Citat:
Ursprungligen postat av JamesXII
www.gp.se/nyheter/sverige/1.301838-mc-parti-vill-ha-farre-poliser
Det är helt klart på tiden att någon inför inför i lagstadgan att pedofiler och våldtäckmän ska kastreras, att kvinnor ska ha rätt till att använda elpistoler i fösvarssyfte vid sexuella övergrepp, samt att man bantar ner antalet polisanställda till max 14 000 personer.
Istället för att politikerna ska slösa över 2 miljoner, på trakasserande verksamhet från polisens sida mot organiserad brottslighet av våra skattepengar, så borde de istället lägga mer av sin tid och pengar på att göra något konkret åt pedofilerna och våldtäktsmännen först av allt.
Jag Hoppas och ser mycket fram emot den dagen då frihetspartiet parti kommit in i riksdagen.
Det får nog börja med att rensa högs upp, då Polis Kapten Klänning är tyvärr nog bara en av många i den sörja av skit som döljer sig i toppen av vårt samhälle.
Men om nu HA tycker det varför huserar de då med en som våldtagit och haft en man som sexslav? Det blir ju lite dubbelt om man säger så.
Men vad är "trakasserande verksamhet från polisens sida mot organiserad brottslighet".
Vad innebär det?
Jag antar att det betyder att polisen inte får lägga sig i när organiserad brottslighet gör "affärer".
Ett vanligt brott som begås av "organiserad brottslighet" är utpressning. Om jag nu har en
affärsrörelse och råkar ut för just utpressning, vart vänder jag mig då?
Polisen får ju inte lägga sig i deras affärer. Är det då enligt frihetspartiet meningen att jag bara skall
ta det och gå med på deras krav och bli utpressad? Eller har jag några egna rättigheter för att ta tag
i situationen?
Jag bör ju kunna bilda mig ett gäng och starta krig mot de som utpressar mig och polisen får inte lägga sig i våra affärer.
Jag räknar inte med att dett skall komma mycket vett från HA folk, men det här låter så jävla dumt att
jag inte riktigt tror det är sant.
Så som tidningar har skrivit det, stämmer det verkligen?
Det skulle nog faktiskt kunna bli en rolig film i alla fall.