2010-04-13, 22:55
Medlem
Ted.Bundys avatar
Ett gammalt program med Aschberg och mc-klubben. Programmet är ett antal år sedan antar jag.

http://www.youtube.com/watch?v=sxlec3YKPAk&feature=related

MVH/Ted Bundy
Citera
2010-04-14, 00:33
Medlem
EdoubleEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ted.Bundy
Det fanns tydligen flera delar av samma program på youtube. Delarna är länkade där tillsammans.

MVH/Ted Bundy

sitter och tittar på en rätt fjantig överamerikansk produktion om "outlaw bikers - scandinavian expansion" nu.. http://www.youtube.com/watch?v=MyXxVxskVP8&feature=related 6st 8-9mins klipp.
Citera
2010-04-14, 02:01
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaskadan
Tjenare, vet inte om jag postar riktigt rätt men. Jag har länge haft problem som fan med en kille (en kurd) och han har nu sagt i ett ljudklipp att han knullar hells angels och deras mammor osv efter att fått reda på att jag har en kusin som är prospect för hells angels. Dock har inte jag och min kusin någon som helst kontakt och bor 60 mil ifrån varandra. Men jag undrar iallafall hur får man tag i någon ur hells angels? Tänker mest i Örebro områdena.

Är det bara du i familjen som fått dessa meddelanden? Det finns normalt släkt mellan dig och din kusse. Har de också råkat ut för detta? Vet du vem kurden är?

Citat:
Ursprungligen postat av sibbann
Jättesvårt o få tag på honom? Det är ju din kusin.
Seriöst zzzzzzzz.
Du har hans namn, sök på eniro. Annars har väl nån av dina föräldrar hans föräldrars namn.
Fan otroligt vissa inlägg ska man skratta eller gråta

Jag är inte säker men jag tror han menade att han ville förtydliga att de inte hörs av eller så. jag kan ju ha fel med det var så jag tolkade det.
Citera
2010-04-14, 06:49
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ted.Bundy
Ett gammalt program med Aschberg och mc-klubben. Programmet är ett antal år sedan antar jag.

http://www.youtube.com/watch?v=sxlec3YKPAk&feature=related

MVH/Ted Bundy
Hehe, Aschberg är ju inte bara lite provocerande med sina frågor...
Citera
2010-04-14, 14:03
Medlem
Robin000s avatar
Satt och funderade lite. Går det att ha ett jobb samtidigt som man är prospect? Det sägs ju att man inte bestämmer över sin egen tid.
Citera
2010-04-14, 19:50
Medlem
Aardwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin000
Satt och funderade lite. Går det att ha ett jobb samtidigt som man är prospect? Det sägs ju att man inte bestämmer över sin egen tid.

Självklart kan du ha ett jobb, om bara folk slutat tro på alla skrönor....
Citera
2010-04-14, 20:31
Medlem
Apocryphas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aardwolf
Självklart kan du ha ett jobb, om bara folk slutat tro på alla skrönor....
Det där har jag hört en HAmedlem säga i en dokumentär.
Att det är svårt att ha jobb eller studier vid sidan av eftersom man ska finnas tillgänglig för klubben hela tiden. Som prospect alltså.
Fast han behöver ju inte ha rätt.
Citera
2010-04-14, 21:21
Medlem
Robin000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apocrypha
Det där har jag hört en HAmedlem säga i en dokumentär.
Att det är svårt att ha jobb eller studier vid sidan av eftersom man ska finnas tillgänglig för klubben hela tiden. Som prospect alltså.
Fast han behöver ju inte ha rätt.

Där jag också fick det ifrån. Han säger att man inte äger sin egen tid...
Citera
2010-04-15, 10:23
Medlem
snartsomdus avatar
Det går bra att ha ett jobb samtidigt som man går som propp eller hängis i HA. Det kan ibland uppstå krockar då man har sin vakt vecka eller dyligt och dom flesta som har ett joob har ett sådant att man kan reglera sin arbetstid så det passar med klubben.

Den uppfattningen har iallafall jag fått utifrån mina erfarenheter med HA-gubbar.
Citera
2010-04-15, 11:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Robin000

Sorgligt om dom skulle behova jobba.
Citera
2010-04-15, 19:35
Medlem
Vad vet vi om Rickard Grener från HA Malmö chapter?

Under vilka år var han med i HA? Var han fullvärdig medlem?
Citera
2010-04-15, 19:43
Medlem
Fem stycken omhäktades idag rörande "Hells Angels härvan" i Karlstad (Härtsöga) förra året, alla är inte HA medlemmar. Totalt verkar det bli 16 personer som blir föremål föremål för rättegången i maj.
Senast redigerad av BloodNGuts 2010-04-15 kl. 19:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in