Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-02-02, 19:27
Medlem
SYLHAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snartsomdu
Nej jag tänker inte ägna en halvtimme åt att skriva en lista över vilka som är hit eller dit.

Jag anser att om man lägger sig en debatt så ska det man tillför vara adekvat och inte ett orerande för att försöka framställa sig större/bättre än någon annan. Jag har också fel emellanåt, då erkänner jag det. Men jag skulle aldrig sitta och droppa fullständigt inaktuell info bara för att "få vara med".

Vad du vill ägna din tid åt är din ensak. Så vad anser du vara mer adekvat än just medlemmarna i Hells Angels i just "Hells Angels-tråden"? Är man med i leken får man leken tåla. Hells Angels är en av världens mest mytomspunna mc-klubbar, finns tusentals historier, mytor och rykten om dom. Det har alltid funnits och kommer alltid finnas intresse för dom hos allmänheten mer eller mindre.
Citera
2010-02-02, 19:29
Medlem
Dequiallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SYLHA
Jo Michel Andersson är fortfarande aktiv. Men vet du vilken av sthlms avdelningar han tillhör?
Hur kommer det sig att du vet att han är aktiv men inte vilket chapter han tillhör?
Citera
2010-02-02, 19:32
Medlem
SYLHAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dequiallo
Hur kommer det sig att du vet att han är aktiv men inte vilket chapter han tillhör?

För att jag sett han i Malmös klubbhus!
Citera
2010-02-02, 19:35
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snartsomdu
Om nu det ska listas folk i HA så ha då förihelvete med rätt namn i rätt avdelning. Listan ovan är delvis helt fel.

En komplett idiot hade kunnat googla fram en bättre lista.

Vi ser att du har inte kunna prestera en bättre lista eller så var det inte så mycket fel i den som du klagade på.
Citera
2010-02-02, 19:35
Medlem
Dequiallos avatar
Citat:
För att jag sett han i Malmös klubbhus!
Vågade du dig inte tillräckligt nära för att se vad det stod på frontpatchen?
Citera
2010-02-02, 19:36
Medlem
SYLHAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dequiallo
Vågade du dig inte tillräckligt nära för att se vad det stod på frontpatchen?

Hahahah du är rolig du! Han hade inte västen på sig.
Citera
2010-02-02, 19:40
Medlem
Dequiallos avatar
Citat:
Hahahah du är rolig du! Han hade inte västen på sig.
På så vis. Jag ska göra dig glad, bara för att jag gillar din avatar. Han är med i Capital City.
Citera
2010-02-02, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Obewau
Är det Bill Sve....sson ni pratar om? isf. Varför är han inte med längre?
Jag vete fan vad han heter i efternamn, det är några år sedan han tog av sig västen.
Citera
2010-02-02, 20:00
Bannlyst
Varför sitter du, men den avataren, och det nicket, och fläker ut alla namn du kan komma på? Du säger att du varit på klubben i malmö, och jag antar att du var där som kompis till någon. Är ni inte kompisar längre?
Citera
2010-02-02, 22:10
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Varför sitter du, men den avataren, och det nicket, och fläker ut alla namn du kan komma på? Du säger att du varit på klubben i malmö, och jag antar att du var där som kompis till någon. Är ni inte kompisar längre?
Jag kan också förundras över att man sammanställer en sådan lista, men då utifrån varför man är så intresserad.

Men annars är ju HA ingen hemlig sammanslutning och medlemmarna stoltserar ju gärna i klubbens regalia så det är ju egentligen inga hemligheter som yppas.
Senast redigerad av Wurzten 2010-02-02 kl. 22:46.
Citera
2010-02-03, 02:00
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JamesXII
www.gp.se/nyheter/sverige/1.301838-mc-parti-vill-ha-farre-poliser

Det är helt klart på tiden att någon inför inför i lagstadgan att pedofiler och våldtäckmän ska kastreras, att kvinnor ska ha rätt till att använda elpistoler i fösvarssyfte vid sexuella övergrepp, samt att man bantar ner antalet polisanställda till max 14 000 personer.

Istället för att politikerna ska slösa över 2 miljoner, på trakasserande verksamhet från polisens sida mot organiserad brottslighet av våra skattepengar, så borde de istället lägga mer av sin tid och pengar på att göra något konkret åt pedofilerna och våldtäktsmännen först av allt.

Jag Hoppas och ser mycket fram emot den dagen då frihetspartiet parti kommit in i riksdagen.

Det får nog börja med att rensa högs upp, då Polis Kapten Klänning är tyvärr nog bara en av många i den sörja av skit som döljer sig i toppen av vårt samhälle.

Men om nu HA tycker det varför huserar de då med en som våldtagit och haft en man som sexslav? Det blir ju lite dubbelt om man säger så.

Men vad är "trakasserande verksamhet från polisens sida mot organiserad brottslighet".
Vad innebär det?
Jag antar att det betyder att polisen inte får lägga sig i när organiserad brottslighet gör "affärer".
Ett vanligt brott som begås av "organiserad brottslighet" är utpressning. Om jag nu har en
affärsrörelse och råkar ut för just utpressning, vart vänder jag mig då?
Polisen får ju inte lägga sig i deras affärer. Är det då enligt frihetspartiet meningen att jag bara skall
ta det och gå med på deras krav och bli utpressad? Eller har jag några egna rättigheter för att ta tag
i situationen?
Jag bör ju kunna bilda mig ett gäng och starta krig mot de som utpressar mig och polisen får inte lägga sig i våra affärer.

Jag räknar inte med att dett skall komma mycket vett från HA folk, men det här låter så jävla dumt att
jag inte riktigt tror det är sant.
Så som tidningar har skrivit det, stämmer det verkligen?

Det skulle nog faktiskt kunna bli en rolig film i alla fall.
Citera
2010-02-04, 09:22
Medlem
LPC jag får väl ställa frågan i den här tråden så att du skall kunna besvara den

Detta skriver du i tråden om TD om en viss Eddie som spöar brudar

Citat:
LPC: Eddie är säkert jättevass, men han är inte så vass som du verkar tro. Han blev nerskickad på isol på kåken. Dessutom spöar tönten brudar och då visar man hur vass man är.

Vad tycker du då om den här HA medlemmen som också spöar brudar och blir dömd för det?

Citat:
En Hells Angels-medlem har dömts till fängelse i sex månader för misshandel - av en tjej.
Misshandeln skedde på Bantorget i Mariestad.
Efteråt blev tjejen hotad att ta tillbaks polisanmälan.

Han utdelade knytnävsslag och när hon låg på marken sparkade han henne.

Källa: http://www.gt.se/nyheter/1.1861902/hells-angels-medlem-misshandlade-tjej

Sen så tar du även upp att det är ok att prata med polisen vid olika tillfällen i WL tråden. Är det dina vänner i HA som har lärt dig att det är ok?

Vad tycker du då om tjejen som anmälde HA medlemmen för Kvinnomisshandel, var det ok?

och varför var den någon som hotade henne med att hon skulle råka illa ut om hon gjorde en anmälan?

Citat:
LPC: Jag vet grovt kriminella, principfasta typer, som säger att de har överseende med vissa saker. Om en gammal tant blir nedslagen och rånad och något vittne bidrar med hjälp så GM torskar, så är det inget fel. Eller om någon bevittnar en våldtäkt och ringer snuten. Det är inget gol. Svensson har rätt att vända sig till snuten ibland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in