och respekt för HA, än för våra fifflande jävla politiker som inte ens vet hur det ser ut på gatan.

Hoppas verkligen det löser sig.. Hellre HA än någon annan jävla liga.

Varför behövs det ligor i ett demokratiskt land? Du kan inte vara född i landet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in